۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

این شعر از کیست ؟


 

دوستان عزیز پس از مدتها دوباره سلام

متاسفانه چند مدتی کامپیوترم آلوده به ویروس

بسیار خطرناکی شد و همه آنچه که درآن بایگانی

کرده بودم از دستم رفت !! و من ماندم و کلی اندوه

برهمه آنچه که از دست رفت .... اما

اگر بخاطر داشته باشید مدتی پیش من یک بیت شعر

را برای شما فرستادم که برای تنی از دوستان گرامی

کاملا آشنا بود و بعضی حتی نشانی سایتی را که این

شعر در آن نوشته شده بود و جوان از دست رفته ای

بود را برایم فرستادند که من هم با سپاس فراوان در

کنار سایر نشانی ها حفظ کرده بودم که از بین رفت

اما حالا مجددا این شعر را برایتان مینویسم که اگر

امکان داشته باشد دوباره برایم آدرس آن سایت را

محبت کنید . شعر این است

من همسفر باد سحر خواهم شد

خاک گذر اهل نظر خواهم شد

بسیار از محبتی که میکنید ممنونم ؛ موفق باشید

شکوه



Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر