۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

بانو پروین

سلام خدمت  تمامی دوستداران موسیقی ایرانی
 
من مدتها است به دنبال چند ترانه از    خواننده بسیار  خوب قدیمی  خانم پروین هستم که تا این  لحظه  نتونستم  اونارو  پیدا کنم  ،  ممنون میشوم در این زمینه   به من کمک کنید:
 
نام ترانه  شعر شاعر آهنگساز دستگاه
آرزوی من غم جانسوزی که به جان دارم همایون خرم
برس  به دادم دلی دارم که یکبارم     نبرده  سوی شادمانی ابولقاسم حالت همایون خرم
سبزه چشمم نگران بر کوه بلند عبداله الفت همایون خرم
بلای جان ای دل از بس دیدم از تو بلا ابولحسن ورزی همایون خرم
ترا خواهم ترا جویم ترا خواهم    توئی بهار جاویدم ابولحسن ورزی همایون خرم
کلبه جادو شب بود و بیداد سرمای بهمن دکتر نیرسینا همایون خرم
افسون تو کردی نازنینم تا من دیدم تو را بیژن ترقی همایون خرم
نمی خواهم ای که شود هر دم     از تو فزون دردم همایون خرم
پرستاری دل هر شب کنم ناله ز بیماری دل مهدی سهیلی همایون خرم
ساغر عمر نواب صفا همایون خرم شوشتری
خاطره
شب رؤیایی
عشق بزرگ
چلچله من
شاخه گل 345
صبح طرب
بگو دیگر چه میخواهی شهین حنانه جواد لشکری
من و خاموشی  کنی پور جواد لشکری
پیام جدایی سیمین بهبهانی جواد لشکری
یار توام
شکوفه ها
نگاه جادو
صحرا نشین
 
بدرود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر