۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

CD Ketab Zaban NewInterChange

65wg

4 عدد کتاب Newinterchange به صورت دیجیتالی

 

كتاب هاي آموزش زبان new interchange، ازمعتبرترين و محبوب ترين كتاب هاي آموزش زبان انگليسي در جهان مي باشند. تمركز برمكالمات روزمره و تقويت قدرت شنيداري و درك مطلب از ويژگي هاي بارز اين مجموعه كتابها مي باشد.


در اين مجموعه بي نظير و استثنايي هر چهار جلد كتاب اين مجموعه به صورت مولتي مديا و اينتراكتيو درآمده است و كاربر به جاي ورق زدن كتاب و عقب و جلو كردن نوار كاست و تكرار آن، تنهابا يك كليك روي دكمه هاي مربوطه روي هر صفحه كتاب كه به صورت ديجيتالي در آمده است،قادر به انتخاب بخش و صفحه مورد نظر و اجراي بخش صوتي آن مي باشد. 
 
ديگر ويژگي منحصر به فرد اين مجموعه قابليت حل تمرينات و پر كردن بخش هاي جاخالي به وسيله كي برد كامپيوتر و همچنين تصحيح ، غلط گيري و مشاهده جواب درست هر تمرين مي باشد. 
 
اين مجموعه كاملاً خود آموز مي باشد و با استفاده از آن قادرخواهيد بود بدون صرف وقت رفت و آمد و هزينه هاي گزاف كلاس زبان، به يادگيري مكالمه وگرامر زبان انگليسي در خانه بپردازيد. 
 
استفاده از اين مجموعه بي نظير و استثنايي به همه كساني كه ميخواهند زبان انگليسي را متوجه شده و به راحتي مكالمه كنند توصيه مي شود.

قیمت : 19800  تومان

روش خرید:برای خرید 4 عدد کتاب Newinterchange به صورت دیجیتالی، پس از کلیک روی لینک خرید زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

 

لینک خرید

http://www.828.ir/Card/add.php?PID=31220002990864753&checker=0

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر