۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

[FarsKids20.Com] Download Film,Bazi va Software 2010 ba Link Mostaghim


http://img38.imageshack.us/img38/1917/2j17x2e.jpg

آخرین مطالب انجمن


دانلود فیلم I Love You Phillip Morris 2009 با لینک مستقیم

http://static.reelmovienews.com/images/gallery/i-love-you-phillip-morris-movie-poster_336x447.jpg


دانلود فیلم I Love You Phillip Morris 2009 با لینک مستقیم

خلاصه فیلم  : استیو راسل ( جیم کری ) با همسرش دبی ( لسلی مان ) زندی شادی را دارد تا اینکه متوجه میشود که همجسز باز است و این قضیه باعث عوض شدن رفتار و زندگیش میشود. طولی نمی کشد که او به زندان افتاده و در آنجا با فیلیپ موریس ( اوان مک گرگور ) آشنا میشود. استیو که عاشق فلیپ شده قصد دارد با او از زندان فرار کند…

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 360 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود بازی کاراگاه گجت برای موبایل با فرمت جاوا Inspector Gadget

 دانلود بازی کاراگاه گجت برای  موبایل با فرمت جاوا Inspector  Gadget

دانلود بازی کاراگاه گجت برای موبایل با فرمت جاوا Inspector Gadget

حتما شما نیز با کارتون زیبا کاراگاه گجت که قبلا و تلوزیون پخش می شد آشنایی دارید که این کارتون جزء یکی از پرطرفدارترین کارتون ها محصوب می شد و بینندگاه زیادی را به خود جذب کرده بود.کمپانی NAMCO بازی ساخته شده از روی این کارتون را به تازگی با نام Inspector Gadget منتشر نموده است که سایت فارسی موبایل این بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده را برای شما عزیزان بصورت رایگان قرار داده است.

 





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/65342d6a9ba997d06d96b4a12365ca93.jpeg

افزایش سرعت و بهینه سازی ویندوز با Glary Utilities Pro v2.22.0.896 Portable

Glary Utilities مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته ایننرم افزاردارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

ابزارهای موجود درنرم افزارGlary Utilities Pro 2.5.1.168l Multilanguage:
-  :Disk Cleanerحذف کردن اطلاعات زائد از هارد دیسک و آزاد سازی فضای هارد دیسک
- Registry Cleaner: اسکن و پاک سازی رجیستری برای بهبود کارایی سیستم
- Shortcuts Fixer: اصلاح خطاها در منوی استارت و میانبرهای دسکتاپ
- Startup Manager: مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم به طور خودکار اجرا می شوند
- Memory Optimizer: مانیتورینگ و بهینه سازی حافظه در پس زمینه ویندوز
- Tracks Eraser: پاک سازی تمامی ردپاها، مدارک، کوکی ها، تاریخچه اینترنت و ...
- File Shredder: ازبین بردن و حذف اطلاعات به صورتی که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشد
- Internet Explorer Assistant: مدیریت اینترنت اکسپلورر برای اضافه نمودن و برگشت تنظیمات به سرقت رفته توسط سارقان اینترنتی
- Disk Analysis: گرفتن جزئیات اطلاعات فایل ها و فولدرهای مطلوب
- Duplicate Files Finder: جستجو برای پیدا کردن فایل های دوگانه (تکراری) و حذف آنها
- Empty Folders Finder: شناسایی و پاک سازی فولدرهای خالی در ویندوز
- Uninstall Manager: عزل کامل برنامه هایی که به آن نیاز نیست
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

نرم افزار بازیابی و تعمیر فلش دیسک های سوخته با JetFlash Online Recovery v1.0

بارها به طور حتم اتفاق افتاد که به طور ناگهانی فلش مموری از کار بیافتد. در واقع وقتی فایلی را می خواهید در آن کپی کنید کپی نشود و یا نتوان فایل های موجود در آن را در رایانه کپی کرد و بسیاری از این قبیل مسائل. معمولآ افراد در این مواقع فلش خود را نزد گارانتی آن میبرند تا مشکل آنرا بر طرف کند. اما همانطور که می دانید معمولآ گارانتی ها به دلایل مختلف از تعمیر فلش مموری سوخته سرباز می زنند. به همین دلیل فرد از تعمیر فلش مموری خود صرف نظر می کند و اقدام به خرید فلش مموری جدید می نماید در صورتی که شاید بتوان فلش مموری سوخته را مجددآ احیا نمود. امروز در سایت  پی سی دی  دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که تا 90 درصد امکان بازیابی فلش های سوخته با کمک آن وجود دارد.
نرم افزار JetFlash Online Recovery مخصوص تعمیر و بازیابی فلش های سوخته می باشد. همانطور که گفته شد در ایننرم افزار90 درصد احتمال بازیابی فلش معیوب وجود دارد. عملیات بازیابی به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت صورت میگیرد. کار با ایننرم افزاربسیار آسان است کافیست که فلش مموری سوخته را به پورت یو اس بی رایانه وصل کنید و سپس به اینترنت متصل شوید در این هنگام با اجراینرم افزارخواهید دید که عملیات بازیابی و تعمیر فلش در حال انجام است. ایننرم افزارمخصوص فلش های Transcend ساخته شده و در تست های بسیار زیادی که از ایننرم افزارگرفته شد توانایی بازیابی این نوع فلش ها را دارا بوده است. البته دوستانی هم که به غیر از فلش های Transcend را دارند میتوانند شانس خود را امتحان کنند شاید ایننرم افزارتوانست فلش سوخته آنها را تعمیر کند.



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/6f0d412e9d35ddf27cb726a5e5ba4e7c.jpeg

دانلود کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز و اینترنت برای موبایل Mobile Ebook

امروز الکترونیکی جدیدی را برای گوشی های موبایل قرار داده است که این کتاب شامل تعداد بسیار زیادی از ترفندهای ویندوز و اینترنت می باشد.این کتاب شامل مجموعه ای کامل از این ترفند ها می باشد که می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را در ادامه ی مطلب از سایت  پی سی دی  دریافت کنید.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/3e380669bb16fe1026d09d54eb725c90.jpeg

دانلود مجموعه 46 آیکون های زیبای فانتزی

مجموعه پیش رو شامل آیکون های زیبا و با کیفیت است که در دو فرمت ICO و PNG در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. از این آیکون ها می توانید در طرح های خود استفاده کرده و یا برای زیبایی محیط دسکتاپ خود از استفاده نمائید. در این مجموعه 46 آیکون حرفه ای فانتزی قرار داده شده است و از حجم کمی نیز برخوردار می باشد.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



plugins/content/imagesresizecache/d6b1f4793ad8ff5d800a09236a0ef5d5.jpeg

 

نرم افزار قدرتمند پاکسازی و بهینه سازی ویندوز CCleaner v2.31.1153

 

نرم افزار CCleaner یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه ساز است که می تواند با حذف فایلهای زائد موجود در هارد باعث بهینه سازی سیستم و نیز افزایش سرعت و کارایی ویندوز گردد. جالب است بدانید در سراسر دنیا بیش از 375 میلیون کاربر ایننرم افزاررا از سایت رسمی آن دانلود نموده اند که این رقم در ایران به بیش از 24 هزار کاربر میرسد. دلیل اینکه کاربران CCleaner را برای بهینه سازی سیستم خود انتخاب می کنند آن است که این ایننرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای بهینه سازی عملیات حذف فایلهای زائد را خودسردانه انجام نمی دهد که نتیجه ی آن حذف برخی از فایلهای ضرور هم باشد، بلکه با آنالیز دقیق تنها فایلهایی را که کابردی ندارند را حذف می نماید که البته اینکار را با کسب اجازه از کاربر انجام می دهد زیرا ممکن است فایلی از نظرنرم افزاربهوده شناخته شود اما کاربر به آن نیاز داشته باشد. همچنین از ایننرم افزارپر کاربرد می توان برای عیب یابی و نیز تعمیر رجیستری ویندوز هم استفاده نمود که البته قبل از تعمیر یک نسخه پشتیبان از رجیستری تهیه می کند تا اگر پس از تعمیر مشکلی در رجیستری پیش آمد فورآ با برگرداندن آن به حالت اولیه مشکل را بر طرف سازد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Uninstall اشاره نمود که شما با استفاده از این قسمت مانند Add or Remove Programs ویندوز می توانیدنرم افزارهای نصب شده را حذف کنید و نیز داشتن قسمت StartUp که در این قسمت می توانید برنامه های اضافی را که در استارت آپ اجرا می شوند و باعث کندی سیستم می گردند را غیر فعال کنید تا فضای کمتری از رم اشغال شود و ویندوز سریعتر اجرا گردد.

توضیحات کامل تر و ویژگیهاینرم افزاردر ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:

- قابلیت حذف و پاکسازی فایلهای زائد و بیهوده موجود در هارد.

- افزایش چشمگیر سرعت ویندوز با بهینه سازی آن.

- حذف فایلهای زائد با کسب اجازه از طرف کاربر.

- امکان مشخص نمودن پوشه ی خاصی برای پاکسازی.

- امکان حذف کوکی های موجود در مرورگرهای سیستم.

- امکان حذف نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم.

- امکان حذف و یا غیرفعال نمودن برنامه های استارت آپ.

- پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان فارسی.

- قابلیت عیب یابی و تعمیر رجیستری ویندوز.

- امکان مشخص نمودن قسمت خاصی برای تعمیر رجیستری.

- تهیه نسخه پشتیبان قبل از تعمیر رجیستری.
-
قابليت بروز رسانينرم افزاراز اينترنت.
-
داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
-
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
-
داشتن حجم مناسب.
-
کاربرد آسان.
-
و ...

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction 2010 با لینک مستقیم

plugins/content/imagesresizecache/70dee644dba342b42dd637c81b82e96f.jpeg

دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction 2010 با لینک مستقیم

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که "سارا" نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، "سام فیشر" را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

قابلیتهای منحصربفرد جدید بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction :

  • معرفی مرحله ای کاملا جدید از اکشن برای سری بازی های Splinter Cell
  • ابداعاتی کاملا جدید و پیشرفته که به شما امکان حمله جناحی به دشمنان شما را با استفاده از سیستم گمراه کننده Last Known Position می دهد
  • برچسب گذاری و نابود کردن دشمنان خود به صورت ترتیبی با قابلیت جدید Mark and Execute
  • سبک بازگویی داستان منحصربفرد که شما را برروی جای خود میخکوب می نماید
  • قابلیت جدید بازجویی بصورت Real Time و با استفاده از اشیاء محیط اطراف برای حرف کشیدن
  • افزوده شدن حالت بازی گروهی Co-op برای انجام ماموریتهای کاملا مجزا و جداگانه

و…

بابهره گیری ترکیبی از جدیدترین بهبودهای گیم پلی انقلابی با خط داستانی پرهیجان و بدون محدودیت، Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction شما رابا جدیدترین سلاح های فناوری Hi-tech و مهارتهای مرگبار یک مامور زبده تا دندان مسلح می نماید و شما را برای ورود به دنیایی سراسر خطر، جایی که عدالت به معنی ایجاد قانونهای خود می باشد دعوت می نماید.

گیم پلی این نسخه از بازی چندین قابلیت جدید را به شما معرفی می نماید، یکی از آنها قابلیت "Mark and Execute" می باشد که به شما اجازه می دهد تا اهداف مشخصی مانند دشمنان یا اشیاء را نشانه گرفته و به آنها شلیک کنید و آنها را از میان در یا پنجره به بیرون پرتاب نمایید. شخص بازی کننده می تواند این عمل را با الویت بندی انجام دهد، بگونه ای که به عنوان مثال می تواند یکی از نگهبانان را با انداختن نوری گمراه نموده و دیگری را از پای در آورد. ویژگی جدید دیگر "Last Known Position" نام دارد که هنگامی که شما وارد خط دید یک نگهبان به حالت آماده می شوید اتفاق می افتد، این قابلیت یک سایه شبه مانند ویژوال در مکانی که نگهبان خیال می کند سم درآنجا حضور دارد ایجاد می نماید که به بازی کننده اجازه می دهد تا بصورت استرانژیک دشمنان خود را دور بزند. قابلیت جدید دیگر امکان بازجویی کاراکترها بصورت Real Time و استفاده از اشیا محیط اطراف برای حرف کشیدن از آنها می باشد ونیز ویژگی دیگر به سام اجازه می دهد تا درصوتی که تحت تعقیب قرار گیرد در شلوغی جمعیت ناپدید گردد.همچنین حالت Co-op جدیدی نیز برای بازی درنظر گرفته شده که اتمام آن ۶ ساعت بطول می انجامد، در این قسمت بایستی نقش یک مامور امریکایی Third Echelon یا یک مامور روسی Voron که همان شریک روسی Third Echelon می باشد را ایفا می نمایید.


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

دانلود نسخه نهایی Adobe Photoshop CS5 Extended با لینک مستقیم + کرک

جدیدترین نسخه فتوشاپ با نام CS5 (شروع قیمت از ۶۹۹ دلار تا ۹۹۹ دلار و از ۱۹۹ تا ۸۹۹ دلار برای ارتقا نسخه قبلی به جدید) ، قابلیتهای جدیدی را در ویرایش تصاویر پیاده سازی کرده که کمک می کندبه انتخاب اشیاء، نقاشی ، و محدوده بالای دینامیکی عکس (HDR) ، و همچنین قابلیت های جدیدی که از آن به عنوان تردستی های دیجیتال یاد می شود چیزی که هنوز در هیچ نرم افزاری ندیده بودیم. فتوشاپ CS5 شاید یکنرم افزاراجباری برای هر نوع کاربری نباشد، اما بدون شک یکنرم افزارفوق العاده خوب، با استفاده آسان ، و ، بله ، جادویی است که نشان می دهد ادوبی هنوز نمی خواهد در رقابت بازنده باشد.

قابلیت های کلیدینرم افزارAdobe Photoshop  v12.0 CS5 Extended :
- محیطی کاملا ساده در عین جذابیت و کارآیی فوق العاده بالا
- پشتیبانی از تقریبا همه فرمت های تصویری موجود
- استفاده از کیفیت فوق العاده بالا و کم نظیر HDR
- طراحی تصاویر سه بعدی
- طراحی انیمشن که در نسخه جدید به صورت کامل اضافه شده است
- نمایش رنگ ها با معیارهای مختلف
- تفکیک رنگ ها به سادگی
- ترکیب چند رنگ برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
- افکت ها ، فیلترها ، براش هایی فوق العاده زیبا و بسیار هم متعدد
- قابلیت زوم کردن به درجه بسیار بالا برروی تصاویر
- سازگاری با دیگر نرم افزارهای ادوبی نظیر Adobe After Effects ، Adobe Premiere ، Adobe Illustrator ، Adobe Encore DVD و ...
- ساخت منوها برای فیلم های با کیفیت  DVD
- امکان چند لایه سازی تصاویر برای اعمال تغییرات به صورت حرفه ای
- امکانات کامل برای اعمال تغییرات بر روی تصویر نظیر چرخاندن ، زوم ، تغییر اندازه ، تغییر در رنگ و ...
- سازگاری کامل با Lightroom
- ارتباطی قدرتمند با فتوشاپ میان رایانه و دستگاه های دیجیتالی
- قابلیت تغییرات برروی فیلم ها به صورت فریم به فریم بدون کوچکترین تغییراتی در کیفیت
- نهایت کیفیت در چاپ صفحات
- قابلیت چرخش تصاویر به صورت 360 درجه
- تغییر زاویه نور تصاویر به سادگی و کاملا سفارشی
- قابلیت فوق العاده مفید Tab Browsing که به سرعت کار حرفه ای ها کمک می کند
- سازگاری بانرم افزار Adobe Acrobat و فرمت معروف PDF
- یکی کردن تصاویر ها با تغییر رنگ اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/8ee05d1ffa0ebd1478bbdeb20b9a4aca.jpeg

دانلود نسخه نهایی Maya 2011 با لینک مستقیم + کرک

نسخه جدیدنرم افزارگرافیکی مایا 2011 عرضه شد.نرم افزاری قدرتمند و هوشمند جهت مدلسازی ۳D ، انیمیشن ۳D ، ساخت جلوه های ویژه بصری و نورپردازی و رندر پیشرفته . بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند پروژه های ۳D شان کاملا برجسته باشد. نسخهنرم افزارMaya 2011 ، علاوه بر دارا بودن تمامی ابزار و امکانات نسخه Compelet ، شامل جدیدترین نوآوری ها و ابزار Maya مانند : Maya Fluid Effects , Maya nCloth , Maya Hair , Maya Fur و Maya Live برای خلق محتوای فوق دیجیتالی می باشد.

قابلیت ساخت بهترین انیمیشن در کمترین زمان

با کمک ابزارهای قدرتمند مایا 2011 قادر به ایجاد طرح های بیشتر، سریعتر و به ویژه ساخت انیمیشن شخصیت های کارتونی، فیلم و سریال خواهید بود. در این برنامه  مجموعه ی وسیعی از ابزارهای جدید و Workflowها جهت ساخت کاراکترها به روش بسیار ساده ارائه شده است. همچنین قابلیت تغییر شکل کاراکترها به طور کاملاً طبیعی فراهم گردیده است. علاوه بر آن، ابزارهای جدید و هدفمند برای ساخت انیمیشن به روش بسیار ساده تر و عملی تر ارائه شده است، ضمن اینکه گامهای موثری در زمینه Graph Editor جهت کمک به نمایش، انتخاب و ویرایش انیمیشن ها و keyframeها، و سرعت بخشی به ساخت انیمیشن ها برداشته شده است. بعلاوه، با ارائه ی امکانات برجسته، همزمان سازی انیمیشن ها با موسیقی ضبط شده به روش ساده تری انجام می گردد.

از ویژگی های موجود در ایننرم افزارمی توان به موارد زیر اشار کرد:


ارتقاء هسته مرکزی برنامه برپایه تکنولوژی Framework که امروزه تمامی شرکت های سازندهنرم افزارتوان خود را بر روی این موضوع متمرکز کرده اند تا برنامه های خود را بر اساس این تکنولوژی عرضه کنند.
پشتیبانی از زبان اسکریپت نویسی Python و استفاده از اسکریپت ها
عملکردی بسیار سریع با سرعت فریم استثنایی
مجهز به جدیدترین نوآوریها و ابزارهای پیشرفته برای ساخت محتوای فوق دیجیتال
قابلیت پشتیبانی از تمام سیستم عاملها و نسخه 64 bit مکینتاش OS X
دارای پلاگین های جدید برای سهولت در ساخت و ویرایش تصاویر متحرک
بهرمندی از ارزنده ترین مدلسازی سه بعدی و فناوری انیمیشن سازی
ارائه روش های ساده تر در تقسیم بندی، استفاده مجدد و تبدیل داده ها با و بدون مرجع فایل
قابلیت وارد کردن و استخراج داده ها به شکل فایلهای offline
پشتیبانی از Skinning Workflow برای خلق کاراکتر CG به روش بسیار ساده
امکان استفاده از ابزار Paint Skin Weights جهت استفاده از پوسته های تعاملی بکاررفته در ساخت چندکاراکتر در اندازه های یکسان با توپولوژی شبکه
ویژگی جدید Vector Paint در Maya Composite برای بهبود قابلیتهای paint and rotoscoping


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

نرم افزار VoiceSignal VoiceMode 2.0.28 تبدیل گفتار به نوشتار

برنامه VoiceSignal  صدای شما را به نوشتارتبدیل میکند!

با استفاده از این برنامه میتوانید اس ام اس های خود را فقط بیان کنید سپس این برنامه آن را به نوشتار تبدیل میکند.

بعد از نصب این برنامه که برای سیمبیان سری ۶۰ ویرایش سوم طراحی شده است قادر خواهید در هر جای موبایل که امکان نوشتن وجود داشته باشد فقط صحبت کنید و صدای شما تبدیل به نوشتار شود.

 




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/a8f1f4a33cd1bfb66ca627ea561dbd81.jpeg

دانلود بازی مهیج Iron Man 2 جاوا برای گوشی های موبایل

بازی Iron Man 2 یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و هیجان انگیر می باشد و ازگرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد که با فرمت جاوا بوده و قابل نصب بر روی تمامی گوشی های موبایل می باشد.این بازی مهیج را می توانید از پی سی دی ، دریافت نمایید.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




plugins/content/imagesresizecache/ece027ac3831e1536ddcdb42557778cb.jpeg

دانلود کتاب الکترونیکی دکتر مصدق برای موبایل با فرمت جاوا Mobile Ebook Dr.Mosadegh

سایت  پی سی دی  کتاب الکترونیکی جدید و بسیار مفیدی را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که در واقع شرح حال یکی از بزرگان ایران زمین دکتر مصدق می باشد و پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این شخصیت بزرگ حتما این کتاب را مطالعه فرمایید.فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا بوده و قابل اجرا بر روی گوشی های دارای پلنتفرم جاوا می باشد.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را از سایت  پی سی دی  دریافت نمایید.




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/7eb461d639fc12722cb19afa40fae4ce.jpeg

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 119

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 119:
- تلاشي براي تضمين کيفيت ارائه خدمات
- سردار ايراني بازي جهان وارکرافت
- آيا نمايندگان براي پيگيري موضوع وديعه‌ها کاري خواهند کرد؟
- ايران ميانگين جهاني آسيا را پايين آورد
- جدال بر سر اسکار اينترنتي
- گوگل در فکر پرواز در آسمان
- چند روش ساده و کاربردي براي جلوگيري از آلوده شدن به Autorun.inf
- مايکروسافت براي ويندوز مجموعه‌اي از نرم‌افزارهاي متن‌باز مي‌سازد
- سلطان اراده مي‌کند، همه چيز گران مي‌شود
- نرم‌افزاري براي ساخت سي‌دي‌هاي مولتي‌مديا
- با سخت‌افزار مورد نياز براي نصب ويندوز 7 آشنا شويد
- نرم‌افزار همراه ، آفيس را لمس کنيد
- شارژ غيرحضوري سيم‌کارت اعتباري همراه اول
- گزارش بازي ، روبات‌هاي سامورايي
- GPS مخصوص نابينايان
- موبايل تخم‌مرغي
- و...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

دانلود والپیپر های موجود در اینترنت برای موبایل ThinkChange Wallpaper v1.00 S60v3/v5

با استفاده از این برنامه شما می تونید با کانکت شدن به اینترنت والپیپر های موجود در نت را دانلود کنید.این نرم افزار مخصوص گوشیهای سری ۶۰ ورژن۳ و۵ میباشد که هم اکنون در سایت  پی سی دی  در دسترس شماست.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png





بازی بسیار زیبا و معروف Super Mario Reverse.v1.05 S60 V5

بازی ماریو همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی ها در کنسول های مختلف بوده است . بار دیگر  پی سی دی  بازی زیبا را برای سیمبیان سری 60 ویرایش 5 قرار داده است . این بازی زیبا Super Mario Reverse.v1.05 نام دارد که در ادامه می توانید آن را دریافت کنید .






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




plugins/content/imagesresizecache/571eba6389e030f24e1999e5224848f1.jpeg

کتاب الکترونیکی زندگینامه ی امام خمینی (ره) برای موبایل با فرمت جاوا Mobile Ebook

سایت  پی سی دی  کتاب الکترونیکی زندگینامه ی امام خمینی (ره) را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که این کتاب شامل شرح حال جامعی از زندگی امام خمینی (ره) می باشد.فرمت این کتاب جاوا می باشد و می توانید آن را در اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این کتاب الکترونیکی مفید را از سایت  پی سی دی  دریافت نمایید.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


3 تم زيبا با موضوعات مختلف - نوكيا سري 60 ورژن 3

3 عدد تم زيبا با موضوعات مختلف براتون آماده كرديم اين تم ها با فرمت sis بوده و مخصوص گوشي هاي نوكيا سري 60 ورژن 3 ميباشد كه ميتونيد از  پی سی دی  دريافت كنيد و لذت ببريد.






HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر