۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

Mohajerat Be Canada

nyz8

مهاجرت  به كانادا

جديد ترين اطلاعات کاريابي ، مهاجرت و تحصيل در کانادا 
کانادا يکي از پيشرفته ترين و زيباترين کشورهاي دنيا است که با توجه به وسعت بسيار زياد آن (دومين کشور بزرگ دنيا برابر کل اروپا) جمعيت بسار کمي در حدود 30 ميليون نفر دارد. به همين علت يکي از مهاجرپذير ترين کشورهاي دنيا ميباشد. اين کشور شاخصهاي زيادي در بين کشورهاي پيشرفته دنيا دارد از جمله آنها ميتوان به بهترين خدمات پزشکي و بيمارستاني , کمترين ميزان جرم و جنايت و سرقت , رفاه و آسايش شهروندان , آزادي هاي اجتماعي و سياسي مذهبي , بهترين دانشگاهها و غيره اشاره کرد.


کانادا به عنوان يکي از اعضاي هفت کشور صنعتي دنيا داراي اقتصاد مستحکمي ميباشد و صنايع فعال بزرگي در زمينه جنگل داري , منابع طبيعي , معدن , کشاورزي , نفت و گاز , شيلات , ارتباطات , صنايع دارويي , هوا و فضا و کامپيوتر دارد و به همين علت به نيروي کار متخصص زيادي نياز دارد که موارد فوق باعث ترغيب افراد براي مهاجرت به کانادا ميشود.  
در تورنتو بزرگترين شهر کانادا مردم به بيش از 150 زبان مختلف صحبت ميکنند و دهها هزار ايراني در آن زندگي ميکنند که اتفاقا از موفقترين و پولدارترين گروههاي اجتماعي در کانادا هستند و اکثرا داراي ماشينهاي گرانقيمت و خانه هاي بزرگ در بالاي شهر هستند.


شما اگر در نظر داريد در رابطه با تحصيل و يا اقامت در کانادا اقدام کنيد ما اطلاعات مورد نياز را درون يک CD بطور کامل و بصورت دسته بندي شده گردآوري کرده ايم که خريد آن را به همه اين عزيزان پيشنهاد ميکنم. اين CD شامل موارد زير مي باشد: 
 

1- کانادا در يک نگاه  
2- اقتصاد کانادا 
3- تحصيل در کانادا 
4- زندگي در کانادا 
5- انواع مهاجرت به کانادا 
6-جدول امتيازات براي مهاجرت متخصصين 
7- سرمايه گذاري در کانادا

8-کاريابي در کانادا

9 - امور مربوط به تازه واردين 
10- قوانين جديد سيتي زن يا شهروندي 
11- معرفي بهترين حقوقدانان و وکلا براي تحصيل يا اقامت در کانادا 
12- معرفي سايتهاي رسمي کانادا و تصاوير بسيار زيبايي از کانادا  
 

تهيه مجموعه بالا به تمامي علاقمندان سفر به کانادا توصيه مي شود .

قیمت : 19800 تومان

روش خرید: برای خرید مهاجرت به كانادا، پس از کلیک روی لینک خرید زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی لینک خرید زیر کلیک کنید.

 

لینک خرید

http://www.828.ir/Card/add.php?PID=312200022094587&checker=0

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر