۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

Fw: سلام و درود بر همگي دوستان گلها

رهایی
زمانی ،ای کاش داشتم برای دیدنت دنیای دیگر
 رفتن وراهی شدن  به سوی خانه زیبای مادر
 ودعایم سبز شد امروز میان دستهایم ،
به فریادم رسید دعا و به دیدارم امد خدای من ،
با اینکه رها گشته ام من  از افت شب
ولی ترس است در جانم هنوز از ظلمت شب
و گرچه زنده بودن اینجا جرم بزرگی است
 اما برای من افتابی تازه دارد این زندگی بار دیگر اینجا 

م سنجری زاده
نسیم شیرازی
شوش خوزستان




--- On Fri, 17/8/12, setareh <seti.ch1@gmail.com> wrote:

From: setareh <seti.ch1@gmail.com>
Subject: سلام و درود بر همگي دوستان گلها
To: "golha" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Received: Friday, 17 August, 2012, 5:47 PM

سلام به عزيزانم در گلها
از لطف دوستان خيلي مهربانم بي نهايت سپاسگزارم
آري. من برگشتم
پر از گفتني و سرودني
پر از شعر و سرود و رمز و راز
اميدوارم بزودي باز لحظه به  لحظه همراهتان باشم همانگونه در اين پانزده ماه ياد و مهر و خاطرات شما همراه من بود و به من طاقت و آرامش و شكيبايي ميبخشيد
خيلي دوستتان دارم
از محبتهايتان بسيار بسيارممنونم
دلم برايتان خيلي خيلي خيلي تنگ شده بود

فداي همگي: ستاره.تهران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر