۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

RE: خانم لویسون ، گلها و دایی جان ناپلئون

درود


نوشته اید " به عظمت کاری که خانم لوییسون انجام داده اند دست مریزاد میگویید " 
نکته : یا شما نمیدانید معنای عظیم چیست یا استفاده درست از آن را نمیدانید . 

خدمتی که ایشان به موسیقی اصیل کرده و شما به آن پی برده اید ؟ 
فکر میکنم اگر اهل موسیقی باشید باید به این پی ببرید که خدمت را امثال صبا و محجوبی و استوار و معتمد و بدیع زاده و غیره کرده اند . 
و در مورد گلها اقای پیرنیکان و اهل موسیقی آن زمان و این زمان محققانی چون آقای دربندی و میرعلی نقی و مبصری و ... گرفته تا اعضا گرامی رادیو گلها و باقی ایرانیان هنر دوست ایرانی .

لایه های مختلف و پیچیده ؟ آن هم از نوع همه نوع اطلاعاتش ؟ یعنی شما معتقد هستید برنامه هایی که خود اعلام دارد خانم لوییسون و همکارانشان را به تکاپو انداخته ؟
خوشبختانه این برنامه ها خود اعلام دارند و نیازی به تحقیق و جستجو و لایه های پیچیده و ... نیست فقط کافی ست گوش جان بسپارید و بدنبال لایه های پیچیده نباشید . 

من شخصا آسمان و ریسمان بهم نمیبافم فقط عقایدم را در مقابل عقاید شما بیان میکنم . قضاوت با خواننده ها 

باتشکر از ایرج پزشکزاد نویسنده طنزپرداز دایی جان ناپلئون و همچنین کارگردان بزرگ ناصر تقوایی تا این داستان و فیلم را ساختند تا امروز دیگران هرگاه در مقابل ارائه اسناد و مدارک جایی کم اوردند به نام دائی جان ناپلئون پناه ببرند.


بله ایشان ماموریت داشته و دستمزد خود را دریافت کرده و همچنان نیز میکنند پس هیچ کس به کسی بدهکار نیست و ایشان هیچ لطفی به ما نکرده اند که بابتش باید و حتما از ایشان تشکر شود .

احتمالا نام ان فیلسوف دایی جان ناپلئون باید باشد !!! 

وقتی صحبت از مردم ایران میکنید حق ایجاب میکند حساب دولت را از ملت جدا کنید . و بدانید ملت ایران با هیچ نژاد و فرقه ای مشکل ندارند از جانب خود سخن میگویم این عاقلانه تر است .

باتشکر از گرامیانی که در رادیو گلها تلاش کردند و میکنند . از آقای دربندی محقق گلها و از کسانیکه پیشتر از این که رادیو گلها احداث شود زحماتی را پیشاپیش متحمل شدند و امروز حاصل دست رنجشان شده افتخار خانم جین لوییسون و تلاشهای عظیم و سترگی که خانم لوییسون کشیده اند و لایه های مختلف موسیقی را به ما نشان دادند . 



Date: Thu, 23 Aug 2012 07:20:06 -0700
From: mansoorsahra@yahoo.com
Subject: Fw: خانم لویسون ، گلها و دایی جان ناپلئون
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com



 
هر کس اندکی بینش - منظورم دانش نیست - اندکی ذوق و اندکی انصاف داشته باشد بعد از مراجعه به وبسایت گلهای خانم جین لویسون به عظمت کاری که این خانم انگلیسی انجام داده دست مریزاد میگوید وبه خدمتی که ایشان به هنر و موسیقی اصیل ایران کرده پی میبرد. میگویم باعظمت چرا که در کجا چنین مجمو عه ای برای گلها با این لایه های مختلف و پیچیده از همه نوع اطلاعات کامل تهیه شده و در دسترس همگان قرار داده شده است ؟ .
البته که این امرمطلقا موجب نادیده گرفتن تلاش دوستان گرامی گلها و وبسایت رادیو گلها در جمع آوری، پالودن و نشر برنا مه های گلها که همه در جریان آن هستیم نیست. اما آنچه که موجب حیرت و تاسف هست تفکر تعدادی از دوستان هست که بجای خوشحالی ازانجام این کار بزرگ و ابراز تشکر از زحمات ایشان آسمان ریسمان را به هم میبافند تا اندیشه نادرست خود را بجای واقعیت جا بیاندازند.
تصور بفرمائید که دو نفر فرنگی که عاشق زبان،ادبیات و موسیقی ایران هستند سالها در این راه زحمت کشیده و دست آورد خود را رایگان و بدون هیچ چشمداشتی به مردم ایران و دوست داران این هنر اصیل عرضه کنند و معدودی بیایند آن را با انواع تئوری های دایی جان ناپلئونی - که واقعا معلوم نیست کی دست از سر ما ایرانیها برمیدارد - کاملا نادیده بگیرند.
دوستانی که فکر میکنند ایشان برای اینکار از "موسسه معینی" !! "ماموریت داشته اند" و برای اینکار" پول گرفته اند" بفرمایند در کجای دنیا و چه کاری را این روزها صرفا با عشق و بدون پول میشود انجام داد تا بنده دهها پروژه عام المنفعه را که میدانم  فقط" عشق " آن را دارند و بدون پول ومجانی میتوانند انجام دهند  برایشان ردیف کنم.
ببیند الان در دنیا تمام پروژه ها ی کوچک و بزرگ پزشگی،علمی،مهندسی ،هنری و.. با پول اداره و به سر انجام میرسد که البته منفعت بسیاری از آنها هم به من و شما و بشریت میرسد.
حالا مانده اینکه من و شما بیایم ببینیم اگر پشت اینها ماموریت از "روباه پیر" و استعمار انگلیس یا امریکا یا بورکینا فاسو هست آنها را معرفی و افشا کنیم. و دوم هم اینکه هر پروژه ای که فکر میکنیم پشت آنها روباه پیر و یا گرگ جوان هست از آن استفاده نکنیم، آستین همت را بالا بزنیم و خودمان،- با عشق و اگر هم با عشق خالی نشد از بودجه ای که دولت فخیمه به وفور برای این پروژه ها در اختیارمان میگذارد آن کار را به سر انجام برسانیم - و تا آن وقت هم مطلقا از دست آورد اجنبی پدر سوخته استفاده نکنیم حتی اگر قرص آنتی بیوتیک باشد. وگرنه دیگران حق دارند ما را آدمهای لاف زن و دو رو بنامند.
بقول یکی از فیلسوفان فرانسوی -که متاسفانه اسم ایشان را فراموش کرده ام- به درستی میگوید که در کشورهای جهان سوم "توطئه خارجی"، معنائی دارد مانند "نمی دانم" یا "ناتوانم از درکش
البته بنده منکر این نیستم که کشورهای دیگر برای منافع خود و بر علیه ما توطئه نمیکنند اما صحبت بر سر اینست که اگر همه چیز را "ماموریت" و توطئه خارجی قلمداد میکنیم باید بتوانیم بطور مشخص برای آن حد اقل یک صفحه ای دلایل عقلی و منطقی بیاوریم و گرنه همیشه در افکار دایی جان ناپلئونی خود که خیلی اوقات هم موجب عقب ماندگی فکری ما میشود باقی خواهیم ماند.
بنده عجالتا تا کشف این ماموریت و توطئه توسط این قبیل دوستان پیشنهاد میکنم
۱-اساتید و دوستان حرفه ای و خبره و تلاشگر برنامه گلها طبق معمول همیشه نواقص و کاستی های وبسایت گلهای سر کار خانم لووویسون را با ایشان برای تکمیل این مجموعه عالی در میان بگذارند و
۲- از هر راهی که میتوانیم با تماس با خانم جین لوییسون از این کار سترگ ایشان در خدمت به هنر و موسیقی کشورمان سپاسگزاری و قدر شناسی نماییم.
با احترام و تشکر ویژه از خانم لویسون
صحرا
.
. . ،


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر