۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

Fw: دیدار با کورس سرهنگ زاده,نادر گلچین

سپاس از ارتین عزیزبابت عکس زیبای استاد سرهنگزاده که واقعا اشک شوق را روی دیدگانم سرازیر کرد اما خیلی عجیب بود که گفته بودن این اهنگ را مرضیه هم اجرا کرده اگه میشه اون را بگذارید تا همه استفاده کنن با تشکر دوباره --- On Sat, 8/18/12, artin20 <amirtom20@yahoo.de> wrote:

From: artin20 <amirtom20@yahoo.de>
Subject: دیدار با کورس سرهنگ زاده,نادر گلچین
To: "دوستان راديو گلها" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Saturday, August 18, 2012, 2:39 PM


دیدار تازه فرامرز امینی،مسول سایت اینترنتی بازیگران قدیمی‌ با نادر
گلچین در خانه یکی‌ از بهترین خوانندگان کورس سرهنگزاده،عکسهای جدیدی از
او و نادر گلچین،در ضمن کورس سرهنگزاده نقاش هم هست و تابلوهای بسیار
زیبایی کشیده.برای من جالب بود در چند ماه پیش که در ایران بودم زمانی‌
که منتظر حرکت اتوبوس بودم،این ترانه بسیار زیبا و ماندگار من مستم و
مدهوشم از رادیو پخش شد،جالب اینکه چند دقیقه قبل از پخش ازان ظهر!
همانطور که میدانیم این ترانه را زنده یاد مرضیه هم خوانده، پیش خودم
گفتم شاید با صدای مرضیه هم پخش بشه.آرتین


من مستم و مدهوشم شبگرد و قدح نوشم

فرامرز امینی : پنجاه سال از عم یکی از ماندگارترین تصانیف گذشت. سال
1341 استاد معینی کرمانشاهی (شعر)، زنده یاد حبیب الله بدیعی(آهنگ)، و
استاد کورس سرهنگ زاده با صدای دلنشین خود در خلق این آهنگ جاودانه نقش
اساسی داشتند.

در غروب جمعه 12 مرداد ماه به اتفاق استاد نادر گلچین راهی منزل استاد
کورس سرهنگ زاده شدیم چندین سال بود که این دو هنرمند دیداری نداشتند .
ناگفته نماند که استاد سرهنگ زاده فقط در انتظار ورود من بودند. درب منزل
استاد که باز شد باچهره مهربان همسر استاد روبرو شدیم و ایشان هم از دیدن
استاد گلچین جا خوردند و وارد منزل استاد شدیم و بعد از چند دقیقه استاد
کورس وارد پذیرائی شدند . چنان آثار شادی و نشاط در چهره سرهنگ زاده
نمایان شد که اشک شوق از چهره ما و آنان سرازیر گشت. و از هر در سخنی به
میان امد و یاد دوران گذشته و خاطرات خوش موسیقی و تا پاسی از شب دکلمه
اشعار از زبان استاد گلچین و زمزمه های عاشقانه از لسان استاد کورس سرهنگ
زاده خاطراتی بود که در ذهن ما ثبت و ضبط گردید و چند عکس یادگاری . با
ارزوی سلامتی برای این دو هنرمند .

عکسهای تازه این دو هنرمند پیشکسوت

http://radio-golha.mihanblog.com/post/1326


----




---

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر