۱۳۹۱ مرداد ۲۵, چهارشنبه

Re: پوران،افسونگر

با سلام جناب آقاي آرتين
ما ضمن تشكر فراوان ازشما وامثال شما (آقايان كاظميان وشجاع الديني وخانم
شيرازي و....) كه زحمت فراوان متحمل
وانواع موسيقي هاي سنتي ارسال ميفرماييد صميمانه تشكر وحمايت نموده
ودرخواست ميكنيم كه همچنان به همين روال
ادامه داده ونظرات نامعقول ناراحت ودلسردتان ننمايد چراكه همه ميدانند
كه قبل ازدانلود بايد موسيقي مورد نظر را از
آرشيوخود جستجوكنندواگرنبود دانلودنمايند واينهم آنقدروقت نميگيرد ولي
براي آنانيكه ندارندياتازه عضوگروه شده اند بسيار
باارزش ميباشد

2012/8/15 artin20 <amirtom20@yahoo.de>:
> با درود،
>
> زمان،زمان انتخاب هست،کسی‌ مجبور به شنیدن و یا دانلود ترانه در این
> سایت نیست،کسی‌ مجبور به تلف کردن وقت گرانبها در اینجا نیست.برای زنده
> نگاه داشتن نام و آثار پیشکسوتان اگر هم فایلی تکراری باشد باز خوب هست و
> یا اینکه باید انتظار داشت که آن زنده یاد‌ها در آن دنیا برای ما ترانه
> جدید بخوانند و ضبط کنن و به ما برسانند!خوشبختانه آثار بسیاری که از
> آنها برای ما مانده،ماندگار هستند،یعنی‌ ترانه ماندگار محدودیت زمانی‌
> ندارد و شنیدنش همیشه تازه گی‌‌ دارد.آرتین
>
> ---
> On 14 Aug., 18:56, artin20 <amirto...@yahoo.de> wrote:
>> با درود،
>>
>> اول اینکه باید بگویم،نه من وقت کافی‌ دارم و نه حوصله میل فرستادن برای
>> کسی‌ را دارم،فایل هایی را که من برای سایت گلها میفرستم،از آنجا برای
>> دیگر عضو‌ها فرستاده میشود،دیگر اینکه‌ای کاش‌ کمی‌ دقت میداشتید،و فرق
>> الهه و پوران را میدانستید،چون الهه هم ترانه افسونگر را خوانده که من
>> چند هفته پیش در سایت گذاشتم،تازه همین ترانه افسونگر را پوران دو ترانه
>> مختلف ولی‌ با یک نام خوانده،دیگر اینکه به فرض اینکه که آن تکراری باشد
>> که نیست،در این سایت کسان جدیدی به گروه افزوده میشوند و افرادی به مانند
>> شما ممکن هست آنها را دانلود کرده باشید ولی‌ بسیاری آنها را هنوز نشنیده
>> اند،همین ترانه افسونگر را چه در ۴شرد و چه در مدیفیر حدود ۳۶۰ نفر تا
>> کنون دانلود کرده اند،این نشان چیست؟باعث شگفتی هست افکار بعضی‌
>> ها.آرتین
>>
>> ----
>>
>> On 14 Aug., 12:59, Farshad Rad <fariba198...@yahoo.com> wrote:
>>
>>
>>
>> > با سلام وعرض ادب ارتین عزیزاستدعا دارم از ارسال تکراری اهنگها خود داری فرمائید بخدا هیچ منظوری نیست جز تلف شدن وقت گرانبهای دوستان وهیچگونه قصد جسارت هم ندارم بعضی از دوستان از راه دور ونزدیک هر اهنگی را چند بار ارسال فرمودند البته در حال حاضر خیلی بهتر شده وسروران محترم رعایت میکنند با احترام .....فریبا فرشاد
>>
>> > ________________________________
>> > From: artin20 <amirto...@yahoo.de>
>> > To: دوستان راديو گلها <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
>> > Sent: Saturday, 11 August 2012, 10:45:00
>> > Subject: پوران،افسونگر
>>
>> > با صدای زنده یاد پوران ترانه زیبای افسونگر البته این ترانه دیگری هست و
>>
>> > با آن ترانه افسونگر که پیش از این در سایت گذاشته ام،فرق دارد،گویا
>>
>> > پوران دو ترانه با این نام اجرا کرده.آرتین
>>
>> >http://www.4shared.com/mp3/W_Y242gv/PooranAfsongar2.html
>>
>> >http://www.mediafire.com/?pv2t5p9jg88p7rt
>>
>> >http://radio-golha.mihanblog.com/post/1310
>>
>> > افسونگر،بشنو دل‌ به عشق تو ندهم دیگر
>>
>> > افسونگر دور شو،زین دل‌ رمیده بگذر
>>
>> > دل‌ برگیر از من،رو سو‌ی عشق دیگر
>>
>> > افسونگر،افسونگر نغمه وفا به گوشم خواندی
>>
>> > افتادی بر پایم تا به آتشم نشاندی
>>
>> > دل‌ چون رامت شد،سو‌ی حسرتم کشاندی
>>
>> > کشم از دستت دامن،که شوم از چشمت پنهان
>>
>> > ببر از یادم که بیابد قصه ما پایان
>>
>> > دل‌ من زین افسونها نکند دیگر پروا
>>
>> > که زدم بر صفحه عشقت مهر جدایی را
>>
>> > افسونگر دور شو،زین دل‌ رمیده بگذر
>>
>> > دل‌ برگیر از من،رو سو‌ی عشق دیگر
>>
>> > عشق بی‌ثمر تو شد بلای دل‌ من
>>
>> > شادی آرد از این پس نغمه‌های دل‌ من
>>
>> > چه خواهی‌ ز جانم،ز جانت پریشانم
>>
>> > یا ربّ،یا ربّ تا کی‌ نالم چون نی‌
>>
>> > دگر از غم تو آزادم،که به مهر کسی‌ دل‌ دادم
>>
>> > فتنه گری پیشه مک،از پای افتادم
>>
>> > افسونگر دور شو،زین دل‌ رمیده بگذر
>>
>> > دل‌ برگیر از من،رو سو‌ی عشق دیگر
>>
>> > افسونگر،بشنو دل‌ به عشق تو ندهم دیگر
>>
>> > افسونگر دور شو،زین دل‌ رمیده بگذر
>>
>> > دل‌ برگیر از من،رو سو‌ی عشق دیگر
>>
>> > افسونگر،افسونگر نغمه وفا به گوشم خواندی
>>
>> > افتادی بر پایم تا به آتشم نشاندی
>>
>> > دل‌ چون رامت شد،سو‌ی حسرتم کشاندی
>>
>> > --

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر