۱۳۹۲ خرداد ۲۶, یکشنبه

[لیمو:13024]: Fwd: در حاشیه تقلب مجدد نظام !!!



---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2013/6/16
Subject: Fwd: در حاشیه تقلب مجدد نظام !!!
To:



چند وقت بود چیزی ننوشته بودم یهو حالی دست داد گفتم ا ز روحیه طنزم استفاده کنم  چیزی که سال ها است سعی کرده ام خیلی ازش بهزه نبرم
 
 
 
اندر حکایت تقلب
 
​سلام
حکایت
یک مغالطه ای داشتیم در منطق اسمش مغالطة رها نکردن پیش فرض بود
میگفت  سلام به به چند سال بود ندیده بودمت چرا کچل شدی؟ گفتم من از اول مو نداشتما شما را هم یادم نمیاد  گفت این بابا بعد این همه سال عینکی هم که شدی  گفتم عینکی هم بودما  گفت بابا اذیت نکن چقدر چاق شدی  گفتم من از اول هم همین قدی بودم!  گفت علی جوون اذیت نکن   جدی منو یادت نمیاد؟  گفم   اصلا اسم من علی نیست من احمدم  گفت ای کلک اسمتم که عوض کردی
حکایت قسمت دوم
به طرف که از رفقای جنبش سبزه میگم آقا دیدید نظام تقلب نمیکنه و خودتونم میدونید اوندفعه هم تقلب نشده بود و الا این دفعه که راحتتر بود تو 7 دهم تقلب کنه و لااقل بره دور دوم
میگه ای کلکا فکر کردید نفهمیدیم این دفعه هم تقلب کردید!   میگم چطو ؟ ! میگه دیدید وضع و اوضاع اقتصادی و سیاسی خرابه خودتون به نفع روحانی تقلب کردید تا رئیس جمهور بشه و همه کاسه و کوزه ها را سر اصلاح طلبا و روحانی خراب کنید ولی ایو ول این دفعه خوب تقلب کردید یه جوری آرا را دست کاری کردید که اگه گردن کلفتی کرد بگید بابا ما خودمون توت رو با 1 درصد رئیس جمهور کردیم زیاد شلوغ نکن
میگم آقا ببخشید ما چی کار کنیم تا ثابت بشه تقلب نکردیم
میگه مهم نیست به هر حال هر نتیجه ای از صندوقا دربیاد شما تقلب کردید حتی اگر اون نتیجه اوباما باشه ،دوبار حتما یه کلکی دارید و میخواید کارا رو بندازید گردن حاج حسین اوباما
منم گفتم راستی اسم من احمده ها
 
 
 
چون غرض آمد هنر پوشیده شد



--

 

--
پانویس:
- ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم.
(امام خامنه ای حفظه الله)
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "لیمو »« Lemon" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به lymoo و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به lymoo@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/lymoo دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر