۱۳۹۲ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

تقدیم به سرکار خانم نسیم شیرازی گلهای جاویدان برنامه شماره 136

نمی دانم در جواب تو چه بگویم ای مرد
شکستی با دل سنگت دل من
 از این زحمت شد توهین تو حاصل من 
از تو ای مرد در دنیا درد و غم شد حاصل من
دل دریای نسیم مثل دریاست
خدایا منم دریا تو بیا در ساحل من
 
گلهای جاویدان برنامه شماره 136
 
 
 
شاد باشید نسیم
 
 
----- Forwarded Message ----- From: AhmadReza Ghahramani <ahmadrezaghahramani@yahoo.com>
To: "habib.nasiri8@gmail.com" <habib.nasiri8@gmail.com>; friends-of-radio-golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, 4 June 2013 6:54 AM
Subject: Re: تقدیم به سرکار خانم نسیم شیرازی
دوست گرامی حبیب آقای نصیری
با سلام
یادش بخیر ، دوران دبیرستانمون یه همشاگردی داشتم به نام " نسیم فرحانی " که بچه خوزستان بود و توی شهر ما فسا  توی استان فارس درس می خوند.
اگه خاطرتون باشه توی روزی روزگاری هم یه نسیم بیگ داشتیم.
القصه ، مواظب باش ، بی هوا به آب نزنی .
یه وقت "نسیم جان" تون "نسیم خان " نشن.
تو استان فارس از این دونه ها زیاد می پاشیم.
آره قربونت.
برو این دام بر مرغ دگر نه ...
From: habib nasiri <habib.nasiri8@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Sent: Thursday, May 30, 2013 5:15 PM
Subject: تقدیم به سرکار خانم نسیم شیرازی
غزلی از هاتف اصفهانی تقدیم به سرکار خانم نسیم شیرازی بایت بزرگواری هاو محبت های بی شائبه شان بر دوستان رادیو گل ها و موسیقی ملی ایرانسوی خود خوان یک رهم تا تحفه جان آرم تو راجان نثار افشان خاک آستان آرم تو رااز کدامین باغی ای مرغ سحر با من بگویتا پیام طایر هم آشیان آرم تو رامن خموشم حال من می‌پرسی ای همدم که بازنالم و از ناله ی خود در فغان آرم تو راشکوه از پیری کنی زاهد بیا همراه منتا به میخانه برم پیر و جوان آرم تو راناله بی ‌تاثیر و افغان بی‌اثر چون زین دو منبر سر مهر ای مه نامهربان آرم تو راگر نیارم بر زبان از غیر حرفی چون کنمتا به حرف ای دلبر نامهربان آرم تو رادر بهار از من مرنج ای باغبان گاهی اگریاد از بی برگی فصل خزان آرم تو راخامشی از قصه ی عشق بتان هاتف چراباز خواهم بر سر این داستان آرم تو را-- --- شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_outدیدن کنید.
--   --- شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید. برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید. برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر