۱۳۹۲ خرداد ۲۵, شنبه

FW: درباره گلها





From: ocean896@hotmail.com
To: 5959678@gmail.com; arash_bashar@yahoo.com; momid1358@yahoo.com; behdadahmadkhani@gmail.com; nickhah.m@gmail.com; amirtom20@yahoo.de; javad_hamedifar@yahoo.com; kiumars_o@yahoo.com; fater.pajouh@yahoo.com; bondarhamid@yahoo.com; sada1t@yahoo.com; mohsen.soly@gmail.com; mahmoosavi@gmail.com; hshojaadini@gmail.com; shirazi.nasim@yahoo.com; ghasedakebaharam@gmail.com; farzamfar@hotmail.com; soleimanimahmood@yahoo.com; erafeie@yahoo.com; mehdisafinia@yahoo.com; alifarzan72@yahoo.com; desezeedouardhenri@yahoo.fr; asgharakbarzadeh2000@gmail.com; jamshid_kordi@yahoo.com; salamsetareh@gmail.com; hadi.homami@gmail.com; jafari52@yahoo.com; mahmoudamirkahriz00@hotmail.com; hjtghrmn@yahoo.com; k_yahyazadeh@yahoo.com; ahmadmfard@gmail.com; pejmanpoorbakhtiar@yahoo.com; g_fakharian@hotmail.com; latifgachkar@yahoo.com; saeid_14400@yahoo.com; moayyed48@yahoo.com; javad_jamshidi@hotmail.com
Subject: درباره گلها
Date: Sat, 15 Jun 2013 08:52:29 +0000

پیش از ورود به اصل مطلب لازم میدانم از دو عقیده مخالف هم درباره برنامه گلها و طرز کار آن کمی صحبت کنیم . 
عده ای از دیر باز تا کنون معتقدند که برنامه های گلهای رنگارنگ و گلهای جاویدان یک روحیه درویشی و بی بند و باری در مردم بوجود می آورد و موسیقی تخدیر کننده و اشعار عرفانی آن مردم را ، بسوی طرز تفکر دنیا "هیچ است" و "این نیز بگذرد" سوق میدهد . زمان ما این طرز تفکر را نمی پسندد و قرن شتابناک ما این اصول و عقاید را مردود می شمارد . 

دسته دوم معتقدند که موسیقی و اشعار رادیو بوضع فلاکت باری رسیده است .مبتذل ترین اشعار و محرکترین آهنگها که بویی از اصالت موسیقی ایرانی نبرده است مردم را بسوی پستی و ابتذال راهنما میشود . 

در این میان برنامه موسیقی گلهای رنگانگ و گلهای جاویدان که از گذشته بیادگار مانده بسان ستاره درخشانی در سیاهی ها میدرخشد و این خود باعث امیدواری است . 

موسیقی واقعاً ایرانی برنامه گلها میتواند بیان کننده این نکته باشد که عده معدودی هستند که نمیخواهند موسیقی ایرانی در امواج موسیقی های مبتذل خارجی نابود شود . و علاقمندان این برنامه ها نیز راه آن بزرگان را می پیمایند .


امیدوارم این گروه به همراهی تمامی اعضا راه خود را پیدا کرده و آنچه را که بر دوام موسیقی فاخر ایرانی دلالت دارد سرلوحه فعالیت خویش کند . 


باتشکر -هادی کاپیتان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر