۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

قطعه شعری از هوشنگ ابتهاج تقدیم به هنر دوستان عزیز

چه غريب ماندي اي دل ! نه غمي، نه غمگساري
نه به انتظار ياري، نه ز يار انتظاري

غم اگر به كوه گويم بگريزد و بريزد
كه دگر بدين گراني نتوان كشيد باري
...
چه چراغ چشم دارد دلم از شبان و روزان
كه به هفت آسمانش نه ستاره‌اي است باري

دل من ! چه حيف بودي كه چنين ز كار ماندي
چه هنر به كار بندم كه نماند وقت كاري

نرسيد آن كه ماهي به تو پرتوي رساند
دل آبگينه بشكن كه نماند جز غباري

همه عمر چشم بودم كه مگر گلي بخندد
دگر اي اميد خون شو كه فرو خليد خاري

سحرم كشيده خنجر كه: چرا شبت نكشته‌ست
تو بكش كه تا نيفتد دگرم به شب گذاري

به سرشک همچو باران ز برت چه برخورم من؟
كه چو سنگ تيره ماندي همه عمر بر مزاري

چو به زندگان نبخشي تو گناه زندگاني
بگذار تا بميرد به بر تو زنده واري

نه چنان شكست پشتم كه دوباره سر برآرم
منم آن درخت پيري كه نداشت برگ و باري

سر بى پناه پيري به كنار گير و بگذر
كه به غير مرگ ديگر نگشايدت كناري

به غروب اين بيابان بنشين غريب و تنها
بنگر وفاي ياران كه رها كنند ياري

هوشنگ ابتهاج


From: قدیمیا <ghadimiya.com@gmail.com>
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Sent: Thursday, 6 June 2013, 23:13:27
Subject: آهنگ مادر از منوچهر سخایی

با سلام
دوست خوبمون آقای احمد رضا قهرمانی آهنگی را درخواست کرده بودند با متن زیر:
 
گاهی وقتا دل من پر میزنه
میره تهرون خونمون در میزنه
میره با خاطره هاش حال میکنه
برمیگرده دوباره در میزنه
دل من پر میزنه
دل من پر میزنه

به درخواست ایشون این آهنگ را برای دانلود میذارم تا همه دوستان هم استفاده کنند و لذت ببرند

--
 
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "دوستان راديو گلها" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر