۱۳۹۲ بهمن ۲۸, دوشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [21657] Fwd: {شعری از پوریا علیپور شاعر نابینا: در قالب ترانه به نام مریمی (لطفاً خوانده و نظر دهید)

---------- Forwarded message ----------
From: علیپور <alipoor.pooria@gmail.com>
Date: Mon, 17 Feb 2014 05:30:55 +0330
To:

میخوام فراموشت کنم اما نمیشه انگاری،
نمیتونم باور کنم که دیگه دوسم نداری.
یه عمره بی تو افتادم کنجِ اتاق و بیکسم،
من به سر و وضعِ خودم بدون تو نمیرسم.
چونکه تویی برای من تنها دلیل زندگی،
نمیتونم رهات کنم به راحتی و سادگی.
قسم به عشقِ پاکِمون هنوز عزیزی تو برام،
نداره هیچ کی مثل تو محبت و مهر و مرام.
خدا کُنه بازم بیای به عاشِقِت سر بزنی،
هنوزم از تو من پُرَم همیشه تو قلب منی.
تو گُلدونا غنچه زدن گُلایِ یاس و اطلسی،
ولی تو باغ این دلم پاشیده بذرِ بیکسی.
تاریکی و غصه اومد روشنی از دلم پرید،
نمیدونی که من شدم بی تو چه سست و نا امید.
دفتر خاطراتِ من از اسم و عکسِ تو پُره،
کاش میدونِستی پوریا بی تو چه غصه میخوره.
از انتظار و التماس خسته نمی شم ای گلم،
به عشق لمس اون لبات زیاده این تحملم.
بیا که عکس و خاطره جای تو رو نمیگیره،
این خونه بی حضورِ تو تاریک و سرد و دِلگیره.
پشتِ در ایستادم و منتظرم تا تو بیای،
دُنیامو من میدم برات هر چی بِگی هر چی بخوای.
بَرا شنیدنِ صدات ثانیه ها رو میشمُرَم،
فرا گرفته عشقِ تو تعقل و تفکرم.
دَس بِکِش از جدائی و لَجبازی رو بِذار کنار،
زِمِستونم با تو فقط میشه گُلِستون و بهار.
اگر یه ذره دلخوری تو رو خدا مَنو ببخش،
مثل ستاره ها بیا تو قلبِ شبهام بدرخش.
برای زَخمایِ دلم تنها طبیب و مرهمی،
ًدوسِت دارم، عاشِقِتَم، یه دونه ای تو مریمی.
بوسه زدن به گونه هات آخر رؤیای منه،
شنیدن زنگِ صدات آخر دنیای منه.

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد روي خط پايين كليك كنند تا آنها هم عضو گروه شوند و براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر