۱۳۹۲ بهمن ۲۶, شنبه

ولنتاین امسال من







در صورت باز نشدن تصاویر اینجا رو کلیک کنید


















عکس کمتر دیده شده از جنگنده F-۳۱۳ ایرانی














اينجا. . .

وطنم ؛ ايــــران














با نزدیکی به عید نوروز کم کم شاهد همچین صحنه هایی میشیم ! 














دردسر همیشگی تو زمستونا 




























گزیده ای از ایمیل های قدیمی گروه اینترنتی منصور قیامت





این تنها راهیه که میتونم برم آمریکا




عضویت در گروه اینترتی منصور قیامت





باید بتونم خودم رو تو یه ارتفاع مناسب قرار بدم
که موتور پیش رانی که تعبیه دیدم اینکارو انجام میده
و به جاذبه غلبه می کنه
بعد که زمین شروع می کنه به چرخیدن من سرجام ثابتم
انقدر سرجام می مونم تا اینکه همینطور که تو شکل می بینید آمریکا برسه به من
و به محض اینکه مجسمه ی آزادی رو دیدم
اون موتور لعنتی رو خاموش می کنم و با چتر میام پایین
جوری زمانو تنظیم می کنم که ظهر برسم و روز خوبم رو
با یکی ازون مک دونالدهای لعنتی شروع کنم
بعدش هم یکی ازین تاکسی زردارو سوار میشم و میرم سنترال پارک
قدم می زنم
انقدر که از پا بیفتم ...

 

 

 

 


 البته اگه شانس ماست که وسط كار موتور ريپ ميزنه صاف ميفتيم تو بيابونای سومالي 












ماشین آدم باید اینقد شعور داشته باشه که ببریش سر یه کوچه بگی خودت برو یه جا پیدا کن بشین تا من بیام، خودش بره خودشو پارک کنه! بله! این حداقل انتظار من از زندگیه!













اين همسايه روبرويي يه زن و شوهر جوونن ، خيلي شادن ، عاشقن به معناي واقعي.
تا حالا زوج اينجوري خوشبخت نديدم.
مثلن صب كه از خواب بيدار ميشن ، اول يه سِري دنبال‌بازي مي‌كنن عين بچه ها ! بعد پسره آماده ميشه بره سركار ، درو باز ميكنه، كلاه كاسكت رو سرشه ، لقمه‌ي نون و كره‌شم دستشه .
دختره مياد تا دم در، بازم ميگن و مي‌خندن.
يا يه وختايي صداي دختره مياد تو راهرو ، جيغ مي‌كشه كه : صـــبر كن منــــــــــــــــم بيــــــــــام. بعد ميپره ترك موتور و ميرن.
همسايه‌هاي ديگه ميگن اينا چرا اينقدر خل و چلن؟
ولي من ميگم عاشقن . عين تو فيلما .
دلم مي‌خواد يه روز بهشون بگم سلام خوشبختا 

 

 



دوس دارم ببینم مردَرو؛ بگم : رَفیق؛ منو نیگا، مثه من نباش!!! تا تَهش همینجوری باش!!! بمون! مرد باش!











تو چشماش یه دنیا حرفه





عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت













جایت سرد است ولی از خدا میخوام که همیشه دلت گرم باشد.

با افتخار به انگشتان هنرمندت بوسه میزنم













به سلامتی دختر معلولی که گفت: خوشحالم که هر کسی منو میبینه فقط و فقط یه جمله میگه: خدا رو شکر...

این ایمیل رو تقدیم میکنم به همه معلول های عزیز از صمیم قلب دوستتون داریم








آپدیت های گیزمیز





 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
​​
 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
برای دریافت ایمیل های ما کلیک کنید و عضو شوید
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~​​

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر