۱۳۹۲ اسفند ۴, یکشنبه

خطر پاره شدن !







در صورتی که تصاویر باز نشد اینجا کلیک کنید







آدم واسه مخاطب خاصش لوس نشه واسه کی بشه 













به زودی... کتاب فارسی دهه نودی ها





پسر داییم ۸سالشه چند وقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد ؛ اونوقت من ۸سالم بود خروسارو با سنگ میزدم که مرغارو اذیت نکنن !











شما یادتون نمیاد
ما دهه شصتی ها که اون اوایل اومدیم فیسبوک ، فیسبوک این شکلی بود
سیاه سفید 














اگه همینطور به پکوندن فیلترشکنا و برنامه های چت ادامه بدن همه به آغوش گرم خانواده برمی گردیم ! 

روحانی مچکریم






بله یه زمانی قدیما شب که میشد میخوابیدیم.. یادش بخیر











اینم زندگیه خیلی از جوونای امروزی 









البته من فکر میکنم اینجوری به واقعیت نزدیک تر باشه













دختره اومده تو مغازه دستشو گذاشته رو پفک میگه:

آقا از این پفکا دارین؟

منم گفتم نه عزیزم تموم کردیم! اونم رفت بیرون!


رانی هلو وا کنین فشارم افتاده!! 












دمت گرم داداش ! یه لگن دیگه بریزی حله 







طفلک همونم پاشیده به دیوار. ولی دستش درد نکنه تمام تلاششو کرده مثل بعضی ها فیلم برداری نمی کنه لااقل










مسخرم نکنیدااااااااا

اوایل نمی دونستم چجوری باید ژ رو تایپ کنم

هرجا ژ لازم میشدم میرفتم توی گوگل سرچ میکردم پزمان بازغی

بعد از توی نتایج یه ژ کپی پیست می کردم ! 










من فلج به دنيا اومدم ولى به زندگى اميد داشتم تا اينكه سرطان گرفتم و شش ماه بعد فهميدم ايدز دارم .. 
از وقتيكه تو آزمايش آخرم فهميدم ديابت دارم كاملا دپرس شدم .. 

تا اينكه 
.
.
.
.
.
.
.

كفش تن تاك خريدم ! !
ديگه از ايدز و سرطان خبرى نيست تازه سهميه ورود به المپيك تو رشته دوى استقامت هم گرفتم 
مرســــی تن تاک 










قیــافه پســرا وقتــی از باشگــاه برمی گــردن 














سریال دودکش

بهروز: اینقد بدم میاد از این آدمایی که با ماشین میرن بیرون، فقط برای بالا پایین کردن و دور دور کردن...

فیروز: نه اینکه خودت میری بیرون 4 تا پیوند قلب و کلیه میزنی و برمیگردی !!














آفرین به این همه خلاقیت














من که دارم میرم اسید بخرم!! 








خوب شد لایکشو share نکرد!











از سخنان اندیشمندان عصر حاضر 








یک ضرب المثل میگه: ماله زن ثم خر هست تو پیشونی مرد...... پس هیچ وقت به خاطر ثروت با کسی ازدواج نکن











بعضی بچه هام اینجوری قانع هستن








هما نوشته: اين سن اوج اسكولي بچه هاس ... من پسرمو ميبردم شهر بازي پشت اين سيستمها مي نشست و چراغهاي دستگاهها خاموش روشن ميشد و تيزرهاش پخش مي شد ... چنان هيجان زده ميشد كه بدنش مي لرزيد ... اما الان از خونه شرط ميكنه چندتا بازي؟ چند تومن شارژ ميكنيد... منم دلم خنك مي شه كه قبلا اسكولش ميكرديم!!!













نظرسنجی های برنامه 90













چقدر قشنگه اين پيام مهر و دوستي




قابل توجه بیماران عزیز و سالمندان محترم بدون همراه (تنها)
این وسیله برای کلیه هموطنان مذکور به تمام نقاط تهران رایگان می باشد.
التماس دعا










آپدیت های گیزمیز
بیماری دردناک کودکان جیرفتی +18
                               




عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

برای دریافت ایمیل های ما کلیک کنید و عضو شوید
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر