ه‍.ش. ۱۳۹۲ اسفند ۱, پنجشنبه

Fw: Fwd: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [21750] احکام نجاسات طبق فتاوی دو تن از نشانه های خدا یعنی بهجت و مکارم شیرازی


  با سلام
یک آیه قرآن هست که می گوید تمام نعمت های خداوند خاص بندگان مخلص او است شاید در کوتاه مدت یک مومن دچار مشکل شود ولی در بلند مدت نمی توان توقع داشت که مسلمین همیشه خار و ذلیل باشند.
اگر خار و ذلیل بودند. دلیلش این است که این تلقی آنان از دینی که دارند درست نیست.. باید بروند مشکل  فهم خود از دین را عوض کنند . وقتی جامعه ما نمی تواند پیشرفت کند باید برویم موضوعات فهم خود از دین را بررسی کنیم . یعنی باید بیاییم این رساله ها را دوباره بخوانیم . ببینیم چقدر با اصل دین که همان سنت پیامبر است، مطابقت دارد. وقتی در یک رساله می تواند صدها تناقض منطقی پیدا کرد. پس باید آنرا درست کرد.این رساله با سنت پیامبر و حتی امام حسین هم مطابقت ندارد. یک حدیث هست. یک نفر در شام بود که به مخالفت و دشنام دادن به امام حسین (ع) مشهور بود. یک بار این فرد به سفر حج آمد. در مدینه چند روزی مهمان امام حسین (ع) بود. اگر امام حسین (ع) بخواهد طبق این رساله عمل کند باید آن فرد را با یک لگد از خانه اش بیرون می انداخت. و یا با او درگیر می شد. ولی امام حسین (ع) ایشان را چند روزی مهمان خود کرد. بعد از چند روز ایشان از مدینه رفت. بعد از آن یک نفر که این ماجرا را دیده بود به آن فردی که به امام ناسزا می گفت سوال کرد که چطوری به امام ناسازا می گویی رفته ای و مهمانش شدی . ایشان گفت چند روزی که با امام بودم هیچ گاه امام از من درباره عقایدم سوال نکرد. و در ضمن به من خیلی خوش گذشت و امام رفتار بسیار خوبی با من داشت.
آن فرد وقتی این موضوع را فهمید دیگر به امام ناسازا و فحاشی نکرد بلکه از طرفداران امام شد
البته با آقای موحد منش موافق نیستم. چون ایشان اصل دین را با مدعیان دین یکی می دانند. در صورتیکه آنها یکی نیستند. مدعیان دین هر چند اربابان دین هم باشند. اگر کارهایشان مخالف دین باشد. نمی توان آنرا با دین یکی دانست..



---------- Forwarded message ----------
From: rira.2012 <rira.2012@gmail.com>
Date: 2014-02-20 18:43 GMT+03:30
Subject: Fwd: Fw: Fwd: {تفريح و سرگرمي}, [21749] احکام نجاسات طبق فتاوی دو تن از نشانه های خدا یعنی بهجت و مکارم شیرازی
To: taf_sar <taf_sar@googlegroups.com>


خدای من

 این آقای موحد زاده باعث میشه که من مدام وارد بحث بشم
اینکه گاهی کافر بیشتر از مسلمان متنعم به نعمت خداوندی شده چیزی نیست که
شما گفتید یعنی دوست داشتن صدای مومن و غیره
این قضیه مربوط میشه به جنبه رحمانیت و رحیمیت خداوند
یعنی رحمانیت جنبه عام مهربانی خداست نسبت به موجودات
و رحیمیت جنبه خاص
و جنبه رحمانیت کل عالم هستی را در برمیگیرد
وخداوند تمام آفریدگان خودش رو از نعمت های بیکرانش بهره مند میکنه
چه کافر چه  دیندار
و جنبه رحیمیت مخصوص بندگان خاص خودشه
که این بندگان خاص میتونن از هر دینی باشند ولی مشرک و کافر رو فکر نکنم شامل بشه

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد روي خط پايين كليك كنند تا آنها هم عضو گروه شوند و براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar و unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.



--
Taybeh Toosi


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر