۱۳۹۲ بهمن ۳۰, چهارشنبه

گلچین فیلترینگ عجب با سلیقه است






مسئولین محترم کشوری، باز همین که مای کامپیوتر و کنترل پنل بدون فیلتر شکن باز میشه دمتون گرم . خدا خیرتون بده!!!





در صورتی که تصاویر باز نشدن اینجا رو کلیک کنید

















شیر هم شیرای قدیم 














کاندیدای بهترین خواهر سال !!!!









کاندیدای بهترین برادر سال !!!!














به گزارش BBC یک مرد مجرد چینی که سال قبل از دوست دخترش جدا شده بود، در روز ولنتاین به قصد انتقام از زوج های عاشق، تمام بلیطهای سینمای شانگهای را یکی در میون خریداری کرده تا هیچ زوجی نتواند کنار هم بنشیند 







خخخخخخخخخخخخخخ












دﺧﺘﺮﻩ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺩﺍﺩﻩ: ﻣﺎﺷﯿﻦ ﮐﻪ ﻋﮑﺴﺶ ﺗﻮ ﺁﻟﺒﻮﻣﺘﻪ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺗﻪ؟

... ﮔﻔﺘﻢ : ﺁﺭﻩ

ﮔﻔﺖ: ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﭘﺴﺮﻩ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺎﺷﯽ !!

ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﯽ ﭘﻮﻝ ﺷﺪﻡ ﻓﺮﻭﺧﺘﻢ !

ﮔﻔﺖ: ﻭﻟﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻫﻢ ﻧﺨﻮﺭﯾﻢ !! 

ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎﺯ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﯾﻪ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ !!..

ﺩﺧﺘﺮﻩ: ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻋﺎﺧﻪ ........ 






بیست سوالی دخترا:
- جانداره؟
نه!
الهی چرا مُرده :((((












+ آقای راننده . دو نفر مسافر خالی داری. منم دیرمه. نمیای بریم؟
- اگه اون دو نفر خالی رو شما حساب میکنی تا بیام
+ خب باشه . چقدر میشه تا 3 تا چهار راه بعدی؟
- نفری 1000 تومن.

+ ( اوه سه تا 1000 تومن ینی من بدم؟) خب باشه. بیا بالا ( تو دلم: دهنت صافه دیوث، از موقعیت من سوء استفاده میکنی؟ )


چهار راه اول
+آقا میشه وایسی؟؟
- چرا؟ مگه نگفتین چهار راه سوم پیاده میشین؟
+ خودم چرا، ولی این دو نفر که میخوام حسابشون کنم همینجا پیاده میشن
- ینی چی آقا؟
+ ینی اینکه مگه نگفتی دو نفرا من حساب کنم؟ خب این دو نفر اینجا پیاده میشن. من حسابشون میکنم. دو تا 250 تومن میشه 500 تومن. بفرما. من خودم چهار راه سوم پیاده میشم اینم 1000 تومنم. حله ؟






































قديما: ضعيفه اين پول و بذار گوشه ى چارقدت لازمت ميشه
اين روزا: عزيزم پول دارى به من بدى با دوستام ميخوام برم بيرون كم نيارم؟!












از همون بچگی دوس داشتم از این نونا بخورم که هایدی و پیتر دارن نوش جان میکنن 













دهه شصتی ها، کسی هست اين كليپ يادش باشه؟؟؟ 
















تصویری با یک دنیا حرف...








پدر همیشه به فکر فرزند و مادر عاشق اون...















در این سرمای استخوان سوز
تو در آبروی خیابان
چه مشقی می نویسی، نمی دانم
به چه چیز فکر می کنی را هم نمی دانم
چه حالی داری را هم نمی دانم..
از تمام عابرانِ این شهر
چقدر به تو ارث خواهد رسید را هم نمی دانم..
چه کسی قرار است که امشب
ضامنِ کتک نخوردنت شود را هم نمی دانم..
فقط می دانم که
از آدامس و فالِ حافظ
انتظارِ مُعجزه نداری.. و می دانم
تمام این شهر هم برایت کلاه و شال گردن ببافد
هنوز سردت است و
بر سر ِ راهِ تمام عابران هم که
ترازو بکاری، باز هیچ کس
نمی تواند حواس تو را از یاد فقر، پرت کند








آپدیت های گیزمیز




عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت
​​
 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
برای دریافت ایمیل های ما کلیک کنید و عضو شوید
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر