۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۰, شنبه

RE: درخواست آهنگ "در سر سودايي دارم در دل غوغايي دارم" از زنده یاد دلکش

دوست عزیز چنانچه امکان دارد ترانه‌ای را که باصدای پروین دارید آپلود بفرمایید. متشکرم.

 

From: friends-of-radio-golha@googlegroups.com [mailto:friends-of-radio-golha@googlegroups.com] On Behalf Of Ehsan Elahi
Sent: May 8, 2014 11:45 PM
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Subject: Re:
درخواست آهنگ "در سر سودايي دارم در دل غوغايي دارم" از زنده یاد دلکش

 

سلام دوست من
من این ترانه رو با صذای بانو پروین دارم. احتمالا شما هم همین رو شنیدین

 

 


 

 

--

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «دوستان راديو گلها» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به friends-of-radio-golha+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر