۱۳۹۳ مهر ۱۳, یکشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

نرم افزار کرک ویندوز ها و آفیس ها KMSpico 10

Posted: 05 Oct 2014 08:10 AM PDT

KMSpico-10

نرم افزار کرک ویندوز ها و آفیس ها KMSpico 10
پس از نصب ویندوز ۷، مایکروسافت به مدت ۳۰ روز به شما فرصت می‌دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت‌های ویندوز راضی بودید می‌بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می‌کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز ۷ هستند، در ادامه این مطلب شما می‌توانید جدیدترین کرک‌های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
(...)
ادامه مطلب نرم افزار کرک ویندوز ها و آفیس ها KMSpico 10

نوشته نرم افزار کرک ویندوز ها و آفیس ها KMSpico 10 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

قراردادن تقویم بر دسکتاپ Desktop Calendar 2.1.0.3116

Posted: 05 Oct 2014 09:02 AM PDT

GB1

قراردادن تقویم بر دسکتاپ Desktop Calendar 2.1.0.3116
نرم افزار تقویم رومیزی Desktop Calendar از جمله برنامه های کاربردی است که برای زیبا سازی ویندوز استفاده می شود. این نرم افزار کاربردی طی یک دوره خاص عکس های پس زمینه (بک گراند) ویندوز را تغییر می دهد و دسکتاپ شما را از حالت یکنواختی و سکون بیرون می آورد و به آن شادابی و پویایی می بخشد . این عمل را خیلی از برنامه های دیگر هم انجام می دهند و در این زمینه نرم افزارهای متعدد و فراوانی تا به امروز روانه بازار شده، اما قابلیتی که نرم افزار " Desktop Calendar" را از سایر برنامه های مشابه متمایز می کند، دارا بودن قابلیت درج تقویم شمسی، متن و غیره برروی تصاویر است، آن هم با حجمی غیر قابل مقایسه . از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به امکان درج تقویم شمسی، امکان درج بی نهایت متن، عدم محدودیت در اندازه و مکان تاریخ، امکان اشتراک گذاری و یا گرفتن پشتیبان از قالب ها، عدم ایجاد اشکال در نسخه اصلی عکس ها، چند زبانه بودن برنامه، رایگان بودن آن می توان اشاره نمود. همچنین این برنامه با نسخه های قبلی تفاوت های چشمگیری دارد؛ توانایی های خاصی از جمله قابلیت افزودن زبان جدید و تغییر پوسته را هم دارا می باشد.

(...)
ادامه مطلب قراردادن تقویم بر دسکتاپ Desktop Calendar 2.1.0.3116

نوشته قراردادن تقویم بر دسکتاپ Desktop Calendar 2.1.0.3116 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

ویرایش تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro 17.0.1.3

Posted: 05 Oct 2014 09:36 AM PDT

Zoner-Photo-Studio-Pro-17.0.1.3

ویرایش تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro 17.0.1.3

Zoner Photo Studio نرم افزاری قدرتمند است که چندین تصویر با صحنه های کنتراست بالا را به یک تصویر با دارابودن جزئیات درشت نمایی ها و سایه ها پردازش می نماید. این نرم افزار دو نوع پردازش را برای افزایش برد دینامیکی و پویایی ارائه می دهد. یک پردازش HDR Tone Mapping نامیده میشود ، ودیگری Exposure Blending . هردو نوع پردازش برای تولید تصویری با برد افزایش یافته پویا طراحی شده اند، ولی نتایج کار هریک متفاوت از دیگری می باشد. شما بایستی هردونوع پردازش را امتحان نموده و با مشاهده نتیجه ، هرکدام را که برای تصویر شما بهترین نتیجه را می دهد را انتخاب نمایید. اولین قسمت از آموزش نکاتی را برای گرفتن تصاویری با هدف پردازش طیف عالی دینامیکی (HDR) با استفاده از Zoner Photo Studio را ارائه میدهد. قسمت دوم چگونگی ایجاد تصاویر HDR وپردازش آنها ازطریق Tone Mapping را توصیف می نماید. قسمت سوم با عملکردهای Exposure Blending کار می کند، وقسمت چهارم ابزرای برای پردازش دسته ای ارائه می دهد. در نهایت قسمت پنجم، نکات و تکنیک هایی را ارائه می دهد.

(...)
ادامه مطلب ویرایش تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro 17.0.1.3

نوشته ویرایش تصاویر با نرم افزار Zoner Photo Studio Pro 17.0.1.3 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

نت نویسی با نرم افزار EarMaster Pro 6.1

Posted: 05 Oct 2014 10:08 AM PDT

f1f49a531eeea066d8730e107bad6494

نت نویسی با نرم افزار EarMaster Pro 6.1

EarMaster Pro ، امروزه بسیاری از افرادی که به موسیقی علاقه مند می باشند و به خصوص به زدن یک ساز تبهر دارند با استفاده از تکنیک های جدید و نرم افزاری و ابزارهای کامپیوتری سعی در پیشرفت متد کاری خود دارند. امروزه نرم افزارهای زیادی را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در زمینه موسیقی بر طرف نمایند. بسیاری از این نرم افزارها در امر یادگیری تکنیک ها و آموزش یک ساز خاص نیز بسیار موثر هستند. یکی از سازهایی که امروزه دارای طرفداران بسیاری می باشد و بسیاری از افراد به دنبال یادگیری نواختن آن می باشند گیتار می باشد.

(...)
ادامه مطلب نت نویسی با نرم افزار EarMaster Pro 6.1

نوشته نت نویسی با نرم افزار EarMaster Pro 6.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر