۱۳۹۳ مهر ۱۴, دوشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

نرم افزار صفحه آرایی روزنامه و مجله Adobe InDesign CC 2014 10.1.070

Posted: 06 Oct 2014 04:47 AM PDT

Adobe-InDesign-CC-2014-10.1.070

Adobe InDesign CC 2014 نرم افزاری جهت طراحی و ساخت صفحات روزنامه و مجله می باشد ، بسیاری از مجله ها و روزنامه های داخلی با این نرم افزار طرح خود را طراحی و اجرا مینمایند.نرم افزار امکانات فوق العاده ای دارد که با استفاده متوجه آن ها میشوید . ورژن این نسخه از برنامه Adobe InDesign CC 2014 امروز منتشر شده است و بیش از ۵۰۰ هزار فروش در یک روز داشته است قابل به ذکر است که مجلات و روزنامه ها از این نرم افزار استفاده میکنند غیر از این برنامه خاصیت های دیگه هم دارد.

اگر خبرنگار هستید ، اگر طراح گرافیک هستید ، اگر کارمند هستید حتما این نرم افزار نصب و استفاده فرمایید ۱۰۰ درصد این نرم افزار در طرح شما تاثیر میگذارد . نسخه این برنامه CC یا Cretive Cloud که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است .

(...)
ادامه مطلب نرم افزار صفحه آرایی روزنامه و مجله Adobe InDesign CC 2014 10.1.070

نوشته نرم افزار صفحه آرایی روزنامه و مجله Adobe InDesign CC 2014 10.1.070 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود مسنجر اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final

Posted: 06 Oct 2014 06:21 AM PDT

skype--sss

دانلود مسنجر اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final
Skype 6.21.73.104 Final نرم افزاری رایگان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید افراد دیگر را در سرتاسر دنیا برروی کامپیوترهای آنها ویا حتی با استفاده ازتلفن معمولی فراخوانی نموده وبا آنها گفتگو نمایید. تنها کاری که نیاز دارید، این است که Skype را دانلود نموده و با سرتاسر دنیا بصورت رایگان تماس برقرار نمایید. تماس های انجام شده توسط این نرم افزار دارای کیفیت صدای عالی بوده و از لحاظ امنیتی بسیار مطمئن و ایمن می باشند که ازسیستم رمزنگاری end-to-end استفاده می نماید. با استفاده از این نرم افزار، هیچ نیازی به پیکربندی نرم افزار دیوار آتش خود، یا روتر ویا هرگونه برنامه شبکه دیگر نخواهید داشت .

همچنین این برنامه تنها بر روی سیستم عامل ویندوز کار نمی کند، بلکه Skype برای سیستم عاملهای Mac OS X, Linux و PDA هایی که از Pocket PC استفاده می نمایند، بصورت native و رایگان برای هر پلتفرم ارائه می شود. صحبت کردن، فرستدن پیام، و حتی انتقال فعالیتهای کاری بین پلترفمهای مختلف با به کارگیری این برنامه بسیار ساده می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید با هر فرد دیگری در هر کجای جهان که بشد و از Skype استفاده نماید، مکالمه های تلفنی رایگان بصورت نامحدود داشته باشید. در این نرم افزاربا دسته بندی تماس های خود به دودسته Skype و SkypeOut که به ترتیب اولی برای کسانی که آنها هم از Skype استفاده می نمایند و دومی برای کسانی که با استفاده از تلفن معمولی استفاده می نمایند، براحتی می توانید تماس های خود را مدیریت نمایید و نیز با افراد بیشتری ازتباط برقرار نمایید.

(...)
ادامه مطلب دانلود مسنجر اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final

نوشته دانلود مسنجر اسکایپ Skype 6.21.73.104 Final اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود مجموعه نرم افزار های نرو Nero 2015 Platinum 16.0.02900

Posted: 06 Oct 2014 01:09 PM PDT

Nero-2015-Platinum-16.0.02900

این نسخه شامل قابلیتهای ساده رایت و کپی اطلاعات برای سی دی ها و دی وی دی های شما می باشد، قابلیتهای اضافی و عملکردهای دیگر با ارتقاء نرم افزار به نسخه کامل نسخه ۲۰۱۵ نرو در دسترس می باشند. Nero نرم افزاری است که بی شک بسیاری از کاربران کامپیوتر با آن آشنایی دارند، این نرم افزار قدرتمند این توانایی را به شما می دهد تا بتوانید به آسانی کارهایی مانند ایجاد، ریپ، کپی ، به اشتراک گذاری، گرفتن پشتیبان ونمایش را با انواع سی دی ها و دی وی دی ها انجام داده واز آنها لذت ببرید. Nero همچنین بسته چندرسانه ای قدرتمندی با قاببلیتهای فراوان و نیز ساده می باشد که به شما امکان ایجاد، ریپ، ویرایش، به اشتراگ گذاشتن و آپلود بصورت آنلاین فایلهای چندرسانه ای خود را می دهد. هر آنچه که می خواهید شامل موزیک، ویدئو، عکس و اطلاعات را می توانید به سادگی به اشتراک گذاشته و ازآنها بهمراه خانواده و دوستان خود در هر زمان و هر مکانی که هستید.

(...)
ادامه مطلب دانلود مجموعه نرم افزار های نرو Nero 2015 Platinum 16.0.02900

نوشته دانلود مجموعه نرم افزار های نرو Nero 2015 Platinum 16.0.02900 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود بازی سقوط آسمان Falling Skies The Game 2014 برای PC

Posted: 06 Oct 2014 03:59 PM PDT

Falling-Skies-The-Game-CODEX

دانلود بازی Falling Skies The Game 2014 برای PC
نام بازی : Falling Skies The Game
تاریخ انتشار : ۳۰ Sep, 2014
منتشرکننده : Little Orbit
سازنده : Torus Games
ژانر : جنگی ، استراژی
امتیاز ۰ تا ۱۰ :۴
این نسخه از بازی سقوط آسمان برای PC می باشد و در سال ۲۰۱۴ میلادی تولید شده است . در بازی باید با دشمن ها و بیگانه های فضایی مبارزه کنید ، برای تیم خود سلاح و ابزار های جنگی پیدا کنید و از بیگانگان خود را محافظت کنید ، شما باید بیگانگان را نابود کنید به طوری که تمام دنیا به شما افتخار کنند . شما بهترین ها هستید پس باید بدانید که باید با دشمنان مبارزه کنید.

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی سقوط آسمان Falling Skies The Game 2014 برای PC

نوشته دانلود بازی سقوط آسمان Falling Skies The Game 2014 برای PC اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر