۱۳۹۳ مهر ۱۵, سه‌شنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود پلیر The KMPlayer 3.9.1.129

Posted: 07 Oct 2014 05:16 AM PDT

The-KMPlayer-3.9.1.129

دانلود پلیر The KMPlayer 3.9.1.129

The KMPlayer نرم افزار پخش کننده چندرسانه ای خوشنام و نام آشنای The KMPlayer ابزاری است که شاید بیشتر برای ارائه قابلیتهای پخش فرمتهای آنلاین و ذخیره سازی ویدئوهای و بطورکلی فرمتهای چندرسانه ای جاری و آنلاین معروف می باشد، این محصول کمپانی KM اولین برنامه ای است با فناوری هماهنگ انقلابی جدید KM یکپارچه می باشد. این نرم افزار کاربران خود را قادر می سازد تا موزیک های مختلف از منابع متفاوت را دانلود کرده و در صورت پسند خرید نمایند و برروی بیش از ۱۰۰ دستگاه مدیاپلیر قابل حمل مانند آی پاد پخش نمایند.

KMPlayer نرم افزار پخش کننده  چندرسانه ای قدرتمند و رایگان  و محصول کشور کره می باشد که با پشتیبانی از طیف وسیعی از کدک ها و فرمتهای صوتی وتصویری، عالیترین گزینه ممکن برای پخش انواع فیلمها و فایلهای صوتی شما می باشد . همچنین این نرم افزار عملکردی کامل برای پخش فایلهای فرمت VCD/DVD ارائه می نماید. KMPlayer پخش کننده ای چندرسانه ای همه منظوره می باشد که از تمامی انواع اطلاعات ویدئویی و زیرنویس بهره می برد تا بهترین تجربه تماشای فایلهای ویدئویی از طریق تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری و شناسایی دستگاههای نمایش مختلف را برای شما به ارمغان آورد.

(...)
ادامه مطلب دانلود پلیر The KMPlayer 3.9.1.129

نوشته دانلود پلیر The KMPlayer 3.9.1.129 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار کدنویسی سریع با Adobe Dreamweaver CC 2014.1

Posted: 07 Oct 2014 05:40 AM PDT

Adobe_Dreamweaver_cc

Adobe Dreamweaver CC یکی از بهترین نرم افزار های کدنویسی تحت وب میباشد ، از نظر تیم بین دانلود بهترین نرم افزار ویرایشگر متن و کد تحت وب میباشد . این نرم افزار یک نرم افزار متن باز و اوپن سورس نیست و قیمت حدود ۳۱۰ دلار عرضه شده است . با Adobe Dreamweaver CC  میتوانید کدنویسی خود را ۱۰ برابر کنید و دقت کدنویسی خود را سریع تر کنید .

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار کدنویسی سریع با Adobe Dreamweaver CC 2014.1

نوشته دانلود نرم افزار کدنویسی سریع با Adobe Dreamweaver CC 2014.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Wondershare DVD Slideshow Builder 6.2.0.0

Posted: 07 Oct 2014 12:36 PM PDT

Wondershare-DVD-Slideshow-Builder-6.2.0.0

Wondershare DVD Slideshow Builder 6.2.0.0 نرم افزاری جهت ساخت اسلایدشو با تصاویر می باشد ، با قرار دادن تصاویر خود در نرم افزار به صورت بر ترتیب میتوانید اسلایدر خود را بسازید.با این نرم افزار میتوانید اسلایدر های لوکس ، زیبا با موسیقی حتی با قرار دادن فیلم بسازید.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Wondershare DVD Slideshow Builder 6.2.0.0

نوشته دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Wondershare DVD Slideshow Builder 6.2.0.0 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل WinZip Pro 18.5

Posted: 07 Oct 2014 01:07 PM PDT

WinZip-Pro-18.5

نرم افزار فشرده سازی فایل WinZip Pro 18.5

امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هارد خود را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و … استفاده می نمایند. WinZip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، ۷z و … آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این ۷-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

ویژگی جدید دیگر نرم افزار WinZip سازگاری کامل آن با سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۷ می باشد، با بهره گیری از تعدادی از قابلیتهای کلیدی ویندوز ۷ ، این نرم افزار توانسته است بسیاری از راهکارها و عملکردهای خود را به منظور ساده تر کردن استفاده آن بهتر شدن از همیشه، بهبود و ارتقا بخشد. همچنین امنیت نیز دراین میان افزایش یافته است، بصورتی که فایل های موقتی که در هنگام Extract  نمودن از فایلهای رمزنگاری شده زیپ شما به وجود می آیند را خود نرم افزار بصورت کامل پاکسازی و از بین می برد.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل WinZip Pro 18.5

نوشته دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل WinZip Pro 18.5 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر