۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: May 14 2010 : بالاترین



تلاش مذبوحانه رژيم براي درهم شكستن اعتصاب مردم قهرمان سنندج

Posted: 13 May 2010 12:52 AM PDT

خبري كه هم اكنون به دست ما رسيده حاكي است نيروهاي انتظامي و ماموران اداره اماكن رژيم كسبه و مغازه داران سطح شهر سنندج از جمله در خيابان هاي فردوسي و ششم بهمن را زير فشار گذاشته اند تا اماكن كسب خود را بازگشايي نمايند. ماموران رژيم تلاش دارند فضاي را به خشونت كشيده و اعتصاب را با شكست مواجهه سازند ليكن مردم انقلابي سنندج با مقاومت در برابر فشارها و دسيسه هاي مزدوران رژيم به اعتصاب خود ادامه مي دهند.
با ۲۶۵ امتیاز و ۲۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

شهر مهاباد در اعتصاب عمومي به سر مي برد

Posted: 13 May 2010 12:24 AM PDT

بنا به گزارشات دريافتي از شهر مهاباد، از سحرگاه روز جاري مردم مبارز اين شهر همراه با مردم ساير شهرهاي كردستان به فراخوان اعتصاب عمومي كومه له پيوسته اند. بنا بر اين گزارش به غير از مواردي معدود، بازار و كليه مغازه هاي اين شهر در اعتصاب كامل به سر مي برد.
با ۲۲۳ امتیاز و ۱۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

كردند ، شد . پيش به سوى هماهنگى اعتصاب سراسرى

Posted: 13 May 2010 02:43 AM PDT

بسياري همچون خود من هميشه بر اين باور بوده ايم كه ظرفيت ايجاد يك اعتصاب عمومي حتي بصورت مقطعي و در محدوده زماني كوتاه ، وجود ندارد . همواره ناليده ايم از نبود تشكل و اصناف مستقل تا بتوان به فراخوان آنها براي اعتصاب اميد بست . هميشه از وضعيت بد مالي مردم و بيكاري به عنوان موانع تحقق اعتصابات شكايت داشته ايم . همواره از نبود شبكه هاي ارتباطي قوي گله داشته ايم . امروز اما برفراز كوههاي غرب كشور ، هموطنان كرد ما ، درسي هوشمندانه به ما دادند . آنها اعتصاب كردند . در اعتراض به اعدامهاي اخير دست به يك اعتصاب گسترده زده اند و به همه ما آموختند كه ميشود . كردند ، شد .
با ۲۱۷ امتیاز و ۵۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

كردها تشت رسوايى حكومت را از بام انداختند . رشادت و ايستادگى را از اهالى كوهستان بياموزيم

Posted: 13 May 2010 05:34 AM PDT

چه صدايي در آمد از افتادن اين تشت از بام . صدايش ايران را فرا گرفته است و گوش دنيا زنگ زد . آفرين بر همتتان . آفرين بر غيرتتان . كشتن كرد جماعت ، هزينه دارد براي حكومت . ضحاك زمان بايد چاره ديگر كند . بد قومي را نشان گرفت . قومي كه دشتهاي لاله اش خبر از آزادگي ميدهد و كوه هاي ستبرش خبر از ايستادگي . بياموزيم رسم رشادت را كه چون بخروشد اين نسيم كوه ، طوفاني سازد در بركندن هر چه خار و بدگل و خس . اين قوم خصم ستيز ، آبرويي خريد براي ايران كه چون خون جوانان را به ناحق بريزد ديكتاتور ، سكوت را شايسته نميداند و ميخروشد . خروشتان پايدار و حقتان در كف اي جان بر كفان آزادي و حقيقت . خروشتان پايدار و دمتان گرم .
با ۲۱۴ امتیاز و ۱۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

تازه ترين خبر هاي در خصوص آغاز اعتصاب عمومي در شهر سنندج

Posted: 13 May 2010 12:35 AM PDT

بنا به گزارش، گزارشگران تلويزيون كومه له از شهر سنندج، تا ساعات 9 صبح روز جاري از تعطيلي شمار كثيري از محل هاي كسب در اين شهر حكايت دارد. محل هاي كسب در خيابان هاي ششم بهمن، ژاندارمري، فردوسي، شماري از پاساژهاي سطح شهر و منطقه قراديان، شهرك بهاران بسته مي باشند.
با ۱۹۶ امتیاز و ۱۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

اعزام گسترده نیروهای سرکوبگر/حرکت نیروهای سپاه از زنجان و همدان به سوی کردستان / وضعیت کاملا بحرانی

Posted: 13 May 2010 05:27 AM PDT

شهرهای مختلف کردستان امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۸۹، شاهد استقبال گروههای کثیری از مردم و کسبه از اعتصاب و همزمان حاکمیت جو پلیسی- امنیتی در شهرهای کرد نشین کشور بود. یک روز پس از اجرای حکم ناگهانیِ اعدامِ پنج زندانی در زندان اوین تهران، گروههای مختلفی جهت اعتراض به این اقدام، از تمام مردم شهرهای کردنشین را دعوت کردند تا در یک عمل هماهنگ، به اعتصاب عمومی و اعتراض مدنی مبادرت ورزند. بنا به گزارش «کمیته اعتراض واعتصاب عمومی درشهرهای کردستان»، از روز قبل تراکتها ، پوسترها وعکس های فرزاد کمانگر و دیگر اعدامیان و همچنین فراخوانِ برگزاری اعتصاب عمومی وسیعا درمیان مردم شهر و روستاهای کردستان توزیع شده بود.بنا به گزارش منابع خبری جرس، امروز و از نخستین ساعات صبح، بازار شهرهای مهاباد، اشنویه، سنندج، بوکان، سقز، مریوان و کامیاران به حالت تعطیل درآمد، ادارات نیمه تعطیل شده و در برخی از شهرها همچون کامیاران (شهر فرزاد کمانگر)، دانش آموزان حتی به مدرسه نرفته اند. نیروهای امنیتی و نظامی در مراکز اصلی شهرها مستقر شده اند و خیابان ها خلوت اند و اکثریت شهروندان نیز از خانه هایشان خارج نشده اند. این گزارش افزود بعد از تعطیلیِ مغازه ها و کسبه، نیروهای امنیتی با تهدیدِ بازاریان، خواستار پایان دادن به اعتصاب شدند که با واکنش مردم روبه رو گردیدند و هم اکنون فضای بیشتر شهرها بدلیل ورود نیروهای ضد شورش از استانهای همجوار، کاملا بحرانی است. کمیته اعتراض واعتصاب نیز گزارش داد که با شخصیتها و افراد سرشناس شهر سنندج ، سقز ، مهاباد ، کامیاران، مریوان ، بانه ودیگر شهرهای کردستان ملاقات شده و درمورد این اعتصاب سراسری، با آنها هماهنگی شده است. کارگران شهرک های صنعتی ، نهادهای مدنی و فرهنگی ، کارمندان ادارات و بازاریان و مغازه داران درشهرهای سنندج ، سقز وکامیاران آمادگی خود را برای پیوستن به اعتصاب اعلام کرده اند. طبق گزارش این کمیته، اعتراض واعتصاب از شهرهای کردستان، سپاه پاسداران از نیروهای خود درهمدان و زنجان خواسته است در شهرهای کردستان مستقر شوند. براساس همین گزارش جلسات اضطراری در استانداری باحضور فرمانداران ومسولین سپاه پاسداران و اداره اطلاعات چندین بار برگزار شده و فعلا جو ملتهب و کاملا نظامی – امنیتی می باشد. طبق آخرین اخبار دو نفر بنامهای ناصر رحمانی و کریم رحیم سرا در سقز بازداشت شده اند.
با ۱۷۴ امتیاز و ۱۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

قرار شد كردستان اعتصاب بشود و شد ؛ به همين راحتی ! (علیرضا رضائی)

Posted: 13 May 2010 07:48 AM PDT

هيچكس نگفت اگر من سر كار نروم پدرم را درمي‌آورند ، هيچكس نگفت اگر من مدرسه و دانشگاه نروم شناسائي مي‌شوم ، هيچ خانواده‌اي به همسر و فرزندش نگفت تو برو گوش به اين حرفها نده ، هيچكس از نون خوردن افتادن نترسيد و تازه دقيقاً برعكس شد : هيچكسي كه به هيچ كاري نرفت ولي اگر رفت ايندفعه او انگشت نما شد . واقعاً در اصل ماجرا چه تفاوتي ميكند ؟ در كردستان و در هر ماجرائي نهايتاً پنجاه نفر را مي‌گيرند كه اگر اعتصاب نشود هم باز همانها را مي‌گيرند . سران فتنه شدن كه الكي نيست !
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

بوی یک توطئه کثیف به مشام میرسد: در سنندج حتي پليس راهنمايي و رانندگي را هم از سطح شهر جمع آوري كرده اند.

Posted: 13 May 2010 04:09 AM PDT

در حالي كه امروز از سوي احزاب سياسي كردستان و تشكل هاي مدني و فعالان حقوق بشري"روز اعتصاب عليه اعدام دسته جمعي " ناميده شده است و در اكثر بيانيه هاي منتشر شده از مردم كردستان خواسته شده است از تجمعات غير ضروري بپرهيزند رژيم خون و جنون شرايطي را در سطح شهرهاي كردستان و به ويژه سنندج ايجاد كرده است تا مردم به خيابان ها آمده و پس از تجمع، اقدام به سركوب آنها نمايد.از فرداي روز اعدام دسته جمعي فرزندان ملت در قتلگاه اوين، نيروهاي ضدشورش رژيم از همدان، كرمانشاه، اروميه و تبريز، به كردستان گسيل شده اند تا پس از به نتيجه رسيدن توطئه در كردستان، با سركوب خونين مردم، ضمن مهيا ساختن فضاي لازم براي تشديد خفقان در كردستان، از معترضان "جنبش سبز" ايران هم زهر چشمي گرفته باشند.در اين راستا، رژيم حتي ماموران پليش راهنماي و رانندگي را در سطح سنندج جمع آوري كرده است و و تنها تعدادي نيروي مسلح موتور سوار را كه يونيفورم پلنگي پوشيده اند مجهز به كلاشينكف، در سطح شهر به حركت درآورده است.سنه نيوز ضمن تاكيد مجدد بر لزوم خويشتن داري مردم كردستان و رعايت ملزمات اعتصاب سراسري بر اين باور است كه رژيم از مدتها پيش در تلاش است كردستان را با "پروژه ناآرام سازي" مصنوع ، به ميدانگاه سركوب و قتل عام تبديل نمايد و با تشديد خفقلن در كردستان، نمايش قدرت خود را كامل نمايد.از مردم هوشيار كردستان تقاضا مي كنيم از هرگونه تجمع غيرضروري در سطح شهرها خوداري نمايند و تنها در صورت لزوم و به توصيه فعالان شناخته شده اقدام نمايند.نابود باد رژيم خون وجنون_ ياد شهيدان جنبش مقاومت ملي ايران و كردستان گرامي باد
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

اعتصاب سراسری در کردستان ...٢٤ تصویراز اعتصاب عمومی در مهاباد

Posted: 13 May 2010 03:19 AM PDT

گزارش تصویری از اعتصاب سراسری در شهرهای کردستان در اعتراض به اعدام ٥ مبارز کرد فــــرزاد کمانگر، شیــــرین علم هولی، علی حیدری. مهدی اسلامیان، فرهاد وکیلی... مهاباد
با ۱۷۱ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

مردم شهر مريوان متحدانه و سراسر در اعتصاب بسر مي برند

Posted: 13 May 2010 01:52 AM PDT

مردم انقلابي شهر مريوان متحدانه و سراسر در اعتصاب بسر مي برند. بر اساس خبري كه هم اكنون به دست ما رسيده است تمام اماكن كسب در پاساژهاي زاگرس، مولوي، ميلاد، مجتمع كردستان، پاساژهاي احمد نجار، حمه چاوا، حاجي ويسي، جاجي عمر، چهار راه اصلي بسوي آموزش و پرورش، شبرنگ به سمت دار سيران، خيابان حاكي، چهار راه بايوه به طرف ميدان استاديوم به كلي تعطيل است در بازار اورامي ها بيش از 80 درصد مغازه ها تعطيل مي باشد. فضلي شهر كاملا ميليتاريزه شده است و ماموران امنيتي و اماكن رژيم اقدام به فيلمبرداري از سطح شهر نموده اند.
با ۱۶۱ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

موسوی: احتمال دارد که مطالبات جنبش بالاتر از حد فعلی رود

Posted: 13 May 2010 04:54 AM PDT

ما بدون نگاه به ایدئولوژی افراد و بدون توجه به طرز فکر آدم‌ها و حتا وابسته‌گی جمعیتی و حزبی آن‌ها، باید از حق‌شان دفاع کنیم و روبه‌روی ظلم و ستم ایستاده‌گی نماییم و لزوماً هم نباید هم‌فکر و هم‌عقیده‌ی او باشیم. و اگر این مسأله در جامعه‌ی ما نهادینه شود، ما گامی بسیار بزرگ به جلو برداشته‌ایم. / اهداف اولیه‌ی جنبش ناشی از مسأله‌ای بود که در آن زمان اتفاق افتاده بود و مردم برای پس گرفتن رأی خود به صحنه آمدند. وقتی با آن‌ها برخورد شد و مردم مسائل را شکافتند و بررسی کردند، متوجه شدند که این مسائل با مواردی دیگر ارتباط دارد و مطالبات مردم، نه به حالت تصادفی و یا عصبانیت، بلکه به دلیل تجزیه و تحلیل‌هایی که در جامعه اتفاق افتاد، گسترش پیدا کرد. مردم متوجه شدند که اشکالاتی در جامعه وجود دارد که یکی از این اشکالات، باعث شده تا به خیابان‌ها بیایند و یکی شوند. برای اجماع نسبی این جمع عظیم مردم، اجرای بدون تنازل قانون اساسی را مطرح کردیم که تعداد زیادی بتوانند با هم یکی شوند. / مردم حق دارند در آینده هم، همین قانون را دگرگون کنند و مطابق با شرایط، به سمت آن‌چه که می‌خواهند، آن را تغییر دهند. / مبارزان دوران پیش از انقلاب معتقد بودند باید ماشین حکومتی را گرفت تا همه‌چیز تغییر کند و به آرمان‌ها جامه عمل بپوشاند. اما امروز قضیه فرق کرده است؛ چرا که ما می‌گوییم باید و می‌توان جامعه را تغییر داد، تا خود جامعه سیستم را تحت تأثیر قرار دهد. ما به دنبال این نیستیم که به هر نحوی — حتا خشن و مسلحانه — سیستم را تسخیر کنیم، چرا که نتیجه‌اش فاشیسم و استبداد است. / چه‌طور است که در کشوری اسلامی که داعیه‌ی انقلاب فرهنگی دارد و در آن از معنویت و نورانیت حرف می‌زنیم بالاترین آمار اعدام در سراسر جهان وجود دارد؟ مشکل از افراد جامعه نیست؛ مشکل این‌جا است که کشور را طوری اداره کرده‌ایم که به این آمار برسیم. به نظرتان این نظام دچار مشکل نشده است که این‌قدر آمار اعدام در آن بالا است؟ این چه وضعی است که عده‌ای پشت در منتظر این باشند که چه زمانی به دار آویخته خواهند شد؟ / اگر مواردی را که ذکر کردم، توسط نظام و حاکمیت انجام نشود و تحقق نیابد، و اصلاح و تغییرات مورد نظر صورت نگیرد، طبیعی است که مسیر جنبش ادامه پیدا خواهد کرد و احتمال این که مطالبات جنبش بالاتر از حد فعلی رود و شعارهای مردم حادتر از گذشته شود، بیش‌تر خواهد شد. / با اشاره به سیستم انتخابات و تغییر صحیح حاکمیت در کشورهای دیگر جهان از جمله انتخابات اخیر انگلستان: ببینید در آن‌جا این‌گونه نیست که گروهی آن‌چنان دلبسته‌گی به حکومت پیدا کنند که توجیه شرعی هم برای ادامه‌ی آن بیاورند که اگر ما نباشیم، کشور کن‌فیکون می‌شود. من باید به آقایان خاطرنشان کنم که ملت بزرگ ایران، با بودن یا نبودن شما، کن‌فیکون نخواهد شد. / در پاسخ به یکی از مادران بازداشت‌شده‌گان که خواستار تأسیس یک شبکه‌ی تلویزیونی یا یک رسانه‌ی متعلق به جنبش شد: همه در این مورد باید تلاش و کمک کنند و ما در فکر این مهم هستیم.
با ۱۵۷ امتیاز و ۱۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای لاریجانی فکر کنید ببینید خمینی در مورد نقش یک مترسک در مجلس چیزی نگفته است

Posted: 13 May 2010 10:53 AM PDT

لاریجانی امروز سخنانی جدیدی بر زبان راند که نشان از عمق دنائت این فرد دارد.ایشان که در مورد فعالیتهای اقتصادی سپاه سخن می گفت چنین آورد:"من همانجا به ياد سخن امام خميني افتادم كه هنگامي كه برخي به ايشان گفتند سپاه به دنبال كودتا است گفتند اگر سپاه كودتا كند خوب است." حال که یکسال از کودتای سپاه می گذرد آقای لاریجانی برخی مسائل به ذهنشان خطور کرده است.اما مشخص نیست چگونه در ابتدای تقلب وسیع انتخاباتی حتی خبر تبریک ایشان به مهندس موسوی منتشر می شود .آیا سپاه سهمی خاص برای ایشان در نظر گرفته است که این چنین یاد گفتار خمینی افتاده است؟نقش مترسکی خاندان لاریجانی در تحولات کشور دیگر بر کسی پوشیده نیست و این خاندان در نهایت دنائت و پستی بسیاری از رسوایی های برادران کودتاچی شان را پوشش می دهند.لاریجانی که بر صندلی قضاوت تکیه زده رکود بازداشت ها و اعدام ها و هزاران هزار عمل غیر قانونی را شکاند و این دیگر برادر که بر صندلی قانونگذاری نشسته همچون مترسکی تایید کننده خواسته های دولت نا مشروع گشته است.اما ظاهرا قرار است سهمی جدی تر به ایشان تعلق گیرد که یاد خاطرات امامشان افتاده اند؟اما دشمنان بدانند که ملت ایران سهمشان را بزودی بصورت اساسی خواهد داد.
با ۱۵۴ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

میرحسین موسوی: ما باید بدون نگاه به ایدئولوژی و طرز فکر آدمها از حقشان دفاع کنیم

Posted: 13 May 2010 04:02 AM PDT

: میرحسین موسوی با تاکید بر اینکه "بدون در نظرگرفتن ایدئولوژی و طرز فکر افراد باید از حقشان دفاع کنیم و در برابر ظلم بایستیم"، از وجود شکنجه و اعتراف گیری در زندانهای کشور اظهار تاسف کرد و خاطرنشان ساخت "این مسئله متاسفانه ناشی از همان تفکر خشونت طلبی است که نهادهای حکومتی برای حفظ منافعی خاص به آن دچار و متوسل شده اند." جامعه با شما همدرد است میرحسین موسوی صبح چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، در دیدار با جمعی از جوانان آزاد شده از زندان و همچنین خانواده‌ های تعدادی از زندانیان سیاسی، ضمن اشاره به سختی ها و مصائبی که متحمل شده اند، خطاب به آنها خاطرنشان کرد "در میان جامعه، با شما نوعی همدردی وجود دارد و با توجه به آنچه بر شما گذشته و بر خانواده های زندانیان رفته، مقوله ای دیگر نیز هست و آن نگاهی است که محیط بر تمام این اتفاقات است و فی الواقع از چشم خداوند این مسائل پنهان نمی ماند." باید در جهت آگاهی حوزه عمومی تلاش کنیم به گزارش منابع خبری جرس، میرحسین موسوی همچنین خطاب به زندانیانِ اخیرا آزاد شده و خانواده های زندانیان گفت "ما وظیفه داریم از طریق آگاهی بخشی، اولا افکار عمومی را متوجه مسائل اصلی جامعه کنیم و همچنین توجه و حساسیت ملت را به سمت حمایت از کسانی معطوف نماییم که سختی های زیادی در این مسیر متحمل شده اند و بطور کلی باید حمایت حوزه عمومی را به این پشتیبانی و حمایت معطوف سازیم ." وی این عمل را سبب تقویت و روحیه بخشی به جنبش سبز دانست و تاکید کرد "ما فقط و فقط در سایۀ آگاهی است که می توانیم آیندۀ جنبش را بسازیم و برای آن آینده ای متصور شویم." بدون نگاه به ایدئولوژی افراد باید از حق دفاع کنیم میرحسین موسوی همچنین تصریح کرد "ما بدون نگاه به ایدئولوژی افراد و بدون توجه به طرز فکر آدمها و حتی وابستگیِ جمعیتی و حزبیِ آنها، باید از حقشان دفاع کنیم و روبروی ظلم و ستم ایستادگی نماییم و لزوما هم نباید همفکر و هم عقیده او باشیم. و اگر این مسئله در جامعۀ ما نهادینه شود، ما گامی بسیار بزرگ به جلو برداشته ایم . " امروز در زندان ها شکنجه هست، اعتراف‌گیری هست موسوی همچنین در ضرورت طرفداری از حق تاکید کرد: "مجرم‌ترین افراد (حتی خطرناک ترین بزهکاران یک جامعه) نیز دارای کرامت انسانی‌ هستند و باید در حد جرمی که مرتکب شده‌اند، مجازات شوند و نباید خانواده و حیثیت آنها مورد حمله قرار بگیرد چرا که در این صورت به حقوق او تجاوز شده است." وی سپس خطاب به خانواده‌های زندانیان گفت: "این اتفاقی است که متاسفانه امروز در کشور ما رخ می‌دهد. الان برادران و عزیزان شما بی‌گناه در زندان‌ هستند. چرا که ادعاهایی نامعقول نداشته اند، اما بازداشت شدند. مساله در این جا خاتمه پیدا نمی‌کند. چرا که رفتار با آن‌ها حتی در چارچوب اتهامی که بر آن‌ها وارد می‌کنند هم نیست. شکنجه هست، اعتراف گیری هست و در بیرون هم تعرض به خانواده‌ها هست. این حق خانواده است که بدانند فرزندانشان، عزیزشان در کجا زندانی است و الان چه شرایطی دارد، اما این حق او مورد تعرض است." موسوی با اظهار تاسف از شرایط فعلی کشور افزود: "این اتفاقات نشان می‌دهد که گروهی تا چه حد در جامعه متوسل به خشونت طلبی شده اند آن هم برای رسیدن به منافعی خاص." از همین جا می توانیم مشکلات نظام را ببینیم و ریشه یابی کنیم موسوی ضمن اشاره به خبر صدور ویزا برای مادران سه آمریکایی بازداشتی در زندان اوین گفت: "صدور ویزا و اجازه دیدار برای مادران این سه نفر کار بسیار خوبی است و این حق مادران است و ما هم با این کار موافق هستیم، اما مشکل این جا است که آیا این حق برای مادران ایرانی هم در نظر گرفته می‌شود؟ مادر در هر جایی که باشد مادر است و حق دارد اجازه‌ دیدار با فرزندش را داشته باشد، اما سوال این است که آیا همان تصمیمی که برای مادران آمریکایی گرفتند، برای مادران ایرانی هم می گیرند؟ آیا همان احترام و حقی را که برای آنان قائل می‌شوند برای زنان و مادران و خواهران ایرانی هم قائل خواهند شد؟ " موسوی تبیین و بررسی دقیق چنین مساله‌ای را بسیار مهم دانست و افزود: "همین مساله اگر خوب از نظر حقوقی و ارزشهای انسانی شکافته و بررسی شود، می‌توانیم به جایی برسیم که ببنیم مشکلات نظام در کجاها نهفته است وعلت عدم پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف چیست. چرا که تمام موارد به دنبال هم و مرتبط با یکدیگر هستند." میرحسین در اینجا خاطرنشان کرد "همیشه برای شناختنِ مشکلات یک نظام، لازم نیست که حتما تمام موارد و مسائل را کنار هم بگذاریم تا نتیجه گیری کلانی کنیم، بلکه شناختن همین نوع مشکلات و شکافتن برخی مسائل عادی و روزمره نیز، می تواند ما را با این مواجه کند که این نظام با چه مشکلاتی روبرو است." وی مسئلۀ برخورد با خانواده های زندانیان و برخوردهای صورت گرفته با زنان جامعه را، از همین نمونه ها ارزیابی کرد. موسوی همچنین نقش زنان و مادران طی یک سال اخیر را مورد قرار داد و گفت: "در یک سال گذشته نقش زنان و مادران در نگاه به مسائل اساسی کشور بسیار بالا بوده است." مطالبات مردم با تجزیه و تحلیل تغییر کرد و گسترش یافت میرحسین موسوی در ادامه سخنان خود، به پرسشی پیرامون اینکه "آیا اهداف 22 خرداد تغییری کرده" اشاره کرد و گفت: " اهداف اولیۀ جنبش ناشی از مسئله‌ای بود که در آن زمان اتفاق افتاده بود و مردم برای پس گرفتن رای خود به صحنه آمدند. وقتی با آن‌ها برخورد شد و مردم مسائل را شکافتند و بررسی کردند، متوجه شدند که این مسائل با مواردی دیگر ارتباط دارد و مطالبات مردم، نه به حالت تصادفی و یا عصبانیت، بلکه به دلیل تجزیه و تحلیل‌هایی که در جامعه اتفاق افتاد، گسترش پیدا کرد." وی ادامه داد: "مردم متوجه شدند که اشکالاتی در جامعه وجود دارد که یکی از این اشکالات، باعث شده تا به خیابان‌ها بیایند و یکی شوند. برای اجماع نسبی این جمع عظیم مردم، اجرای بدون تنازل قانون اساسی را مطرح کردیم که تعداد زیادی بتوانند با هم یکی شوند." قانون اساسی وحی مُنزَل نیست موسوی، با اظهار تاسف از اجرای ناقص و سلیقه‌ای قانون ا
با ۱۵۲ امتیاز و ۳۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

موسوی: اگر می گفتند که فصل سوم قانون اساسی اجرا نخواهد شد، مردم قطعاً به آن رای نمی دادند (فایل صوتی)

Posted: 13 May 2010 05:15 AM PDT

متن سخنان ضبط شده میرحسین موسوی در دیدار با جمعی از جوانان آزاد شده از زندان و همچنین خانواده‌ های تعدادی از زندانیان سیاسی که صبح چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ایراد شده است. او گفت "ما وظیفه داریم از طریق آگاهی بخشی، اولا افکار عمومی را متوجه مسائل اصلی جامعه کنیم و همچنین توجه و حساسیت ملت را به سمت حمایت از کسانی معطوف نماییم که سختی های زیادی در این مسیر متحمل شده اند و بطور کلی باید حمایت حوزه عمومی را به این پشتیبانی و حمایت معطوف سازیم ." وی این عمل را سبب تقویت و روحیه بخشی به جنبش سبز دانست و تاکید کرد "ما فقط و فقط در سایۀ آگاهی است که می توانیم آیندۀ جنبش را بسازیم و برای آن آینده ای متصور شویم." میرحسین موسوی همچنین تصریح کرد "ما بدون نگاه به ایدئولوژی افراد و بدون توجه به طرز فکر آدمها و حتی وابستگیِ جمعیتی و حزبیِ آنها، باید از حقشان دفاع کنیم و روبروی ظلم و ستم ایستادگی نماییم و لزوما هم نباید همفکر و هم عقیده او باشیم. و اگر این مسئله در جامعۀ ما نهادینه شود، ما گامی بسیار بزرگ به جلو برداشته ایم . " میرحسین موسوی در پاسخ به یکی از مادرانِ بازداشت شدگان که خواستار تاسیس یک شبکه تلویزیونی یا یک رسانه متعلق به جنبش شد، خاطرنشان کرد "همه در این مورد باید تلاش و کمک کنند و ما در فکر این مهم هستیم." وی در پایان این دیدار، مجددا بر تداوم شعارها و مطالبات جنبش سبز، برای آزادی زندانیان سیاسی تاکید کرد.
با ۱۳۹ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای لاری جانی دیگر سخنان خمینی را هم بیاد میاورید؟

Posted: 13 May 2010 11:23 AM PDT

مصاحبه با خبرگزاری رویتر، نوفل لوشاتو، 5 آبان 1357 در ایران اسلامی علما خودشان حکومت نخواهند کرد و فقط ناظر و هادی امور خواهند بود. خود من نیز هیچ مقام رهبری نخواهم داشت و از همان ابتدا به حجره تدریس خود در قم برخواهم گشت.//// در جمهوری اسلامی کمونیستها هم در بیان عقید خود آزاد خواهند بود. مصاحبه با سازمان عفو بین الملل، نوفل لوشاتو، 10 نوامبر 1978/// در جمهوری اسلامی زنان در همه چیز حقوقی کاملاً مساوی با مردان خواهند بود. مصاحبه با روزنامه گاردین، نوفل لوشاتو، 1 آبان 1357 /// در حکومت اسلامی رادیو، تلوزیون، و مطبوعات مطلقاً آزاد خواهند بود و دولت حق نظارت بر آنها را نخواهد داشت. مصاحبه با روزنامه پیزا سره، نوفل لوشاتو، 2 نوامبر 1978 /// در منطق اینها آزادی یعنی به زندان کشیدن مخالفان، سانسور مطبوعات و اداره دستگاههی تبلیغاتی. در این منطق تمدن و ترقی یعنی تبعیت تمام شریان های مملکت از فر هنگ و اقتصاد و ارتش و دستگاه های قانونگذاری و قضایی و اجرایی از یک مرکز واحد. ما همه اینها را از بین خواهیم برد. سخنرانی برای گروهی از دانشجویان ایرانی در اروپا، نوفل لوشاتو، 8 آبان 1357 /// برای همه اقلیت های مذهبی آزادی بطور کامل خواهد بود و هر کس خواهد توانست اظهار عقیده خودش را بکند. کنفرانس مطبوعاتی، نوفل لوشاتو، 9 نوامبر 1978 /// نه رغبت شخصی من و نه وضع مزاجی من اجازه نمی دهند که بعد از سقوط رژیم فعلی شخصاً نقشی در اداره امور مملکت داشته باشم. مصاحبه با خبرگزاری اسوشیتد پرس، نوفل لوشاتو، 17 نوامبر 1975 دولت اسلامی ما یک دولت دموکراتیک به معنی واقعی خواهد بود. من در داخل این حکومت هیچ فعالیتی برای خودم نخواهم داشت. مصاحبه با تلوزیون NBC ، نوفل لوشاتو، 11 نوامبر 1978 /// من نمی خواهم رهبر جمهوری اسلامی آینده باشم. نمی خواهم حکومت یا قدرت را بدست بگیرم. مصاحبه با تلوزیون اتریش، نوفل لوشاتو، 16 نوامبر 1978 /// در جمهوری اسلامی زن ها آزاد خواهند بود. در تحصیل هم آزاد خواهند بود. در کارهای دیگر هم آزاد خواهند بود. مصاحبه با هفته نامه گاردین، نوفل لوشاتو16 نوامبر 1978
با ۱۳۹ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

عکس فرزاد کمانگر و مادرش در دستان تظاهرکنندگان افغــــــــــــــــــانی

Posted: 13 May 2010 11:31 AM PDT

تظاهرات در افغانستان برعلیه اعدام افغانها در ایران و ٥ اعدام اخیر و تصویر مادر فرزاد کمانگر در دستان تظاهرکنندگان
با ۱۳۸ امتیاز و ۲۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

كردهايي كه با تفنگ بزرگ شده اند ، امروز با حفظ استرات‍ژي مبارزات بدون خشونت ، بلوغ يك ملت را ثابت كردند

Posted: 13 May 2010 10:21 AM PDT

همه ميدانيم كه كردها با بوي باروت بسيار آشنايند . ظلمي كه در طول تاريخ بر اين قوم رفته است آنان را با گلوله و تفنگ عجين كرده است . همه ميدانيم كه تا چند سال پيش از اين ، صداي قاطع و تمام كننده در آن ديار ، پژواك صداي گلوله اي بود كه در كوه ميپيچيد . امروز اما در يك نافرماني مدني و در اعتصابي هماهنگ ، درسي ديگر از آزاديخواهي را به مام ميهن پس دادند . آنان به نيكي استراتژي مبارزات بدون خشونت را پيش گرفته اند و صداي رسايشان را با پايين كشيدن كركره مغازه ها و اعتصاب به جهان مخابره نمودند . بدعتيست فرخنده و اميد بسيار دارم كه حكومت سرا پا جهل و خشونت و فساد ، عبرتي بگيرد از اين خشم مدني و نخواهد و نگذارد كه پرچم سبز اين قوم سرافراز و فرهيخته و آزاده ، به خوني رنگين شود و مبارزه شكلي ديگر به خود بگيرد . اين قوم ، اين فرزندان ايران ، راه ديگر را هم خوب ميداند و تجربه ساليان دارد بر آن . امروز كردهاي ايران ، بلوغ يك ملت را فرياد كردند . بلوغ يك ملت را .
با ۱۳۵ امتیاز و ۱۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

آغاز اعتصاب عمومي در شهرهاي کردستان

Posted: 13 May 2010 01:12 AM PDT

آغاز اعتصاب عمومي در شهرهاي کردستان بنا به اخبار دريافتي مردم کردستان از فراحوان اعتصاب عمومي استقبال کرده و در بسياري از شهرها مردم به اين اعتصاب عمومي پيوسته اند. طبق اخبار دريافتي در شهر کامياران ٬بوکان٬ سقز٬ مهاباد٬ بخشهاي زيادي از مريوان و سنندج اعتصاب عمومي آغاز شده است. مغازه ها تعطيل است و بچه ها به مدرسه نرفته اند. نيروهاي سرکوبگر در اطراف منزل فرزاد کمين کرده و ميخواهند مانع تجمع مردم شوند. خانواده فرزاد کمانگر از تهران به کامياران رفته اند. کميته کردستان حزب کمونيست کارگري ايران ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹
با ۱۳۴ امتیاز و ۱۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

اعتصاب سراسری در کردستان -بوکان

Posted: 13 May 2010 05:06 AM PDT

پرنده پر نمیزند!
با ۱۳۱ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

مدیر بلاگفا بازداشت شد

Posted: 13 May 2010 04:52 AM PDT

علیرضا شیرازی، مدیریت سرویس دهنده بلاگفا بازداشت شد. به گزارش «وبلاگ نیوز» علیرضا شیرازی، مدیر "بلاگفا" ساعتی پیش با حکم قاضی در منزل دستگیر و به دادسرای نیابت منتقل شد. گفته می شود دستگیری وی درباره شکایت شخص حقیقی از یکی از وبلاگهای بلاگفا است.
با ۱۲۹ امتیاز و ۱۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

چراغ سبز موسوی به سکولارها، پایانی بر تمامیت خواهی در جنبش است

Posted: 13 May 2010 06:46 AM PDT

مهندس میرحسین موسوی بلاخره پاسخی روشن به همراهان فراحزبی خود در جنبش سبز داد و انسانیت را بر ایدئولوژی مقدم شمرد. ایشان تاکید کردند که "ما بدون نگاه به ایدئولوژی افراد و بدون توجه به طرز فکر آدم‌ها و حتا وابسته‌گی جمعیتی و حزبی آن‌ها، باید از حق‌شان دفاع کنیم و روبه‌روی ظلم و ستم ایستاده‌گی نماییم و لزوماً هم نباید هم‌فکر و هم‌عقیده‌ی او باشیم. و اگر این مسأله در جامعه‌ی ما نهادینه شود، ما گامی بسیار بزرگ به جلو برداشته‌ایم". این موضوع تکیه بر پلورالیسم دارد. وقتی که به وضوح صحبت از ایدئولوژی به میان می آید، بلافاصله گوشهای ما تیز می شوند که احتمالا نشده است که صراحتا از واژه دین استفاده کنند. بنابر این، وقتی آن گفته را در کنار جمله " احتمال دارد مطالبات جنبش فراتر از این رود" قرار می دهیم، نتیجه ای جالب حاصل می شود. به نظر می رسد که مهندس موسوی به سکولارها که بخش عظیمی از حامیان جنبش سبز هستند، چراغ سبز نشان داده است. چراغ سبز برای سبز ماندن. اگر چنین باشد، اتفاق بزررگی است. مهندس موسوی کار بزرگی انجام داده اند. البته این موضوع در عمل نیز به اثبات خواهد رسید. این گفته ایشان پایانی بر تمامیت خواهی در اقشاری از جنبش است. این سخن از ایشان که به گمان من بسیار شجاعانه گفته اند، باید با پاسخی در خور مواجه شود. جنبش سبز در حال گام نهادن به آغاز راهی است که دشوار است اما منزلگاهی شیرین دارد. البته این موضوع به معنی تحقق خواسته ها در کوتاه مدت نیست بلکه به معنی بالارفتن سطح خواسته ها است. گمان می برم که بایداز این پس به همراه ایشان و در راستای مسیری ملی گام برداریم. امیدوارم که آنچه می اندیشم، منظور واقعی ایشان باشد. هر روز دوست داشتنی تر می شوی مهندس!
با ۱۲۹ امتیاز و ۲۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

امروز کردستان به فرزاد آموزگار درس پس داد و از او بیست گرفت!

Posted: 13 May 2010 07:24 AM PDT

امروز برگ زرین دیگری بر مبارزات خلق مبارز کردستان افزوده شد. امروز بار دیگر کردستان بر قله های بلند عزت و شرافت فریاد آزادی و آزادگی سر داد، فریادی از جنس سکوت، سکوتی که گوش رژیم پوسیده جمهوری اسلامی را کر کرد. امروز آبیدر،شاهو ،قندیل و زاگرس به فرزندان دلیر خود بالیدند، فرزندانی که روزی تفنگ بر دوش روزی قلم در دست و روزی با نشستن در خانه لرزه بر اندام دیوان جهل و ظلم می اندازند. امروز بار دیگر خون جوانان بیگناه کرد ثمر داد، قطره قطره خون احسان ها و فرهاد ها و شیرین ها، کابوسی سرخ شد تا خواب از چشم دشمنان جان و نان و آزادی مردم برباید. امروز حقله های کردستان از سنندج گرفته تا بوکان، از کرمانشاه تا کامیاران، از نقده تا پیرانشهر، از سقز تا مهاباد زنجیری شدند بر گردن دیو پلید استبداد. اینجا کردستان است! مهد تمدن و تحزب! اینجا کردستان است مهد آزادی و رشادت! اینجا کردستان است سرزمین شیر زنان و شیر مردان! اینجا کردستان است سرزمین بلندی ها، اینجا ابیدر و زاگرس و شاهو و قندیل در برابر رشادت فرزندانشان سر تعظیم خم میکنند! امروز کردستان الگوی آزادی و مبارزه مدنی شد برای ایران. امروز روزی است که رژیم جلاد ج.ا باید هراس آن را داشته باشد که مبادا دیگر نقاط ایران کردستان را الگوی خود کنند. امروز انگشتان زخم خورده کردستان مشتی شدند بر مغز خامنه ای جلاد، او که به حق ضحاک ایران است و دیر نیست روزی که فرزندان فریدون واژگونش کنند امروز کردستان به برکت خون فرزاد و شیرین جانی دوباره گرفت. امروز کردستان گل داد، گل امید و آزادی. امروز کردستان اگرچه دربند اما سربلند است که سر خم نمیکند در برابر ساتور استبداد امروز فرزاد کمانگر اموزگار ایرانیان شد. امروز کردستان به فرزاد آموزگار درس پس داد و از فرزاد بیست گرفت ! -بوف بالاترین
با ۱۲۵ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

اعتصاب در مهاباد، سنندج، سقز، بوکان، کامیاران، اشنویه، مریوان / سامان رسول پور

Posted: 13 May 2010 01:33 AM PDT

در اعتراض به اعدام پنج فعال سیاسی، از نخستین ساعات صبح امروز، بازار شهرهای مهاباد، اشنویه، سنندج، بوکان، سقز، مریوان و کامیاران به حالت تعطیل درآمده است. ادارات نیمه تعطیل اند و در برخی از شهرها همچون کامیاران، دانش آموزان امروز به مدرسه نرفته اند. نیروهای امنیتی در مراکز اصلی شهرها مستقر شده اند و خیابان ها خلوت اند و اکثریت شهروندان از خانه هایشان خارج نشده اند. اخبار تکمیلی به زودی منتشر می شود.
با ۱۱۹ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

تجزیه‌طلب! گوش کن.

Posted: 13 May 2010 09:47 AM PDT

تجزیه‌طلب! آذربایجان پاره‌ی تن ایران بوده و خواهد ؛ مگر تو می‌توانی خدشه‌ای به این جسم پاک وارد کنی. اگر توانستی اسطوره‌ی پاکی و نجابتی که زاده‌ی سرزمین ایران است، زرتشت بزرگ، را از ایران بگیری، خواهی توانست ایران عزیز ما را تجزیه نمائی. آیا می‌دا‌نی تقدس دریاچه‌ی ارومیه بخاطر کیست؟ واژه‌ی آذربایجان آمیخته با فرهنگ و تاریخ ایران است؛ مگر می‌شود تاریخ ملتی را دزدید؟ آذربایچانی‌ها مانند سایر اقوام ایرانی، ایرانی ترین ایرانیان هستند؛ مگر می‌شود سر را از تن جدا کرد بدون اینکه هم سر زنده بماند و هم تن؟ تجزیه‌طلب! تو خوب می‌دانی که نبرد ایرانیان با ترکان عثمانی در کجا صورت گرفت و چه کسانی بزرگترین حافظان این خاک بودند. تو آنقدر بزدل هستی که جرأت بروز عقیده‌ی قلبی‌ات را نداید و خود را در میان طرفداران گرامی تیم فوتبال تراکتورسازی پنهان کرده‌ای، همه چیز را از آن زاویه می‌بینی و میهن‌پرستان کشور را خائن می‌نامی. اندکی تعقل کن و به آغوش ایران باز گرد.
با ۱۱۹ امتیاز و ۱۷۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

امروز کردستان تمام قد در مقابل کودتاچیان ایستاد و چه جانانه تحقیرشان کرد

Posted: 13 May 2010 10:05 AM PDT

براستی حرکت امروز کردهای عزیزمان چنان مشتی بر پیکره کودتا نواخت که تبعات و اثرات آن بی شک تا روزهای آتی ادامه خواهد داشت. حرکتی که امروز در کردستان به وقوع پیوست چنان پیکره و هیمنه نداشته کودتاچیان را لگد مال کرد که شاید بتوان از بی نظیر بودن آن سخن بر زبان راند .در مقابل این همه تهدید و بازداشت و اعدام های گسترده امروز کردستان یکپارچه اعتراض گشت و با اعتصاب زیبا و دلیرانه خود سیلی جانانه به گوش خامنه ای نواخت. پیرامون حرکت امروز کردستان بی شک سخنان زیادی مطرح خواهد شد و علیرغم اینکه هنوز مدت زمانی از این روز تاریخی نگذشته اخبار کردستان تیتر مهمترین خبرها را به خود اختصاص داد. .درود بر شرف کردان دلیر ایرانزمین
با ۱۱۸ امتیاز و ۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

آغاز اعتصابات در شهر‌های کردستان، بوکان و سقز

Posted: 13 May 2010 12:37 AM PDT

آغاز اعتصاب عمومي در شهر بوكان بنا به گزارش گزارشگران تلويزيون كومه له از شهر بوكان، اعتصاب عمومي در اين شهر از همان ساعات اوليه روز جاري با استقبال عمومي مواجه گرديده است. تمامي مدارس، مغازه ها، بازار و مكان هاي عمومي واقع در نقاط مختلف اين شهر از جمله منطقه امير آباد بسته مي باشند. آغاز اعتصاب عمومي در شهر سقز از سقز خبر مي رسد مردم مبارزه و آزاديخواه شهر سقز در پاسخ به فراخوان كومه له مبني بر اعتصاب عمومي روز جاري از رفتن به محل هاي كسب خودداري نموده و بسياري از مغازه هاي اين شهر تعطيل مي باشند. شمار كثيري از دانشجويان و دانش آموزان اين شهر نيز اعلام كرده اند در حمايت از فراخوان به اعتصاب عمومي، از حضور در كلاس هاي درس خودداري خواهند ورزيد. خبر رسيده حاكي است محمد عبدي پور توسط ماموران امنيتي رژيم بازداشت و محمود صالحي نيز به دليل بيماري در بازداشت خانگي به سر مي برد.
با ۱۱۶ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

آقای لاریجانی! بفرمایید سپاه قدرت ریسک در پروژه ها را از کجا آورده؟

Posted: 13 May 2010 03:48 AM PDT

بنده یک سئوال دارم جناب آقای رییس مجلس! شما فرمایش کردید سپاه رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در پروژه هایی که بخش خصوصی توان ریسک کردن ندارد سپاه وارد عمل میشود. میشود بفرمایید سپاه این قدرت ریسک را از کجا آورده؟ آیا جز اینست که سرمایه های ملی در دست سپاه است و آنرا بدون دغدغه به ریسک میاندازد؟ درست شبیه همین پروژه اتمی مسخره که تمامیت ارضی مملکت را به خطر انداخته؟(از به ریسک انداختن ثروت ملی چیزی نمیگم چون ناگفته پیداست تحریمها چه بلایی بر سر ثروت ملی میاورد) بله چون پول مردم دست یه مشت مافیا افتاده دیوانه وار دست به هر خطری میزنند و سرمایه مردم را نابود میکنند چرا که نه! پاسخگو که نیستند اسلحه هم که دارند پول یک مملکت هم در دستشان است و بخش اعظم مردم را محارب و دشمن میدانند و از دید آنها مهدور الدم هستند خودشان هم که سعی دارند ابرقدرت جهانی شوند و گور پدر سفره مردم، چرا ریسک نکنند؟ مگر چیزی از دست خواهند داد؟ و شما که باید جانبدار مردم باشید وکیل مدافع سپاه شدید که کمترین ترسی از ریسک کردن نداشته باشند.
با ۱۱۵ امتیاز و ۰ نظر اقتصاد فرستاده شده در بخش
نظرات

مدیر بلاگفا بازداشت شد

Posted: 13 May 2010 03:19 AM PDT

ساعتی پیش علیرضا شیرازی مدیر سرویس وبلاگ بلاگفا با حکم قاضی در منزل دستگیر و به دادسرای نیابت منتقل شد. دستگیری وی درباره شکایت شخص حقیقی از یکی از وبلاگهای بلاگفا است. لازم به توضیح است که وبلاگها تحت مسولیت حقوقی نویسنده و صاحب هر وبلاگ منتشر می شود و مسولیت سرویس ویلاگ و مدیر سرویس در چارچوب قوانین جرایم رایانه ای و در حد حفط ادله و ارایه داده ها به مراجع قانونی است.
با ۱۱۵ امتیاز و ۲۰ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

مردم آزايخواه شهر اشنويه همگام با مردم ساير نقاط كردستان در اعتصاب شركت نمودند

Posted: 13 May 2010 03:22 AM PDT

مردم آزايخواه شهر اشنويه همگام با مردم ساير نقاط كردستان در اعتصاب عمومي روز پنجشنبه 23 ارديبهشت ماه شركت نمودند و از اين طريق نفرت خود را نسبت به موجوديت رژيم اسلامي ابراز داشتند. علاوه بر بسياري از مغازه هاي سطح شهر، منطقه "دزي مه ر گه وه ر" تماما در اعتصاب و تعطيلي بسر مي برد.
با ۱۱۱ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

به سالروزبزرگترین سرقت تاریخ بشریت نزدیک می شویم. دزدی از 24 میلیون نفر در کمتر از24 ساعت!

Posted: 13 May 2010 03:00 AM PDT

به سالروزبزرگترین سرقت تاریخ بشر نزدیک می شویم. دزدی از 24 میلیون نفر در کمتر از24 ساعت!برای بازپس گیری رایمان 22خرداد ایران راسبزخواهیم کرد
با ۱۰۲ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات



Email delivery powered by Google


--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر