۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

Re: BIDAD

یکشنبه شب  اردیبهشت26
ساعت نه و نیم به وقت تهران از شبکه فارسی بی بی سی پخش میشه
2010/5/13 shirin modanlo <modanlo.shirin@gmail.com>
سلام دوستان
لطفا در مورد این فیلم مستند ، زمان و ساعت پخش آن هر کس اطلاعی دارد برای ما هم ارسال دارد
با سپاس

2010/5/13 Nobakht Gharehdaghi <gharehdaghi@gmail.com>

سلام
براي همه آرزوي سلامتي وشادكامي دارم.
روز يكشنبه 26ارديبهست فيلم مستند در مورد آقاي شجريان فراموش نشود.
gharehdaghi


2010/5/12 AFSHIN SHAFIEE <af.sh50@gmail.com>

درود بر همه سروران گرامی گلها روزگار بر شما خوش باد
 
 

خفتــه خبــر ندارد ، ســـر بر کنــار جانـان          کاین شـــب دراز باشد، بر چشـــم پاســبانان

بر عقل من بخـندی، گر در غمـــش بگریم          کاین کـــارهای مُـشکل، اُفـــتد به کاردانــان

دلـداده را مــلامت، گفــــتن چه سود دارد؟          می باید این نصـیحت ، کردن به دلســــتانان

دامن ز پای برگیــر ،ای خوبروی خوشرو          تا دامَــنت نگـــیرد ، دســـــت خــدای خوانان

من ترک مهـــر اینان در خود نمی شناسم          بگــــذار تا بیــــــــاید ، بر من جفـــای آنـــان

روشــــن روان عا شق، از تیره شب ننالد          دانــد که روز گـردد ، روزی شــب شـــبانان

باورمکن که من دست، از دامــــنت بدارم          شمشــیر نگســــــلاند ، پیـــوند مهـــربانـــان

چشم از تو برنگیـــرم،ور می کـُشد رقیـبم          مُشتــــــاق گل بســــازد ، با خوی باغبـــانان

من اختیــــار خود را تســـلیم عـشق کردم          همچــــون زمام اشــتر ، در دست سـاربانان

شکر فروش مصری،حال مگس چه داند؟          این دست شوق بر سر، وآن آستـین فشانان

 

 

 

49f5886e5cfe413880207.jpg

--
تندرستیتان پایــــــدار
شـادزی مهرافـــزون




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر