۱۳۹۱ تیر ۲۴, شنبه

سپاه روی همه کشتی‌های ایرانی نیرو دارد

سپاه روی همه کشتی‌های ایرانی نیرو دارد

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفته است که نیروهای ویژه دریایی سپاه بر روی تمام کشتی‌های ایران در آب‌های آزاد «برای جلوگیری از هرگونه تحرک» حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فدوی در یک همایش نیروی دریایی سپاه در مشهد گفته است که حضور نیروی دریایی سپاه در آب‌های آزاد از جمله اقیانوس هند، شرق و غرب آن گسترش می‌یابد.

این فرمانده سپاه درباره تصمیم ایران برای بستن تنگه هرمز تاکید کرده است: توانمندی اینکه تنگه هرمز به صورت کامل در اختیار ما قرار بگیرد و حتی یک قطره نفت نیز از آن عبور نکند از زمان جنگ در اختیار نیروی دریایی سپاه بوده ولی اینکه این امر به کار گرفته شود یک امر ثانوی است. اگر قرار باشد امنیت برای همه غیر از جمهوری اسلامی برقرار باشد قطعا اوضاع به این صورت نخواهد ماند.

آقای فدوی همچنین درباره میزان امکان درگیری ایران و آمریکا گفته است: امکان درگیری به

 

بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی نقش مهمی در تلاش‌های ایران برای ساختن موشک و حمل محموله‌های نظامی ایفا می‌کند.

به گفته معاون امور تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا ایران کشتی‌های نفت‌کش خود را با تغییر پرچم یا قطع کردن دستگاه‌های جی‌پی‌اس پنهان می‌کند.

آمریکا حدود چهارسال پیش کشتیرانی ایران را تحریم کرده بود  که بر اساس آن هرگونه ارتباط مالی و تجاری شهروندان و موسسات آمریکایی با این کشتیرانی ممنوع اعلام شد.

از طرف دیگر، طی ماه‌های گذشته در واکنش به تحریم نفت ایران، برخی مقام‌های سیاسی و نظامی تهدید کرده‌اند که تنگه هرمز را که روزانه بیش از ۱۶ میلیون بشکه نفت از آن می‌گذرد، خواهند بست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه : امنیت در منطقه اگر برای ایران نباشد برای هیچ کس نخواهد بود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز شنبه در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه که در مرکز تداوم و آموزش این نیرو در مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اذعان غربی‌ها به توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه آمریکایی‌ها از توان ما می‌دانند بسیار کمتر از آن است که در اختیار داریم و به طور قطع توان موشکی ایران نسبت به گذشته گسترش زیادی داشته است.
 
سردار فدوی دلیل روی آوردن آمریکا به شیطنت‌هایی چون تحریم اقتصادی را نا‌امید شدن از به کارگیری گزینه‌های نظامی عنوان و تصریح کرد: خوی استکبار جهانی دارای مبانی ویژه‌ای است و به طور قطع اگر بتواند اهداف خود را از طریق نظامی پیش ببرد آن را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران توانمندی بستن تنگه هرمز به طور کامل را دارد تصریح کرد: به کار گرفتن این راهبرد امری ثانویه است. اگر قرار باشد در منطقه امنیتی وجود داشته باشد و تنها برای ایران نباشد برای هیچ کس وجود نخواهد داشت.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: تا زمانی که منافع حیاتی و امنیت ملی ما محقق شده و لحاظ می‌شود امنیت برای همه وجود دارد اما زمانی که آمریکا بخواهد در امنیت خدشه‌ای وارد کند هیچ کس وجود نخواهد داشت.
 

 



--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر