۱۳۹۱ مرداد ۳, سه‌شنبه

[لیمو:10223] تحلیل علی اکبر رائفی پور از حوادث المپیک 2012 لندن


 

شاید در میان صهیونیست پژوهان کمتر کسی در دنیا باشد که حادثه یازده سپتامبر را کار خود این شبکه شیطانی نداند، بلکه پر واضح است این اتفاق در نوع خود شگفت انگیز، از سالها پیش برنامه ریزی شده بود تا به بهانه آن غرب نظم نوین جهانی خود را آغاز کند
.
نقشه ای بسیار قدیمی که نخستین نشانه های آن را می بایست در کتاب " لـیـبـر" آلـیـسـتـر کـراولـی جستجو نمود
.کتاب لیبری نوشته آلیستر کرولی 
دلایل خود ساخته بودن این حادثه دست ساز توسط صهیونیست ها آنقدر متعدد و متواتر است که سخن گفتن از آن مثنوی صد من کاغذ می طلبد.
هرچند صهیونیستها هنوز هم آن اتفاق را با دلایل کودکانه توجیه می کنند و حتی برخی دلقک مآبان در داخل نیز با تکاپویی مضحک سعی در زدودن اتهام از چهره یارانشان در خارج از کشور را داشته و دارند! لیکن آن حادثه برای کسانی که قلبی آگاه و روحیه ای حقیقت جو دارند اظهر من الشمس است.
آنچه حقیر را بر یادداشت این متن واداشت نه بازگویی دوباره دلایل بلکه امکان رخداد دوباره چنین داستانی است ...
نه در امریکا بلکه این بار در لندن و انگلیس.
تقریبا تمام نشانه هایی که قبل از حادثه یازده سپتامبر در امریکا دیده و احصا شده در این المپیک نیز قابل ردیابی است.
 
1- جابجایی ملکه انگلیس از کاخ باکینگهام ( اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی انگلیس) به بهانه رکود اقتصادی و نیاز به درآمد اجاره 30 هزارپوندی اتاقهای این قصر!!!
2- شعار المپیک که دو پهلو استفاده شده است و "ما قربانیان المپیک 2012 هستیم" نیز معنی می دهد:  "We are all mascots of London 2012"
3- جابجای دفتر
BBC از بوش هاوس به شفردس بوش
4- اشارات ریز و زیرکانه در فیلم ها، انیمیشن ها و بازی های مختلف به انفجاری بزرگ در لندن (علی الخصوص متروی این شهر) همچنان که در فیلم های قبل از حادثه سپتامبر نیز به وفور دیده بودیم. (مهمترین نشانه ها در فیلم 2012 وجود دارد ).

5-  نشان و نماد این بازی ها که به انگلیسی معادل zion یعنی صهیون است و استفاده از دو عروسک با نماد موجود تک چشم یا همان دجـال در روایات با معادل لاتین  Anti-Christ
alt
6- تدابیر شدید امنیتی و باور نکردنی و بی سابقه که جوی کاملا امنیتی به این مسابقات داده است.
7- حضور شرکت های بد نام در کشتار مردم همانند "dow chemicals" به عنوان اسپانسر بازی ها که در قتل عام 25000 نفراز شهروندان بوپال نقش داشته است.
8- جنگ روانی ، آماده سازی ذهنی و پروپاگاندای تبلیغاتی علیه ایران توسط رسانه های صهیونیستی و وابسته به ملکه انگلیس همچون BBCمبنی بر خطر بزرگ ایران هسته ای و نیز شایع شدن اخباری مبنی بر تهدید تروریستی بازی های لندن و احتمال انفجار هسته ای و یا حمله بیولوژیک در بازی ها !!!. 
9- نیاز جدی اسرائیل به یک بمب خبری برای برون رفت از گرداب بیداری اسلامی و ایجاد بهانه ای برای درگیر کردن اذهان عمومی و یا حتی درگیری کشورهای اسلامی با هم (مقاله گوردون داف، کارشد ارشد مسایل نظامی)، قطعا اسرائیل به دنبال آن است که یا کشورهای عربی ، اسلامی را به جان هم بیاندازد(جبهه عربی مقابل سوریه و ایران وحزب الله) و یا کشورهای غربی را به سود خود وارد جنگ با کشورهای اسلامی کند (در گیری نظامی ناتو با سوریه یا ایران).
و دیگر دلایلی از این دست نشان می دهد احتمال وقوع حادثه ای شبیه به یازده سپتامبر در بازی های المپیک که 203 کشور(تعداد کشورهایی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده اند 193 مورد می باشد) در آن حضور دارند محتمل است. چراکه شوک حاصل از این اتفاق، به سبب شرکت ورزشکارانی از سرتا سر جهان به واقعه ای جهانی و داغی بزرگ بدل خواهد ساخت.
غرب قطعا به دنبال راه فراری برای برون رفت از تمامی مشکلاتی است که به سبب بیداری اسلامی و گسترش فرهنگ مقاومت و همچنین بحران های بزرگ مالی با آن مواجه است. بی شک داشتن آمادگی و اندیشیدن تدابیری برای مواجهه با شیطنت صهیونیست ها شرط عقل است. حتی اگر بپذیریم در المپیک اتفاقی رخ ندهد لیکن مدل تاریخی رفتاری صهیونیست ها نشان می دهد، هنگامی که توجه مردم به مقوله ای خاص معطوف بوده (مانند بازی های جام جهانی) شیطنت های آنها شکلی خاص به خود گرفته است.
آماده کردن اذهان عمومی جهانی برای ماجرا جویی های نظامی مانند حمله به سوریه و یا حتی ایران مستلزم یک اتفاق بزرگ است. لذا آینده پژوهی و حدس زدن عملکرد دشمن همچون بازی شطرنجی است که با توجه به نحوه و مدل گذشته دشمن بسیار مفید واقع خواهد شد.
 
آنچه خواندید فقط و فقط یک تحلیل سیاسی است قطعا تاریخ مبارزات تشیع شاهد موارد متعددی است که خداوند متعال در آخرین لحظات تمام فتنه های دشمن را نقش بر آب کرده است. 
مانند بازی های جام جهانی افریقای جنوبی که احتمال حمله به لبنان یا سوریه در آن می رفت ولی به خاطر حادثه غیر منتظره کشتی های آزادی و حمله به این کشتی ها توسط اسرائیل و افزایش نفرت عمومی از اسرائیل، صهیونیست ها ترجیح دادند با بازی های جام جهانی فعلا جو حاصل از این حمله را تلطیف کنند و ماجراجویی های جدید را به آینده موکول نمایند.
ناگفته نماند وضوح نشانه های المپیک لندن حتی افرادی همچون دیوید آیک را نیز به سخن گفتن واداشت، به هر حال باید هوشیار بود.
وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرينَ.
به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت که صد البته نزدیک است.
 

--
--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر