۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

آمارهای جهانی : از ایمیلهای ارسال شده امروز تا تلفنهای همراه فروخته شده امسال در جهان

پلیس راهنمایی و رانندگی هم با روزه‌خواران برخورد می‌کند

 رئیس پلیس ترافیک شهری از برخورد این پلیس با روزه‌خواران خبر داد و گفت:‌در صورت مشاهده افرادی که تظاهر به روزه‌خواری در خودروهای خود می‌کنند پلیس راهور این افراد را به واحدهای انتظامی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ محسن مهرایی در گفت‌وگو با  فارس گفت: خوردن و آشامیدن یکی از مهمترین عوامل پرت شدن حواس در حین رانندگی و ایجاد تصادفاتی از جنس عدم توجه به جلو محسوب می‌شود که در شرایط عادی پلیس با این تخلف برخورد کرده و  برای آن جریمه در نظر می‌گیرد. این در حالی است که همزمان با ماه مبارک رمضان علاوه بر جریمه این برخورد به صورت جدی‌تر پیگیری‌ می‌شود.

وی ادامه داد:‌ به دلیل حرمت ماه مبارک رمضان پلیس راهنمایی و رانندگی این وظیفه را برخود می‌داند تا با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری برخورد و متخلفان را به مراجع انتظامی معرفی کند تا برخورد قانونی مناسب با آنان صورت گیرد.

مهرایی گفت: متخلفان در این بخش بسیار کم هستند و امیدواریم آن تعداد کم نیز حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

 

گزانی بطور غیر علنی در مجلس بررسی میشود

نمايندگان مجلس روز چهارشنبه در جلسه‌ غيرعلني با حضور  وزراي اقتصاد،‌ صنعت و معدن و تجارت و جهاد كشاورزي موضوع گرانی را بررسی می کنند.

سيدشريف حسيني عضو هيات رييسه مجلس ، با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: قرار است در اين جلسه مشكلات اقتصادي با حضور وزراي مربوطه مورد بررسي قرار گيرد و وزرا در اين رابطه به مجلس گزارش دهند.

وي همچنين گفت كه در صورت پايان مباحث در جلسه غيرعلني و باقي بودن زمان جلسه ادامه كار مجلس در جلسه علني دنبال خواهد شد.

حسيني اضافه كرد كه پيش از اين قرار بوده وزراي اقتصادي در جلسه‌اي با حضور روساي كميسيون‌ها و اعضاي هيات رييسه گزارش دهند كه مقرر شده اين گزارش در حضورتمامي نمايندگان مجلس ارائه شود.

اين عضو هيات رييسه مجلس با بيان اينكه كميته‌ جداگانه‌اي در مجلس براي مبارزه با گراني تشكيل نشده است، خاطر نشان كرد: قرار است دو نفر از نمايندگان مجلس به تركيب كميته مشترك دولت و مجلس كه در همين ارتباط فعاليت مي‌كنند اضافه شود.

اتحادیه عرب: شرایط خروج امن بشار اسد را فراهم می‌کنیم

دبیرکل اتحادیه عرب اعلام آمادگی این سازمان برای پناه‌دادن به اسد و خانواده‌اش را اعلام کرد. این در حالی است که درگیری‌ها به دومین شهر بزرگ سوریه کشیده شده‌ و نشانی از تمایل اسد برای کناره‌گیری دیده نمی‌شود.

به گزارش دویچه وله، نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب، پیشنهاد پناه‌دادن به اسد و خانواده‌اش را در نشست وزیران خارجه‌ی اتحادیه‌ی عرب در دوحه‌ی قطر مطرح کرد، بدون این‌که به جزئیات بیشتری اشاره کند. او گفت که نهاد تحت ریاست‌اش آمادگی انجام این امر را دارد، مشروط بر این‌که اسد از مقام خود کناره‌گیری کند.

منصف مرزوقی، رئیس جمهوری تونس، در ماه آوریل به اسد پیشنهاد پناهندگی به تونس را مطرح کرد، در صورتی که اسد به ناآرمی‌ها پایان دهد. پیش از این هم اخبار تأییدنشده‌ای در مورد احتمال پناهندگی بشار اسد به روسیه مطرح شده بود.

اتحادیه‌ی عرب همچنین با پشتیبانی مالی ۱۰۰ میلیون دلاری از آوارگان سوری موافقت کرد.

 

 

بوی بد دهان در ماه رمضان

برخی از روزه داران در این ایام دچار بوی بد دهان می شوند اما نمی دانند علت آن چیست و چگونه می توان با آن کنار آمد.

ادامه مطلب

اندازه گیری تنگه هرمز، مهرماه آغاز می شود

ایرنا : رییس موسسه ملی اقیانوس شناسی کشور گفت: بزرگترین اندازه گیری فیزیکی ، شیمیایی و زمین شناسی دریا در خلیج فارس مهر ماه سال جاری در تنگه هرمز آغاز می شود.
وحید چگینی روز دوشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: امیدواریم داده های بدست آمده از اجرای این برنامه تحقیقاتی، در شناخت بیشتر و بهتر فعل و انفعالات تنگه هرمز موثر باشد.
وی، بدون اشاره به اعتبار اجرای این پروژه تحقیقاتی بزرگ در آب های خلیج فارس و تنگه هرمز بیان کرد: این طرح 18 ماه طول می کشد که در این مدت عملیات اندازه گیری بصورت مداوم و بی وقفه اجرا می شود.
چگینی افزود: این عملیات در تاریخ خلیج فارس بی نظیر است و تاکنون این طرح در تنگه هرمز به این وسعت اجرا نشده است.

در موج جدید حمله‌های مرگبار در عراق دست کم ۳۷ تن کشته شدند

بی بی سی : بر اساس اعلام نهادهای امنیتی و منابع بیمارستانی عراق، به دنبال یک رشته حمله‌های جداگانه در مناطق مختلف این کشور، از جمله در بغداد، پایتخت، دست‌کم ۳۷ نفر کشته شده‌اند.

این حمله‌ها به صورت بمبگذاری یا تیراندازی بوده‌اند.

ادامه مطلب

احتمال تعطیلی دائم دفتر رویترز در تهران

ایرنا : دبیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نخستین جلسه محاكمه مسوول نمایندگی خبرگزاری رویترز در تهران به اتهام تروریست خواندن بانوان ورزشكار ایرانی ، نهم مهر ماه امسال برگزار می شود.

' محمد جواد آقاجری ' افزود: پیش از این ' پریسا حافظی' مسوول دفتر نمایندگی خبرگزاری رویترز در تهران، دو جلسه در دادسرا حضور یافته و به سووالات پاسخ گفته است.

ادامه مطلب

گزانی بطور غیر علنی در مجلس بررسی میشود

نمایندگان مجلس روز چهارشنبه در جلسه‌ غیرعلنی با حضور وزرای اقتصاد،‌ صنعت و معدن و تجارت و جهاد كشاورزی موضوع گرانی را بررسی می کنند.

ادامه مطلب

مردی كه تا سال 2015 میلادی تعداد فرزندانش به 100 می‌رسد!

مرد اماراتی كه در سن 64 سالگی هشتادوهشتمین فرزندش به دنیا آمد، تصمیم گرفت تا پایان سال 2015 میلادی تعداد آنان را به 100 برساند.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «مراد عبدالرحمان»، كه به داشتن این تعداد فرزند افتخار می‌كند، گفت: تا زمانی كه تعداد فرزندانم به عدد صد نرسد، صاحب فرزند خواهم شد.
او در سال 2010 میلادی صاحب 50 پسر و 38 دختر بوده كه بزرگترین پسرش 39 سال داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از oddity central، «مراد عبدالرحمان» طی سال‌های حیاتش، 15 بار ازدواج كرده است كه از تمامی همسرانش صاحب فرزند است اما از 12 تن از همسرانش جدا شده است.

آمارهای جهانی : از ایمیلهای ارسال شده امروز تا تلفنهای همراه فروخته شده امسال در جهان

آخرین آمارهای جهانی نشان می‌دهد مرگ و میر و مبتلایان به ایدز و معتادان الکلی رو به افزایش است و سقط جنین هم با رشدی 8 برابری از 3 میلیون به 23 میلیون رسیده است.

ادامه مطلب

اگر ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد شده بود امروز بیکار نداشتیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن در جریان حضور وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی در مجلس گفت: آقای وزیر اعلام کردید در سال ۸۹ برای یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و در سال ۹۰ برای دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌کنید اگر ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد شده بود امروز نباید بیکار داشته باشیم.

ادامه مطلب

غیبت سه هفته ای معاون منابع و سرمایه انسانی رئیس جمهور در محل کار خود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که معاونت منابع و سرمایه انسانی رئیس جمهور سه هفته است به محل کار خود نرفته گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم به این مساله هر چه سریعتر رسیدگی کند و بحث اصل ۴۸ قانون اساسی را اجرایی کند.

ادامه مطلب

یک قدم تا اینترنت ملی

بالاخره انتظارها به سر رسید و به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فاز نخست شبکه ملی اطلاعات از شهریور ماه امسال عملیاتی خواهد شد  

ادامه مطلب

 



--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر