۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [16589] Fwd: FW: تو کجایی سهراب ؟


 
 
 
تو کجایی سهراب ؟

اب را گل کردن ... چشمها را بستند و چه با دل کردن ... !
وای سهراب کجایی اخر ؟
زخم ها بر دل عاشق کردن ...
خون به چشمان شقایق کردن ...
تو کجایی سهراب ؟
که همین نزدیکی عشق را دار زدن ...!
همه جا سایه دیوار زدن
 

اری تو راست میگویی اسمان مال من است , پنجره , فکر , هوا , عشق , زمین مال من است
اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای من است ؟؟؟
من نمیدانم که چرا این مردم , دانه های دلشان پیر است
 

صبر کن ای سهراب , قایقت جا دارد ؟
من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم
 

به سراغ من اگر می ایید تند و اهسته چه فرقی دارد , تو به هر جور دلت خواست بیا ...
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد
مثل مرمر شده است , چینی نازک تنهایی من
 
 
 
 
 
 

















--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر