۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

Fwd: . بزرگترین نقاشی دنیا


بزرگترین نقاشی دنیا




تصویری خیره کننده و بزرگ که توسط
 Jorge Rodriguez
هنرمند ونزوئلایی نقاشی شده است
.























زنان به این جمله‌ها احتیاج دارند

سلامت نیوز: آقایان محترم شاید ندانید که یک جمله ساده چقدر می‌تواند روی زندگی مشترک‌تان تاثیر بگذارد و اعتماد همسرتان به شما و زندگی مشترک‌تان را بیشتر کند. اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می‌کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. تا زمانی که با این احساسات درونی‌تان جمله‌ای نسازید و همسرتان را از آن‌ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک‌تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی‌دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه‌ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا‌تر شوید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می‌خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

ادامه مطلب

عکس / گوجه فرنگی اردکی!

معرفی ۱۰ بنای زیبای جهان

حکم اعدام «عقرب سیاه» تأیید شد

عقرب سیاه پیش از این 2 بار در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده بود که یک بار به اعدام محکوم و یک بار هم تبرئه شد اما هر 2 حکم صادره در دیوان عالی کشور به دلایلی نقض شده بود.

ادامه مطلب

عجیب‌ترین طراحی‌های داخل خودرو در تاریخ +عکس

بیشتر مردم در هنگام انتخاب خودرو سوای جنبه های فنی به ظاهر خارجی و داخلی خودرو نیز دقت می کنند. مسئله طراحی داخلی در دنیای امروز که خودروها از تنوع فراوانی برخوردار شده اند اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

ادامه مطلب

تصاویرضبط شده از عرشه ناو امریکایی توسط پهپادایرانی

رجانیوز: نیروی هوایی آمریکا مقتدر ترین نیروی هوایی دنیاست. اما به علت دور بودن این کشور از نقاط استراتژیک جهان، برای جبران این نقص دست به دامن ناوهای هواپیما بر شده است به نحوی که اکنون پر شمار ترین ناوهای هواپیمابر دنیا را در اختیار دارد و به واسطه همین ناوها در جنگ‌های کوچک بمباران‌های وسیعی را روی مواضع دشمن برنامه ریزی می کند. سال قبل نیز خبرنگار بی بی سی از روی یک ناو هواپیمابر آمریکا به همین نکته اشاره کرد.

ادامه مطلب

 

تهدید به مرگ بعد از اسیدپاشی+ عکس(+16)

سمیه زنی که 15 ماه پیش توسط همسرش «عباس» هدف اسیدپاشی قرار گرفت با کمک خیران در حال درمان زخم‌های اسیدی بود که برتن خود و دخترش نشسته که متهم اصلی پرونده با وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان آزاد شد و آنان را تهدید به مرگ کرد.

ادامه مطلب

ظرفیت نهایی كنكور 91 اعلام شد

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با تشریح ظرفیت قطعی و نهایی كنكور 91 از پذیرش 572 هزار و 544 داوطلب در این دوره از آزمون خبر داد.

ادامه مطلب

یک غذای کامل برای سحری

پورکاظمی ادامه داد: به‌طور مثال اگر مثلاً 8 قاشق برنج و یک پیاله قورمه سبزی و کمی ماست برای سحری افراد مصرف شود می‌توان این غذا را یک غذای کامل و مناسب برای روزه دار عنوان کرد.

ادامه مطلب

نمایشگاهی که هرگز در ایران برگزار نخواهد شد (+عکس)

عصرخبر - سالیانه حدود 10 هزار مقام این کشور به دلیل فساد مالی در دادگاه محکوم می شوند که بسته به میزان فساد آن ها بخشی محکوم به اعدام می شوند.

ژانگ بینگ جیان، هنرمند چینی، یک اثر هنری با نام «تالار مشاهیر» خلق کرده که به وسیله آن می‌خواهد مشکل فساد در کشورش را نمایش دهد.

ادامه مطلب

درگیری های سوریه از مرزهای این کشور به سطح بین المللی گسترش یافته است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه درگیری های سوریه از مرزهای این کشور خارج شده و به سطح بین المللی گسترش یافته و در نتیجه باید مشکل سوریه در سطح بین المللی حل شود گفت: غربی ها به همراه رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای وابسته منطقه ای تلاش می کنند نقش جمهوری اسلامی را در حل مشکل سوریه در سطح بین المللی کمرنگ کنند.

ادامه مطلب

پسر وزیردفاع اسبق سوریه به مخالفان اسد پیوست (+عکس)

به ادعای خدام، طلاس از مدتها پیش قصد جدایی را داشت، اما شرایط مناسب نبود. وی مدعی شد در آینده نزدیک تعداد بیشتری از نظام سوریه جدا خواهند شد و به زعم وی، وجدان ملی بیدار شده است.

ادامه مطلب

تبلیغات انتخاباتی هاشمی رفسنجانی شتاب گرفت

چند وقتی از انتشار خبر "تست هاشمی رفسنجانی برای رییس جمهور شدن" نمی گذرد که باز هم امروز روزنامه آرمان تیتر و عکس روی پیشخوان خود را به ایشان اختصاص داده و متن خبر به شکلی است که نشان می دهد پالسهایی که هاشمی در حال فرستادن است، همه در این راستا است که به شخصه می خواهند به عنوان کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند.

ادامه مطلب

 


-- 



--


============================================================================================
 
به
جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر