۱۳۹۱ تیر ۱۴, چهارشنبه

کشاورز با غیرت (عکس)


دلار 1970، پوند انگلیس 3065

در بازار سکه، طرح قدیم 748 هزار تومان، طرح جدید 746 هزار تومان، نیم سکه 373 هزار تومان، ربع سکه 188 هزار تومان و سکه گرمی 112هزار تومان معامله شد

بولتن نیوز: نرخ هر اونس طلا در بازار جهانی  روزدوشنبه 12 تیرماه 91 به 1615 دلار افزایش و نرخ دلار نیز به 1970 تومان رسید. در نتیجه و در مجموع نرخ طلا و سکه تاحدودی افزایش  یافته است.

نرخ سایر ارزهای معتبر به ترتیب یورو 2485 تومان، پوند انگلیس 3065 تومان و درهم امارات 534 تومان معامله شد.

نرخ هر مثقال طلای 17 عیار 329 هزار تومان، نرخ هر گرم طلای 18 عیار 76 هزارتومان، نرخ هر گرم طلای 24 عیار 101هزار تومان گزارش شده است .

همچنین در بازار سکه، طرح قدیم 748 هزار تومان، طرح جدید 746 هزار تومان، نیم سکه 373 هزار تومان، ربع سکه 188 هزار تومان و سکه گرمی 112هزار تومان معامله شد.

 

کشاورز با غیرت (عکس)

 

 

تازه ترین مشکل حجاج ایرانی !

  • چهارشنبه, 14 تیر 1391 ساعت 13:55

مسافران خانه خدا در روزهای پایانی حج عمره، جهت دریافت ارز دولتی با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در مراجعه به یکی از شعب ارزی و ریالی بانک ملی واقع در میدان امام حسین (ع) متوجه شدیم در ساعت 7.30 صبح، تعداد زیادی از زائران در صف ارز منتظر باز شدن بانک بودند و در مراجعه ای به آنها متوجه شدیم تا آن لحظه 84 نفر اسامی خود را دو لیستی که حاضران در صف دریافت ارز تهیه کرده بودند، ثبت شده بود لازم به ذکر است طبق اسامی حاضران عده ای شب قبل را در جلوی بانک به صبح رسانیده اند.

در ادامه به گفتگو با چند نفر از شهروندان پرداختیم و آنها نیز به مشکلات و نگرانی های زائران برای تهیه ارز اشاره کردند. نا گفته نماند بسیاری از شهروندان از تعداد محدود ارز که دولت در اختیار زائران قرار می دهد اظهار نارضایتی کردند.

در همین بین با پیشنهاداتی نیز روبرو شدیم برای مثال تقاضا داشتند به جای مراجعه به یک شعبه جهت دریافت ارز به همان بانکی که برای پرداخت عوارض خروج از کشور اقدام کردند مراجعه کنند که این امر موجب تسریع در دریافت ارز خواهد شد.


--




به جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر