۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

فلاحیان : زمان تنبیه عربستان فرارسیده است

فلاحیان : زمان تنبیه عربستان فرارسیده است

 

مهر : به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اسبق اطلاعات با حضور در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی، ضمن تحلیل شرایط روز کشور و منطقه، به سوالات حاضرین پاسخ گفت. بخشهایی از پاسخهای وی :

*  باید همه بپذیرند و بدانند که ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه است، ادامه داد:  ما با اتکای خداوند متعال، اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی را درست می‌کنیم. اینها در وصیت‌نامه الهی امام آمده است. اینها آن وقت‌ها برای ما خیلی دوردست بود و حتی مسخره می‌کردند و می‌گفتند زورمان به صدام نمی‌رسد، چه کسی فکر می‌کرد که این اتفاقات بیفتد و الان نفوذ ایران در منطقه، یک نفوذ غیرقابل انکار است و به‌شدت حضور امریکا را در منطقه به چالش کشیده است.

*  در مورد عربستان هم الان موقعش رسیده که تنبیه شود، چون در درون خودش بین شاهزاده‌ها دعواست، ولی خیلی پررویی می‌کند، هم در بحرین و یمن و سوریه خیلی جنایت کرد، هم اتباع ما را ولو این‌که مجرم بودند، با کمال بی‌شرمی اعدام کرد و الان هم در اوپک با این‌که قول داد صادراتش را افزایش ندهد، دو میلیون بشکه افزایش داده و این باعث شد که قیمت نفت پایین بیاید.

* اگر قرار است امنیت منطقه تأمین شود، به این نیست که اسرائیل و بقیه کشورها بمب اتم داشته باشند و ایران نداشته باشد. ایران خلع سلاح شود، چون می‌خواهد این کار را بکند. اگر قبول است بیاییم و اصلاً در منطقه با انرژی هسته‌ای مبارزه کنیم و حتی برای مصرف سوخت هم که این را در برابر نفت علم کرده‌اند و الان هم پشیمان هستند، آن را جمع کنیم.

 

فیروزآبادی : طرح بستن تنگه هرمز را داریم


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی شب گذشته در حاشیه همایش بین المللی دکترین مهدویت در مرکز همایشهای صدا و سیما در پاسخ به سوال خبرنگار مهرمبنی بر اینکه طرح بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس برای بستن تنگه هرمز را قابل تحقق می دانید، گفت: نمایندگان محترم نمایندگان ملت ایران هستند. هر نوع سخن و نامه نمایندگان و رای شان نشان دهنده پیام و رای ملت ایران است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بنده به عنوان یک فرمانده ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران می گویم ما طرح بستن تنگه هرمز را داریم چرا که یک نظامی باید برای همه امور طرح داشته باشد و تنگه هرمز یکی از چهار یا پنج تنگه استراتزیک جهان است که در همه چیز جهان تعیین کننده است.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: ملت شیعه به دلیل اینکه با عقلانیت عمل می کند راضی نمی شود که مجرای عبورانرژی چهل درصد جهان را دچار اختلال کند مگر اینکه منافع ما دچار اشکال جدی شود.

وی ادامه داد: کنترل ما بر تنگه هرمز کنترل هوشمند و عاقلانه است.

فیروز آبادی همچنین به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: آینده تحولات سوریه را بسیار خوب می بینم و ملت سوریه موفق خواهد شد.


--


============================================================================================
 
به
جذابترین گروه اینترنتی (گروپ اهل ایران) ملحق شوید
روش1
کسانی که جی میل دارندgmail
یک ایمیل خالی به ادرس زیر بفرستید و منتطر ایمیل برگشتی باشید. به محض دریافت ایمیل را پاسخ دهید یعنی کافی است ریپلای کنید
ahleiran20+subscribe@googlegroups.com
روش2
کسانی که ایمیل یاهو دارند
ابتدا بر روي لينك مقابل كليك كرده
http://groups.yahoo.com/group/balatarin-goroups/join/
سپس ممكن است از شما Id و Password ياهوي شما را ببپرسد آنرا وارد كنيد و سپس Sign In را بزنيد.
بعد مطابق این تصویر عمل کنید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر