۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

درخواست مشارکت در تحقیق بانکداری الکترونیکی



 
درخواست مشاركت در پروژه تحقيقي ويژه کاربران خدمات بانکداری اینترنتی
 
پاسخگوي محترم؛
به استحضار مي رساند تحقيقي در خصوص موفقيت بانک های ایرانی  در جهت جلب رضایت و وفاداری مشتریان در دست انجام مي‌باشد. جامعه آماري اين تحقيق بانک های كشور اعم از بانک های دولتي، خصوصي بوده و پاسخگويان به تحقيق مشتریان و کاربران خدمات بانکداری اینترنتی  بانکهای مذكور مي باشند. اين تحقيق از جنبه نظري، عوامل موفقيت بانک ها در جلب رضایت و وفاداری مشتریان را بررسي مي نمايد. لذا از آنجاييكه همكاري شما دوست محترم مي تواند پژوهشگر را در ارائه نتايج بهتر ياري نمايد خواهشمند است چنانچه کاربر خدمات بانکداری اینترنتی يكي از بانک های کشور(بانک های ایرانی) می باشید در اين تحقيق مشاركت فرماييد.
 
لينك زير حاوي پرسشنامه الكترونيكي است كه براي اين منظور تدارك ديده شده است.

پيشاپيش از وقتي كه جهت تكميل اين پرسشنامه صرف مي نماييد قدرداني مي نماييم.

موجب امتنان است چنانچه شرکت در این تحقیق را به دوستان خود توصيه فرماييد.
 با سپاس
بهرامی
دانشجوی مدیریت
 
 
ادرس پرسشنامه:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dE1UbmtrZlhXRlhuOXlfRm9adzJ0WGc6MQ#gid=0


برای دوستانی که لینک پرسشنامه به خاطر سرعت پایین اینترنت باز نمیشود فایل پرسشنامه ضمیمه شده است.

از همکاریتان بسیار ممنون


Email: 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر