۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

[لیمو:10495] Fwd: من شهد او من سمع؟



---------- Forwarded message ----------
From: roohulla rezvi <roohulla@gmail.com>
Date: 2012/8/12
Subject: من شهد او من سمع؟
To: fareghottahsilan <fareghottahsilan@googlegroups.com>, jahaneslam <jahaneslam@googlegroups.com>, unifiedummahmembers <unifiedummahmembers@googlegroups.com>, abbas_rezaiee@yahoo.com, darvish313@yahoo.com, hadi_mech@yahoo.com, seyyedalim@gmail.com, ahmad khayatian <a.khayatian@gmail.com>, Ali Allahyari pour <eilia13@gmail.com>, ali reza <alirezakem@yahoo.com>, amir mianaji <amir.mianeh@gmail.com>, bagher oskoyi <seyed_oskoyi@yahoo.com>, BEHZAD VASIQ <behzad_vasiq@yahoo.com>, farhad bayzayi <beyzaie@gmail.com>, farshid ilaty <farshidkhan.on@gmail.com>, farshid ilaty <farshidkhan_on@yahoo.com>, hadi soleimani <hadi.soleimany@gmail.com>, hakim hussain <sajadhakim@gmail.com>, HOSSIEN JAFARY <h83433075@yahoo.com>, iman sadeghy <i_sadeghy@yahoo.com>, Imran <eye.alee@gmail.com>, "m_1357_s@yahoo.com" <m_1357_s@yahoo.com>, mana mehr <mehrmana2006@yahoo.com>, meghdad hemmati <meghdad.hemmati@gmail.com>, meghdad nili <nili1360@gmail.com>, meisam dehghan <dehghan.meisam@gmail.com>, Misagh <info@misagh.net>, mohsen maghsoudi <mohsenmaghsoudi@yahoo.com>, "monajemzadeh@gmail.com" <monajemzadeh@gmail.com>, "montazere.zohoor@yahoo.com" <montazere.zohoor@yahoo.com>, "paybast_2002@yahoo.com" <paybast_2002@yahoo.com>, "rasool.ain@gmail.com" <rasool.ain@gmail.com>, reza gharibreza <gharibreza@gmail.com>, "zarrabiha@gmail.com" <zarrabiha@gmail.com>, "zim1359@yahoo.com" <zim1359@yahoo.com>, محسن بانژاد <banejad@gmail.com>


یاحق

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شد اما من صحبت های زنی آواره را شنیدم که کودکانش را جلو چشمانش آتش زده بودند.

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شد اما من مردی صحبت های مردی را شنیدم که کودکانش را بر روی شمشیرهای برهنه کوبیده بودند.

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شد اما من زنی از قوم روهینگیا را دیدم که از فرط گرسنگی برگ درخت می خورد.

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شد اما من صحبت های مردی را شنیده ام که شاهد شلیک هلیکوپتر نظامی میانمار به قایق پر از آواره بود.

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شدند اما من صحبت های خانواده ای از منطقه آرکان را شنیدم که به دنبال زهر برای خودکشی دسته جمعی بودند تا شاید از نکبت زندگی در اردوگاه آوارگان رهایی یابند.

درست است که 8 تصویر دروغ از میانمار در اینترنت منتشر شدند اما من از ویران شدن و به آتش کشیده شدن مساجد، منازل و روستاهای مسلمانان شنیدم.

...

و در این روزها چقدر ایمیل با عنوان "عکس های دروغین از میانمار" دریافت کردم تا همانگونه که زبان رییس جمهور میانمار را به نقد در مورد تبلیغات دروغین علیه کشور باز کرد، توجیهی بشود برای تنبلی وزارت محترم خارجه، تا توجیهی بشود برای بی خیال مجلس شورای اسلامی، تا دلیلی بشود برای سکوت جمعیت هلال احمر.

دوستی می گفت به این اخبار مربوط به میانمار گوش نکن، مگر تو پیرو علی نیست که گفت میان حق و باطل چهار انگشت فاصله است، آنچه می شنوی و آنچه می بینی! پس راستی چرا حضرت رسول بجای "من سمع" نفرمودند "من شهد" رجل ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم؟

http://sarbaz-e-roohullah.blogfa.com/


--
--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر