۱۳۹۱ آبان ۲, سه‌شنبه

[لیمو:11562] Fwd: خدا یه عقلی به اینا بده یه خورده از پول اینا به ما



---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2012/10/23
Subject: خدا یه عقلی به اینا بده یه خورده از پول اینا به ما
To:


   
به گزارش مشرق، 6 صفحه از پرفروش ترین نشریه نیازمندیهای تهران به خدمات مجالس و مراسمات اختصاص دارد که در آن می توان انواع مراسمات اعم از مراسم ترحیم، عقد، عروسی و ... را با قیمتهای مختلف سفارش داد. نکته قابل تامل این است که در کنار برگزاری مراسمات سخنرانیها، همایشها، میهمانیهای خانوادگی و عقد و عروسی منوی مراسم طلاق هم اضافه شده که به گفته مدیران تالارها هم موجب تعجب و هم تاسف است ولی ما پولمان را میگیریم و مراسم را برگزار می کنیم.
هر چند قانون، بخسنامه و نامه ای از سوی اتحادیه و وزارت ارشاد یا اداره اماکن مبنی بر ممنوعیت برگزاری جشنهای طلاق به تالارهای عروسی ابلاغ نشده ولی برگزاری اینگونه مراسمات قطعا تاثیرات منفی در جامعه خواهد داشت و هزینه های گران برای برگزاری یک جشن عروسی هم در کنار آمارهای کاهش ازدواج قابل تامل است.
گران ترین عروسی ها بیشتر از 100 میلیون نمی شود
خانم رسولی مدیر یکی از دفاتر خدمات و تشریفات از نوع سفارشات و سلیقه مشتریهایی می‌گوید که در نوع خود جالب و در برخی موارد تاسف بار است. اگر یک عروس و داماد بخواهند به قول معروف خودکشی کنند و یک مراسم عقد و عروسی باشکوه و مجلل برگزار کنند از 60 میلیون تومان بیشتر نمی شود. البته گاهی هم مشتری می گوید می خواهم فیلم عروسی ام در سوئد یا یک کشور اروپایی مونتاژ شود که این مبلغ را بالاتر می برد.
 فاکتور یک مراسم عروسی همراه با 300 نفر میهمان ناقابل 
نوع خدمات قیمت
خواننده پاپ میهمان 2 میلیون
ماشین آخرین سیستم 3 میلیون
شام و میوه 15 میلیون
سفره عقد 2 میلیون
فیلمبرداری و تدوین در خارج 50 میلیون
مراسم آتش بازی 2 میلیون
حضور چهره های سینمایی 7میلیون
توزیع گل سرخ همراه با عکس عروس و داماد 2 میلیون
آب میوه 1 میلیون
حریر آرایی 1 میلیون
مهماندار 1 میلیون
هدیه به تمامی میمانان 2 میلیون
نورپردازی و پروجکشن 2 میلیون
مجری برنامه (شو من) 2 میلیون
عکاس 1 میلیون
پارکینگ اختصاصی 1 میلیون
لباس عروس همراه با کارت دعوت و آرایشگاه 5 میلیون
کیک عروسی 1 میلیون
جمع کل 100 میلیون
این مدیر خدماتی اظهار داشت: البته اینکه می گویند عروسی هایی با مبلغ یک میلیارد تومان برگزار شده من هم شنیده ام و حتی برخی از نیروهای خدماتی ما هم دیده اند. معمولا این عروسی ها بسیار بسیار کم است و شخص برگزار کننده خیلی سوء استفاده کرده والا عروسی بیشتر از 100 میلیون امکان پذیر نیست. (احتمالا استفاده از  بالگرد یا سفر میهمانان به خارج از کشور در منوی کارشان بوده است).
سفارش سرو مشروب!
خانم رسولی در مورد برخی از سفارشات مشتریان گفت: متاسفانه برخی از مشتریان خارجی مقیم ایران درخواستهایی دارند که ما نمی توانیم انجام دهیم ولی برخی از دفاتر خدمات مراسم و هتلها انجام می دهند. اینگونه مشتری ها می خواهند مراسمشان توسط نیروهای خدماتی خانم به صورت بی حجاب و لباسهای نیمه برهنه و همراه با سرو مشروب باشد.
حضور ساسی مانکن در عروسی ها/ بازار خوانندگان زن در ایران
وی در مورد حضور خوانندگان در مراسمات عروسی گفت: بازار برخی خواننده ها داغ است آنها با گرفتن یک میلیون تا دو میلیون میهمان عروسی شده و یک موسیقی به صورت پلی بک می خوانند. البته گروههای خواننده زن هم هستند که در سالنهای خانمها اجرا می کنند. خودم یک مراسم در قم برگزار کردم که خواننده آن زن بود که معمولا 800 هزار تومان می گیرند.
وقتی از این مدیر باسابقه در برگزاری مراسمات عروسی در مورد برگزاری مراسم طلاق سوال کردم گفت: این موضوع برای من و تمام هم صنفیهای من تازگی دارد. البته قرار است به زودی یک مشتری طلاق برای ثبت سفارش به دفترم می آید.
مراسم طلاق هم برگزار می کنیم
یکی از مدیران سالنهای عروسی به نام تالار "ف" در منطقه تهران پارس با شنیدن  موضوع رزرو سالن برای مراسم طلاق خندید و گفت: برای ما فرقی نمی کند ما پولمان را می گیریم! نیازی هم به مجوز خاصی ندارد. مدیر یکی دیگر از تالارها به نام "ق" در منطقه پاسداران هم گفت: مانعی ندارد.
در ادامه این گزارش بهبود اصلانی یکی دیگر از مدیران تالارهای عروسی گفت: مراسم عروسی سقف ندارد و بیشتر از 100 میلیون تومان هم هزینه می شود. خودم مراسم های 500 تا یک میلیاردی دیده ام که داماد هزینه کرده است. ولی در خصوص مراسم طلاق من شخصا مخالف هستم و سفارش قبول نمی کنم.
اتحادیه تالارهای پذیرایی: برگزاری مراسم طلاق ممنوع است
در این خصوص با نوروز عبداللهی مقدم نایب رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران گفتگو کردیم که در پاسخ گفت: از هر نظر که فکر کنید برگزاری مراسم طلاق درست و صحیح نیست. از نظر اتحادیه برگزاری اینگونه مراسمات ممنوع است و با آن برخورد می کنیم.


* خبرگزاری مهر



--
--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر