۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

تعداد کاربران فیسبوک به یک میلیارد رسید

Posted:

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک امروز اعلام کرد که شبکه اجتماعی تحت مدیریت وی هم اکنون بیش یک میلیارد کاربر فعال دارد. فیسبوک

به گفته NBC این عدد شامل کاربران تقلبی یا ربات های اینترنتی نیست و تنها در بر دارنده افرادی است که اکانت حقیقی داشته و به صورت ماهیانه به این سایت سر می زنند.

در یادداشتی برای اتاق خبر آنلاین فیسبوک، مارک زاکربرگ نوشته است:‌ «هم اکنون، بیش از یک میلیارد نفر به صورت ماهیانه مشغول استفاده از فیسبوک هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید: از شما متشکرم که به من و تیم کوچکم این افتخار را دادید تا در خدمت تان باشیم. کمک به یک میلیارد نفر برای ارتباط با یکدیگر، شگفت انگیز بوده و بدون تعارف و تواضع، کاری است که بیش از هر چیز دیگری در زندگی ام به آن افتخار می کنم. »

بد نیست به این مناسب، نگاهی هم به آمار جالب منتشره توسط فیسبوک داشته باشیم:

- فیسبوک تا کنون 1.18 تریلیون Like داشته است.
- 140.4 میلیارد ارتباط دوستی در این شبکه برقرار است.
- تا کنون 265 میلیارد عکس در فیسبوک آپلود شده و 219 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده اند.
- تا کنون ۱۷ میلیارد ثبت موقعیت (location check-ins) صورت گرفته است.
- از سپتامبر ۲۰۱۱ تا کنون، 62.2 میلیون آهنگ به اشتراک گذاشته شده و ۲۲ میلیارد بار گوش داده شده اند.
فیسبوک می گوید میانگین سنی کاربران این شبکه اجتماعی ۲۲ سال است. هنگامی که در ژولای ۲۰۱۰ این شبکه رکورد ۵۰۰ میلیون کاربر فعال را به نام خود ثبت کرد، میانگین سنی کاربران ۲۳ سال بود.

و جالب ترین بخش قضیه اینکه ۶۰۰ میلیون نفر از کاربران فعال (یک میلیاردی) فیسبوک، با استفاده از تلفن های همراه هوشمند از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

منبع خبر : نارنجی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر