۱۳۹۱ آبان ۳, چهارشنبه

Fw: تقاضا




دوست نادیده و مهربانم جناب آقای کاضمیان
سپاس فراوان خودم را به پیشگاهتان پیشکش میکنم و از همه زحماتی که در این زمینه انجام میدهید وآنهم با حضوری پر تلاش به سهم خودم تشکر فراوان از شما دارم . پایدار ،شاد و تندرست باشید


From: jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Cc: naser1326n@yahoo.com
Sent: Monday, October 22, 2012 12:27 PM
Subject: Re: تقاضا

با درود
البومی از مهین افخم شامل شش ترانه تقدیم دوست گرامی اقای ناصر
ودوستان عزیز - ارادتمند کاظمیان
 
http://www.mediafire.com/?k0d5fvnpu2q85x7

2012/10/21 Naser . N.F <naser1326n@yahoo.com>
بادرود به هموندان گرامی
 درصورت امکان تقاضا دارم از دوستان مهربان چنانچه از خانم مهین افخم(افخمی)آثاری در اختیار دارند جهت استفاده من و دیگر دوستان ارسال بفرمایند . لازم به ذکر است که ایشان در اواخر دوران پادشاهی گویا دو آلبوم ارائه نموده اند. پیشاپیش سپاس خودم را پیشکش میکنم---ناصر 





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر