۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

Fw: لغو اشتراک با موفقیت

عزیزان جریان چیست؟ یکی جواب بده

--- On Wed, 10/10/12, Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com> wrote:

From: Hamid shojaadini <shojaadini@yahoo.com>
Subject: لغو اشتراک با موفقیت
To: "hamid zagrous" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, October 10, 2012, 8:05 AM

درود به عزیزان گلها
دوشینه که به میل باکسم در جی میل مراجعه کردم با ایمیلی که از گروه گلها برایم ارسال شده بود متحیر ماندم. با این موضوع که بنا به درخواست تان عضویت شما با موفقیت در گروه گلها لغو گردید.و از آن ببعد هم ارتباطم با گروه قطع شده است.هیچ میلی را از عزیزان برایم ارسال نکرده اند امادر تماسی با یکی از اعضا مطلع گشتم امیل هایی را که خود به گروه فرستاده بودم برای سایر عزیزان ارسال نموده اند. به امید اینکه این دلنوشته را نیز برایتان ارسال نمایند دست به نوشتن آن شدم تا اگر دوستان جهت رفع  این انفصال و چند و چون آن اطلاع دارند که حتما دارند با راهنمایی هایشان  مشکلگشایی فرمایند تا مجددا  درجمع بهترین عزیزانم به دنیای دوست داشتنی شعر و ادب و موسیقی ...بازگردم.ناگفته نماند که در سنت میل ایمیلی را یافتم که انگار خود من با ارسال آن خواستار لغو عضویتم شده ام که بیشتر بر تعجبم افزود چون هرگز چنین درخواستی را نکرده بودم وکسی هم به سیستم من دسترسی ندارد که چنین سو استفاده ای مطرح باشد. بهر حال در انتظار رهنمودهای شما هستم
با مهر و احترام   دوستدارشما  حمید شجاع الدینی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر