۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

Re: تشکر و قدردانی

با درود فراوان به همه دوستان همراه در ايستگاه مصفاي راديو گلها
آقايان كاظميان و شجاع الديني و فقيرپور عزيز و البته ديگر دوستاني كه بي هيچ چشمداشتي هر آنچه در بايگاني ارزشمند خويش داريد تنها كاريكه در برابر اين لطف بي دريغ از دست من نوعي به عنوان يك از هزار دوستداران موسيقي اصيل ايراني بر مي آيد تشكر قلبي من است.بي نهايت از همتي كه در نشر و اشاعه ي فرهنگ و هنر ايران زمين داريد سپاسگزارم.در پناه ايزد يكتا تندرست و دل درست باشيد و بمانيد.
پيروز و پايدار باشيد
زهرا اسماعيل پور 


From: habib esfandyari <esfandyarih@gmail.com>
To: shirzadi_f@yahoo.com
Cc: Radio Golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>; "mmsh1360@gmail.com" <mmsh1360@gmail.com>
Sent: Monday, October 22, 2012 6:07 PM
Subject: Re: تشکر و قدردانی

من هم همچنان ازدوستداران وقدردانان جناب آقاي كاظميان
وجنابان آقايان آرتين و شجاع الديني وديگر دوستاني كه خالصانه
انواع موسيقي هاي اصيل رادراختيار علاقه مندان قرار مي دهند هستم
وتا عمر باقيست خواهم بود. خداوند آنان را محفوظ بدارد

2012/10/21 farzad shirzadi <shirzadi_f@yahoo.com>:
>
>
>
> جناب آقای جعفر کاظمیان
>
> من نیز صمیمانه از حرکت سخاوتمندانه جنابعالی در گستراندن
> "بیدریغ آثار گرانبار موسیقی اصیل ایرانی"،سپاسگزاری میکنم،و آرزو
> دارم سالم و پر نشاط در راه انجام هر آنچه که خود می پسندید،گام
> بردارید.
> با سپاس،
> فرزاد شیرزادی
>
>
> ________________________________
> From: Mahmoud Tolouifar <mmsh1360@gmail.com>
> To: دوستان رادیو گلها <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
> Sent: Saturday, October 20, 2012 7:50 PM
> Subject: تشکر و قدردانی
>
>
>
> جناب آقای جعفر کاظمیان
>
> مخلصانه می خواستم مراتب قدردانی خود را از زحمات جنابعالی ابراز نمایم.
> شما که بیدریغ هرآنچه از آثار گرانبار موسیقی اصیل ایرانی در اختیار دارید به
> اشتراک می گذارید
>  و علاقمندان این آثار جانبخش را مورد مرحمت خود قرار می دهید.
> آرزو می کنم سلامتی و کامیابی رفیق راه شما باشد و همچنان با نیروئی روزافزون
> به این کار پسندیده ادامه دهید.
> با سپاس فراوان
> بهزاد یگانه
>
>
>


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر