۱۳۹۱ مهر ۳۰, یکشنبه

RE: [لیمو:11544] با سلام خدمت اعضای گروه لیمو

سلام خانم رحيمي

مطالب شما زيبا هستند من هميشه پيگير مطالبتان بودم حتي كپي ها اميدوارم كه نظرتان را تغيير داده و

به فرستادن مطالب جالب و اموزنده ادامه دهيد

من جدا اميدوارم

با تشكر

 

From: lymoo@googlegroups.com [mailto:lymoo@googlegroups.com] On Behalf Of Pari Rahimi
Sent: Sunday, October 21, 2012 11:11 PM
To: limoo
Subject: [لیمو:11538] با سلام خدمت اعضای گروه لیمو

 

با سلام خدمت اعضای گروه لیمو

یکی از اعضای گروه امشب ایمیلی به من فرستاد که توش در مورد کپی شدن متن ها صحبت شده بود و مسیر و هدف گروه و اینکه من در مسیر درست حرکت نکردم و ... . بنده هیچ وقت ادعا نکردم مطالبی که می فرستم از خودمه. فقط به دستم (غالبا با ایمیل) رسیده و منم برای بقیه فرستادم.قصد دزدی  ... نبوده. عقیده من هم بر این بوده و هست که مطلب خوب باید پخش بشه حتی اگر گوینده اون رو نشناسیم. هر کدوم از مطالب رو که می دونستم از چه منبعی هست ذکر کردم و بقیه هم (اکثرا) ایمیل بوده. به هر حال نمی دونم شاید این گروه ویژه تر از سایر گروه ها و اهداف خاصی داشته. من عذر خواهی می کنم اگر مطالبم از مسیر و هدف گروه دور بوده و باعث منحرف شدن گروه از جهت خودش شده. بیش از این گروه رو با مطالبم پر نمی کنم.
البته از خوندن مطالب اعضا خوشحال می شم(خصوصا آقای مداح) و پیگیر هستم ولی دیگه پستی نمی فرستم چون نمی خوام باعث انحراف گروه از جهتش بشم .

یا حق

--
--
=>=>=>=>=>=>=>=> ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم
امام خامنه ای حفظه الله <=<=<=<=<=<=<=<=
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر