۱۳۹۱ آبان ۲, سه‌شنبه

Fw: تشکر و قدردانی

با درود به همه دوستان
بسیار خرسندم که فرصتی برای سپاس از تمام عزیزانی که بدون هیچ چشمداشتی این همه خلوص نیت دارند. به سهم خود و به عنوان شخصی که هیچ گونه بضاعتی اینچنین در خور ندارد ,  تنها آرزو می کنم که در همه امور سرفراز و موفق باشند. همانطور که گفتم من به اندازه دوستان گرامی اندوخته و داشته ای ندارم و گاه وبیگاه مطالبی که ارسال می کنم فقط برای تقدیم ارادت و تشکر از همه دوستان است.
شاد باشید
لک  


----- Forwarded Message -----
From: habib esfandyari <esfandyarih@gmail.com>
To: shirzadi_f@yahoo.com
Cc: Radio Golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>; "mmsh1360@gmail.com" <mmsh1360@gmail.com>
Sent: Monday, October 22, 2012 6:07 PM
Subject: Re: تشکر و قدردانی

من هم همچنان ازدوستداران وقدردانان جناب آقاي كاظميان
وجنابان آقايان آرتين و شجاع الديني وديگر دوستاني كه خالصانه
انواع موسيقي هاي اصيل رادراختيار علاقه مندان قرار مي دهند هستم
وتا عمر باقيست خواهم بود. خداوند آنان را محفوظ بدارد

2012/10/21 farzad shirzadi <shirzadi_f@yahoo.com>:
>
>
>
> جناب آقای جعفر کاظمیان
>
> من نیز صمیمانه از حرکت سخاوتمندانه جنابعالی در گستراندن
> "بیدریغ آثار گرانبار موسیقی اصیل ایرانی"،سپاسگزاری میکنم،و آرزو
> دارم سالم و پر نشاط در راه انجام هر آنچه که خود می پسندید،گام
> بردارید.
> با سپاس،
> فرزاد شیرزادی
>
>
> ________________________________
> From: Mahmoud Tolouifar <mmsh1360@gmail.com>
> To: دوستان رادیو گلها <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
> Sent: Saturday, October 20, 2012 7:50 PM
> Subject: تشکر و قدردانی
>
>
>
> جناب آقای جعفر کاظمیان
>
> مخلصانه می خواستم مراتب قدردانی خود را از زحمات جنابعالی ابراز نمایم.
> شما که بیدریغ هرآنچه از آثار گرانبار موسیقی اصیل ایرانی در اختیار دارید به
> اشتراک می گذارید
>  و علاقمندان این آثار جانبخش را مورد مرحمت خود قرار می دهید.
> آرزو می کنم سلامتی و کامیابی رفیق راه شما باشد و همچنان با نیروئی روزافزون
> به این کار پسندیده ادامه دهید.
> با سپاس فراوان
> بهزاد یگانه
>
>
>


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر