۱۳۹۱ مهر ۲۷, پنجشنبه

چه دارم نثار چشم قزل خوانی کنم

با درود بیپایان به همران و همدلان رادیو گلها آخرین سروده ام را تقدیم می کنم به همه ی بیدلان

 

با احترام

مهرداد عسکری بهبهانی

 

پنجشنبه 27 مهر 1391

 

چه دارم نثار چشم قزل خوانی کنم

   نوشته شده توسط: مهرداد    

ارسال به

چه دارم نثار چشم قزل خوانی کنم 

*********** *********

چه دارم نثار چشم قزل خوانی کنم 

هدیه به دل بیقرار سرو بالایی کنم

گلیست در گلستان پاییزی

نمی توانم بچینم بی وفایی کنم

گدای درب خوبان خوبرویانند

مرشد بگو چه تقدیم دل دریایی کنم

رها شعری نغمه ای، نه این کم است

جان را باید فدای این دل شیدایی کنم

 

 

                                         مهرداد عسکری بهبهانی

                                            91/7/27 ( رها)

 



__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 7591 (20121016) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر