۱۳۹۳ آبان ۳۰, جمعه

مهمونی های امروزی




از این به بعد علاوه بر میوه و شیرینی باید چند گیگ اینترنت هم برا پذیرایی از مهمونامون بگیریم !






زندگی یعنی این 










ﺗﺮﮎ ﺁﺳﺎﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ، ﻭﺍﻳﺒﺮ , واتس اﭖ , ﻻﻳﻦ ، ﺗﺎﻧﮕﻮ …
ﺑﺪﻭﻥ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺧﻤﺎﺭﻱ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ۱۰۰ % ﺗﻀﻤﻴﻨﻲ
ﮐﺎﻣﻼً ﮔﻴﺎﻫﻲ
ﺑﺪﻭﻥ ﻋﻮﺍﺭﺽ ﺟﺎﻧﺒﻲ
ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ
ﺑﺎ ﮔﻮﺷﻲ ﻫﺎﻱ ﻧﻮﮐﻴﺎ۱۱۰۰ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺵ ﮔﺮﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﺮﮔﺮﺩﯾﺪ !











در صورت باز نشدن تصاویر ایمیل اینجا را کلیک کنید







مرتضی پاشایی مقابل دوربین مخفی !



اومده توی برنامه زنده شبکه جام جم شرکت کرده. مجری هم جواد یحیوی هست. یهو وسط برنامه زنده پلیسا میریزن تو استودیو دستبند میزنن مجری رو میبرن بعد کارگردان به مرتضی پاشایی میگه تو خودت جای مجری صحبت کن 




حجم 8 مگابایت

Download

آموزش دانلود: توی صفحه ای که باز میشه روی "دانلود کم سرعت" کلیک کنید. در صفحه بعد ۴۰ ثانیه منتظر بمونید و سپس روی "Download File" کلیک کنید. در صفحه آخر روی بنر نارنجی رنگ کلیک کنید






یه ویدئوی جالب دیگه هم از مرتضی پاشایی دارم که خیلی ها ندیدن. توی ایمیل بعدی کلیپ ها میزارمش













محبوبه نوشته:
تشکر از عامل 
خنده تو اوج کسالت
حالم بد بود رفتم درمانگاه فشارم رو 8بود
سرمو پایین انداختم اوووووه دیدم کفشامو با وضعی میبینین پام کردم
















خاطره یکی از اساتید قدیمی دانشگاه شریف- دانشکده متالوژی
.
.
یک بار داشتم برگه هارو تصحیح میکردم..
به برگه ای رسیدم که نام و نام خانوادگی نداشت؛با خودم گفتم ایرادی ندارد.. بعید است که بیش از یک برگه نام نداشته باشد.
از تطابق برگه ها با لیست دانشجویان صاحبش را پیدا میکنم.
تصحیح کردم و 17/5 گرفت.. احساس کردم زیاد است؛ کمتر پیش می آید کسی از من این نمره را بگیرد..
دوباره تصحیح کردم 15 گرفت...
برگه ها تمام شد؛ با لیست دانشجویان تطابق دادم اما هیچ دانشجویی نمانده بود ...
تازه فهمیدم "کلید" آزمون را که خودم نوشته بودم تصحیح کردم  :v
.
.
.
نکته :
اغلب ما نسبت به دیگران سخت گیر تریم تا نسبت به خودمان 












دختر داشت توی کافه تریا کاپوچینو میخورد، پسری اومد یک کاغذ تا شده انداخت روی میزش ورفت !

دختره خیلی با خودش کلنجار رفت که کاغذو برداره یا نه ؛ آخر اونو برداشت گذاشت لای دفترش .

شب تو اتاقش از خودش پرسید آیا این پسر میتونه آغاز راه خوشبختی باشه یا شاید بدبختی؟

بالاخره دل به دریا زد کاغذ باز کرد با کمال تعجب دید که روی کاغذ با خط زیبا نوشته شده:

کاپوچینو رو با نی نمیخورن اسکول جون 












آقا اينا كه پرايد وانت ميخرن دلشون مياد توش بار بريزن؟؟؟

من هر وقت با بار ميبينم جيگرم براش كباب ميشه!








شبیه دمپایی جلو بستس 
میگن گروه خودرو سازی سایپا بعد از گروه داعش دومین گروه تروریست جهان شناخته شده













یه دوس دختر داشتم به بار رفتیم رستوران صدف هتل کاملیا انقد قشنگ غذا میخوارد من روم نشد غذا بخورم با خودم گفتم تابلو میشه 
روز عاشورا تو چهارراه بیهق دیدم به خاطر یه نذری قیمه اضافه خودشو به غش زده 
کثافت خوب نقش بازی میکرد 












یه ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻧﻘﺪ ﺧوﺎﺳﺘﮕﺎﺭ ﺑﻮﺩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﻟﮑﯽ ﺣﻠﻘﻪ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﺸﻪ!
ﺍﻻﻥ ﺁﺳﺘﯿﻦ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺁﺭﻧﺞ ﻣﯿﺪﻥ ﺑﺎﻻ
ﻫﻤﻪ ﺑﺒﯿﻨﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ ولی ﺑﺎﺯﻡ 
ﺧوﺎﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ











به 4 چیز اعتماد نکن
.
.
.
.
.
.
.
اول به حرف دختری که وعده میده سر جلسه بهت تقلب برسونه
دوم به استاد و معلمی که در طول ترم نیشش تا بناگوش بازه
سوم به حرف 
دختری که میگه هفته اخر ترم رو تعطیل کنیم
چهارم به حرف رفیقت که میگه واسه امتحان هیچی نخوندم












گزارشگر: دوست خوبم ارزیابی شما از سال‌های ریاست مهندس ضرغامی بر صداوسیما چیه؟
- این ١٠ سال، دهه طلایی زندگی من بود... (گریه) من در این ١٠‌سال معنی زندگی رو فهمیدم.خونه خریدم، زن گرفتم، ماشین خریدم...
گزارشگر: از مدیر جدید چه انتظاری دارید؟
- همین فرمونو برن. آقا بهشون بگید همین فرمونو ادامه بدن. سنگرو خالی نکنن.
گزارشگر: ببخشید میشه شغل شما رو بپرسم؟
-بله بنده نصاب 
ماهواره هستم!






یادگاری های ضرغامی














ﺗﻮﻱ همه ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﻧﻴﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﻔﻬﻤﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﺪﻩ !!!
.
.
ﺍﻣﺎ ﺗﻮﻱ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻳﻪ ﺟﻮﺭﻱ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﻴﮑﻨﻦ ﻭ ﺑﺎ ﻫﻢ ﭘﭻ ﭘﭻ ﻣﻴﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﻴﺨﻨﺪﻥ ﮐﻪ
ﻧﻤﻴﻔﻬﻤﻲ ﺧﻮﺷﮕﻠﻲ، ﺯﻳﭗ ﺷﻠﻮﺍﺭﺕ ﺑﺎﺯﻩ، خشتکت پاره است .....












خانم های گروه لطفا اگر وقت دارید این پرسشنامه آنلاین رو بخونید و جواب بدید. برای یکی از کاربران گیزمیز هست و تحقیق درباره مواد شوینده هست




http://kwiksurveys.com/s.asp?sid=12okztrm5nlecux379675












پليس اومده بود توو خيابون و به ماشينایی که خلاف پارک کرده بودن توي بلندگو تذکر ميداد :


پيکان !!! .... 
راننده پيکان !!! ... 
حيف گواهينامه که به تو دادن!!!!!


پرايد !!!!!! 
پرايد زود حرکت کن ، آخه تو توي کدوم آموزشگاهی گواهينامه گرفتي؟!؟!؟


راننده ميني بوس!!!اينجا جاي پارک کردنه؟!؟!


وتا اينکه رسيد به يه پورشه!!!!
تن صداش رو آورد پايين و با يه لحن خيلي مهربون گفت: 
پورشه......!!!!! تو ديگه چرا گلم ؟!












فرمون دادن پسرا:
بیا بیا بشکون...
برگردون...
حله دادا..



فرمون دادن دخترا:
بیا بیا...
نه ! اینطوری نیا....
بروجلوو ! 
بیا بیا بیا بیا نه ! 
برو جلو از اول بیا...
بیا بیا بیا 
وای کصافططط نیا نیا لهم کردی نیا.... 












این اول لپ بوده بعد دست و پا درآورده 















بلاخره همسایه فقیر ما هم خانه دار شد ...







مشکل اینجاست که بابت اینم باید پول بدی 












ﭘﺴﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺭﻓﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺭﺩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﺷﺮﻃﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺑﻪ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻧﯿﺎﯾﺪ . ﺁﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻓﮑﺮ ﭘﯿﺶ ﺍﺳﺘﺎﺩﺵ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﮔﻔﺖ: ﺩﺭ ﺳﻦ ﯾﮏ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﭘﺪﺭﻡ ﻣﺮﺩ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺑﺮﺍ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﺮﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﮐﻨﺪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺧﺖ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯿﺸﺴﺖ. ﺣﺎﻻ ﺩﺧﺘﺮی ﺮﺍ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺮﻁ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺪﻭﻥ ﺣﻀﻮﺭ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻦ ﺑﻠﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﺮﺍ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺯﺩﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﺎﻥ ﭼﯽ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺮﻭ ﻭ ﺩﺳﺖ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﺸﻮﺭ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﻪ ﻧﺰﺩ ﻣﻦ ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯽ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻝ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ ﺭﺍ ﮐﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺳﺘﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺷﺴﺖ ﺯﯾﺮﺍ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺷﺴﺘﻦ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﭼﺮﮎ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺗﻤﺎﻣﺎ ﺗﺎﻭﻝ ﺯﺩﻩ ﻭ ﺗﺮﮎ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﺏ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﻣﯿﺮﯾﺨﺖ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﻪ ﻟﺮﺯ ﻩ ﻣﯿﻔﺘﺎﺩ.

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺷﺴﺘﻦ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻮﺩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﯼ ﻣﻦ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯﻡ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻢ ...












روش عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت




یک ایمیل خالی با عنوان "عضویت" ارسال کنید به آدرس زیر



mansourghiyamat+subscribe@googlegroups.com



بلافاصله براتون یه ایمیل جهت تایید میاد که واردش میشید و به اون پاسخ میدید. یعنی دکمه Reply رو میزنید و بدون هیچ کار دیگه ای دکمه Send رو میزنید. همین

--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر