۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [24110] آهنگی با صدای این جانب به نام پرنده (به تقلید از ایرج) لطفاً دانلود و نظر فراموش نشود

عليپور عزيز صداي قشنگ و مردانه ات را شنيدم و واقعاً لذت بردم اميدوارم روز بروز موفقتر شوي ترانه هاي بيشتري با صداي قشنگت بشنويم افرين به همت والاي شما

Sent from my iPhone

On 14 Nov 2014, at 02:22, علیپور <alipoor.pooria@gmail.com> wrote:

با درود و احترام به پیشگاه یکایک شما سروران عضو در گروه تفریح و
سرگرمی, وقت همگی به خیر و شادی, همانطور که قبلاً هم اشاره کرده بودم
بنده به موسیقی علاقه ی بسیاری دارم و گهگاهی از روی دلتنگی میزنم زیر
آواز, گاهی هم آهنگهای بیکلام را به سرقت برده و رویشان میخوانم, این هم
یکی از آهنگهای مسروقه از خواننده ی محبوب نسل قدیم و پدر خواننده ی
محبوب نسل ما یعنی حسین خواجه امیری, (پدر احسان خواجه امیری) است, تا
کنون خیلیها روی این آهنگ خوانده اند اما آنها با امکانات بسیار و
تنظیمات فراوان روی صدای خود این کار را انجام داده اند, اما من فقط با
یک اسپیکر و یک گوشی آهنگها را میخوانم و پس از گذاشتن یک اکوی کوتاه به
روی آن, اقدام به انتشار در فضای مجازی میکنم, هر چند خیلیها این آهنگ را
با صدای من شنیده اند, چون در گروههای دیگر ارسالش کردم, اما از آنجا که
تا به حال مبادرت به ارسال افتضاحاتم در این گروه نکرده بودم, بد ندیدم
اینجا را هم به قدوم مبارکم مزین کنم!!!! هه هه هه.
شوخی کردم, صدای من مالی نیست, یک صدای خسته و درمانده و گاهی خش دار,
اما باز هم معتقدم که خیلی خیلی از بعضی خواننده های سوسول و بچه قرتی
امروزی بهتر میخوانم, صدایم طبیعیست نه مصنوعی, بیش از این مصدع اوقات
گرانبهایتان نمیشوم, لذا خواهشمندم اگر این حقیر را قابل می دانید, فایل
پیوست را دانلود کنید.
پیشاپیش از کیفیت پائین صدا برداری عذر میخواهم و اگر صدای ناپخته و
مشمئز کننده ای دارم مرا بِبَخشایید.
با آرزوی بهترینها برای شما همراه با سلامتی پایدار.
پوریا علیپور

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
<Alipoor - parandeh (second version).mp3>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر