۱۳۹۳ آبان ۱۶, جمعه

MediaNews.ir

MediaNews.ir


شنبه؛ افتتاح بیستمین نمایشگاه مطبوعات

Posted: 07 Nov 2014 05:51 AM PST

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی شنبه با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران گشایش می یابد.

به گزارش ایرنا، 560 رسانه از جمله 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی برای حضور در این رویداد ثبت نام کردند.

در نمایشگاه بیستم، 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی ـ اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانواده، هشت رسانه غیرفارسی زبان، 45 رسانه فرهنگی، 10 رسانه کودک ونوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی حضور دارند.

امسال دو بخش رسانه های مرتبط با دین و اندیشه با 23 عنوان و روابط عمومی دستگاه ها و همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه با 33 عنوان به این نمایشگاه اضافه شده اند.

همچنین قرار است بولتن نمایشگاه هر روز توسط یکی از روزنامه ها منتشر شود.

شعار نمایشگاه امسال «آزادی مسوولانه» عنوان شده که به گفته «حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ها در جهت ایفای رسالت خود باید آزادی داشته باشند و دولت ها هم بارها به شعار آزادی مطبوعات در چارچوب قانون اشاره کرده اند و البته مطبوعات هم باید براساس قانون عمل کنند.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها همچنین رسانه های خارجی مستقر در ایران محصولات خود را به نمایش می گذارند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی تا 23 آبان ماه از ساعت 9 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران برپا است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر