۱۳۹۳ آذر ۲, یکشنبه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [24232] آهنگ فوق العاده شاد با صدای این جانب به نام ساقی (منتظر شنیدن نظرهایتان هستم)

پورياي عزيز اهنگ شاد ساقي با صداي گرم تورا شنيدم وبسيار خوشحال شدم اول باين جهت كه با امكانات كم و ابتدايي اين كار را اجرا كردي يقين دارم كه اكر امكانات ضبط استوديويي فراهم بود كيفيت اين ترانه چندين برابر ميشد. دليل دوم خوشحالي من اينست كه با اينهمه فشار زندگي شادابي وسر زندگي خودرا حفظ كرده اي و ترانه شاد ميخواني ودليل مهمتر براي خوشحالي من اينست كه ارزشهاي خودرا درك كرده اي و شكسته نفسي نميكني
در پايان باز هم بهت تبريك ميگويم وارزوي موفقيتهاي بيشتري برايت دارم واز اقاي جواد نوعي كه رحمت ساخت اهنگ را كشيده اند تشكر مينمايم

Sent from my iPhone

On 23 Nov 2014, at 07:50, علیپور <alipoor.pooria@gmail.com> wrote:

با یاد و نام یکتای بی همتا و با درود بر شما دوستان گرامی.
هدیه ی امروزم به شما, آهنگیست فوق العاده شاد و زیبا با صدای خودم که به
تقلید از خواننده ی قدیمی یعنی احمد آزاد می باشد.
نام آهنگ: ساقی
نوازنده: آقای جواد نوعی از دوستان نابینای اهل اردبیل
بازخوانی آهنگی به همین نام از خواننده محبوب نسل قدیم و دوست داران
موسیقی کوچه بازاری (احمد آزاد)
لازم به ذکر است که این فایل هم با گوشی همراه ضبط شده و آن کیفیت مطلوب را ندارد.
جا دارد از جناب آقای نوعی که بدون چشمداشت مادی و بدون دریافت حتی یک
ریال زحمت ساخت این آهنگ
را برایم کشیدند یک تشکر ویژه داشته باشم، من هنوز هم از لحاظ مادی و
معنوی به ایشان بدهکارم که امیدوارم با اجرای این آهنگ با استفاده از
قابلیتهایی که در صدایم هست از شرمندگی ایشان در آمده باشم و شما مخاطبین
گرامی را هم راضی کنم.
فایل پیوست را دانلود فرمائید.
با آرزوی شادکامی و عزت و سرفرازی برای مردم ایران و پیروزی تیم محبوبم
(پرسپولیس) بر رغیب دیرینه یعنی همان شش تاییهای معروف.
تا پستی دیگر بدرود.

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.
<alipoor - saqi 2.mp3>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر