۱۳۹۳ آبان ۲۶, دوشنبه

Re: {تفريح و سرگرمي}, [24179] شعری از این جانب در قالب ترانه به نام مریمی (لطفاً خوانده و نظر دهید)

پوريا جان شعر بسيار زيبايي سرودي بهت تبريك ميگويم كه اينقدر با استعداد هستي فقط در نظر داشته باش كه شعر بخصوص شعر وزن دار با ترانه فرق دارد اگر دقت كرده باشي ترانه ها بخصوص ترانه هاي موفق امروزي متن كوتاهي دارند و ترجيع بند تكراري دارند كه همين ترجيع بند تكراري با يك موزيك خوب وتكرار بند هاي ديگر ترانه رمز ياد گيري مردم واستقبال مردم ميباشد
آرزومندموفقيتهاي بيشتر شما هستم

Sent from my iPhone

On 16 Nov 2014, at 21:54, علیپور <alipoor.pooria@gmail.com> wrote:

میخام فراموشت کنم اما نمیشه انگاری،
نمیتونم باور کنم که دیگه دوسم نداری.
یه عمره بی تو افتادم کنجِ اتاق و بیکسم،
من به سر و وضعِ خودم بدون تو نمیرسم.
چونکه تویی برای من تنها دلیل زندگی،
نمیتونم رهات کنم به راحتی و سادگی.
قسم به عشقِ پاکِمون هنوز عزیزی تو برام،
نداره هیچ کی مثل تو محبت و مهر و مرام.
خدا کُنه بازم بیای به عاشِقِت سر بزنی،
هنوزم از تو من پُرَم همیشه تو قلب منی.
وقتی که رفتی از خونه زِندِگیمُ آتیش زدی,
رد شدی از کنارِ من اما پیشم نَیومدی.
تاریکی و غصه اومد روشنی از دلم پرید،
نمیدونی که من شدم بی تو چه سست و نا امید.
دفتر خاطراتِ من از اسم و عکسِ تو پُره،
کاش میدونِستی پوریا بی تو چه غصه میخوره.
از انتظار و التماس خسته نمی شم ای گلم،
به عشق لمس اون لبات زیاده این تحملم.
بیا که عکس و خاطره جای تو رو نمیگیره،
این خونه بی حضورِ تو تاریک و سرد و دِلگیره.
پشتِ در ایستادم و منتظرم تا تو بیای،
دُنیامو من میدم برات هر چی بِگی هر چی بِخای.
بَرا شنیدنِ صدات ثانیه ها رو میشمُرَم،
اگه تو پیشِ من باشی گردن غم رو میبُرَم.
دَس بِکِش از جدائی و لَجبازی رو بِذار کنار،
زِمِستونم با تو فقط میشه گُلِستون و بهار.
اگر یه ذره دلخوری تو رو خدا مَنو ببخش،
مثل ستاره ها بیا تو قلبِ شبهام بدرخش.
برای زَخمایِ دلم تنها طبیب و مرهمی،
ًدوسِت دارم، عاشِقِتَم، یه دونه ای تو مریمی.
بوسه زدن به گونه هات آخر رؤیای منه،
شنیدن زنگِ صدات آخر دنیای منه.

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "تفريح و سرگرمي" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar دیدن کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر