۱۳۹۳ آبان ۱۷, شنبه

MediaNews.ir

MediaNews.ir


برنامه دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها در بيستمين نمايشگاه مطبوعات اعلام شد

Posted: 08 Nov 2014 04:03 AM PST

دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها همزمان با برپايي بيستمين نمايشگاه مطبوعات، کارگاه‌هاي آموزشي و نشست‌هاي علمي تخصصي را با حضور استادان و متخصصان حوزه رسانه برگزار مي کند.

به گزارش روابط‌عمومي دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها، کارگاه‌هاي آموزشي اين دفتر شامل آشنايي با فتوژورناليسم ايران و جهان، کاربرد گرافيک خبري و اطلاع‌رسان در مطبوعات، چگونه يک گزارش داغ مطبوعاتي بنويسيم، روزنامه‌نگاري سايبر از سخت خبر تا رسانه‌هاي اجتماعي، مديريت پورتال‌ها و وب سايت‌هاي اطلاع‌رسان، کارکرد بنگاه‌هاي رسانه‌اي در نشريات محلي است که هر روز از ساعت 30/10 تا 12 با حضور استادان مطرح اين حوزه برگزار مي‌شود.

همچنين، 6 نشست تخصصي با عناوين آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه‌نگاري، الزامات ضروري در قانون مطبوعات، تکنولوژي نوين رسانه‌اي و نسل‌هاي بعدي رسانه، جايگاه نظام صنفي در رسانه‌هاي ايران، بررسي مشکلات نشريات محلي و جايگاه مطبوعات در اقتصاد مقاومتي نيز همه روزه از ساعت 14 تا 16 با حضور متخصصان و استادان حوزه رسانه و مديران مسئول نشريات برگزار خواهد شد.

مراسم تجليل از پيشکسوتان عرصه رسانه از ديگر برنامه‌هاي اين بخش است که طي آن به تجليل از استادان و شخصيت‌هاي مطرح صنعت رسانه پرداخته خواهد شد. اين نشست‌ها از ساعت 15/16 آغاز و تا 45/16 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در اين نشست‌ها مي‌توانند در زمان‌هاي اعلام شده به محل برگزاري نشست‌هاي جنبي نمايشگاه واقع در سالن مراجعه نمايند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها در بيستمين نمايشگاه مطبوعات از 17 تا 23 آبان با غرفه‌ها و برنامه‌هاي متعدد ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

فعالیت بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

Posted: 08 Nov 2014 03:56 AM PST

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شنبه در مصلای تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت ۹ صبح شنبه شنبه ۱۷ آبان، فعالیت خود را در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز کرد.

بر اساس اعلام رسمی، ۴۴۰ رسانه در نمایشگاه امسال حضور دارند که شامل ۲۴ موسسه مطبوعاتی، ۳۲ روزنامه، ۲۰ خبرگزاری، ۲۲ نشریه حوزه دین و اندیشه، ۸۰ نشریه آموزشی، تخصصی، ۵۴ نشریه سیاسی، اقتصادی، ۳۷ نشریه فرهنگی و هنری، ۵۸ نشریه عمومی و خانوادگی، ۱۶ نشریه کودک و نوجوان، ۷ نشریه ورزشی، ۷ نشریه غیرفارسی زبان، ۴۱ نشریه استانی، ۲۶ نشریه کسب و کار مرتبط با رسانه‌ها، و ۱۲ روابط عمومی، هستند.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۳ آبان همه روزه از ۹ صبح تا ۸ شب در این مکان دایر است.

نشست تخصصی مدیریت فیلترینگ شبکه ‏های اجتماعی موبایل برگزار می شود

Posted: 08 Nov 2014 03:56 AM PST

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نشست تخصصی مدیریت فیلترینگ شبکه‏ های اجتماعی موبایل برگزار می کند.

سخنرانان:
رمضانعلی سبحانی‏فر
محمد علی اسفنانی
دکترحسن نجفی سولاری
دکتر امیر عبدالرضا سپنجی
علی حاجی‏محمدی

برگزارکننده: گروه مطالعات ارتباطی و رسانه‏ های جدید پژوهشکده هنر و رسانه

محورهای مورد بحث:
- فیلترینگ، بایدها و نبایدها
- ضرورت فیلترینگ در ایران
- شبکه‏ های اجتماعی موبایلی، ظرفیت‏ها و چالش‏ها
- نحوه مدیریت صحیح شبکه ‏های اجتماعی موبایل و برنامه ‏ریزی در این زمینه

زمان: دو‏شنبه 19/08/1393، ساعت 14 تا 17

مكان: خ ولیعصر، پایین‏تر از میدان ولیعصر، خ دمشق، پلاک 9، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر