۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

AfZayesh Ghad ( Ghad Boland Shavid .... )

WaVW

مجموعه  حرکات ورزشی مخصوص  افزایش قد

در مرحله اول فارغ از میزان سن شما ، رشد قدتان آغاز خواهد شد ! ! ! ! ! 
شاید کمی تعجب کرده باشید ولی 100 % فارغ از سن شما این رشد در قد شما رخ خواهد داد . برای توضیح بیشتر باید گفت، بیش از 95 % مردم بی آنکه خبر داشته باشند ، خمش و قوسی در ستون فقرات خود دارندو همچنین قسمت کمر آنها نیز دارای گودی و فرو رفتگی بیش از حد طبیعی می باشد .  
 
اگر روشی وجود داشته باشد که این خمیدگی در ستون فقرات و گودی کمر اضافه را از بین ببرد وگودی کمر را به حد طبیعی خودبرساند ، 100% به میزان قابل توجهی ( حد اقل 3 سانتیمتر ) قد شما بلند تر خواهد شدو این از لحاظ پزشکی به طور قطع تائید شده است . پس حد اقل 3 سانتیمتر رشد قد شمافارغ از سنتان رخ می دهد ! اما در مرحله دوم ، همین حرکات که به طور موضعی انجامخواهد شد و تآثیر بسیار زیادی بر روی مفاصل و استخوانهای خاص دارد ، با تحریک هورمون رشد در قسمتهای خاص و حساسی از بدن ، و تراکم استخوانی در طول ( کشیدگی استخوان در طول ) باعث افزایش قد شما خواهد شد . این اتفاق به سن شما وابسته است . مثلآ ما برای یک فرد 20 ساله ، موفقیت در این روش را حداقل 6سانتیمتر در نظر میگیریم چرا که آمار به دست آمده این را نشان می دهد . برایافراد بالای 20 سال و کمتر از 25 سال حد اقل رشد قد 4 سانتیمتر خواهد بود و برایبالاتر از 25 سال ، ما حد اقل رشد 3 سانتیمتر را تضمین خواهیم نمود . البته شایدسوال در ذهن شما این باشد که در سنین نوجوانی چه ؟ باید گفت انجام این حرکات درسنین نوجوانی می تواند تا 10 سانتیمتر در مدت 2 یا 3 سال در میزان رشد قد شما تآثیربگذارد . 
 

قیمت: 17800 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه حرکات ورزشی مخصوص افزایش قد، پس از کلیک روی لینک خرید زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی لینک خرید  زیر کلیک کنید. 

 

لینک خرید

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر