۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

درخواستی از یک دوست

درود
نامه ی زیر مربوط به یکی از دوستان است ،چنانچه مایل به همکاری هستید اعلام فرمائید .
************************************
درود به شما من 2تا صفحه گرامافون از گلپایگانی و دلکش دارم که به نوبه خود کمیاب هست/ اوازی از استاد گلپا هست به نام(گفتی شتاب رفتن من..) که البته این اواز در سه گاه و مخالف با ویولون اسداله ملک اجرا شده و با اواز مشابه که در برنامه موسیقی ایرانی در دشتی اجرا شده فرق داره.فکر میکنم این اواز نایاب باشه

اواز بیات تهران از بانو دلکش هست که این هم باز نایابه بهمراهی قره نی شیرخدایی
میخواستم ببینم چطور میشه این اوازها رو تبدیل به احسنت کرد. البته کیفیت خوبی هم دارند من خودم در دستگاه گرامم گوش میدم
البته اثار دیگری هم از بانو دلکش دارم و البته گلهای شماره 383 بهمراهی استاد یاحقی و شهیدی. از استاد ایرج تا داود مقامی و...
کمکی به من کنید که این اثار دسترس دیگران قرار بگیره و خودمم در کامپیوترم داشته باشم
سپاسگزارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر