۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

بازی زیبای Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction

Posted: 02 May 2010 12:57 PM PDT

پس از مدتها انتظار نسخه جدید سری بازی های پرطرفدار Splinter Cell با عنوان Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction با سبکی جدید و کاملا متفاوت از نسخه های پیشین که بدون شک علاقمندان این بازی را مبهوت و غافلگیر می نماید منتشر گردید! سرانجام درتاریخ ۳۰ آپریل ۲۰۱۰ این بازی نیز توسط گروه SKIDROW کرک شد و شکست دیگری برای سامانه محافظتی DRM یوبی سافت رقم خورد! این بازی برای اولین بار درایران فروشگاه آنلاین بین دانلود به فروش می رسد.

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction پنجمین قسمت از سری بازی های پرطرفدار وبسیار زیبای Splinter Cell می باشد که توسط کمپانی  Ubisoft Montreal سازنده نسخه های پیشین بازی طراحی شده و توسط Ubisoft قرار است در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۰ برای علاقمندان این بازی زیبا برروی کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰،DS ودر تاریخ ۲۷ آپریل برای PC  منتشر گردد. در این نسخه از بازی ماجراهای Sam Fisher (نقش اصلی بازی) در پنجمین سری بازی های مبتنی بر حرکات پنهانی ادامه می یابد، و داستان بازی دوسال پس از حوادث Splinter Cell: Double Agent رخ می دهد، اما در این نسخه تمامی قوانین عوض شده اند، هنگامی که داستان بازی بگونه ای دراماتیک تغییر می نماید که سبک بازی خاص بازی Splinter Cell  را برای همیشه دگرگون می نماید. فیشر دیگر نمی تواند از ابزارها و آن عینک نمادین سبزرنگی که غالبا به همراه داشت استفاده نماید، ولی قابلیتهای کاملا جدید و اکشن دیدنی به بازی افزوده شده است که بدون شما را غافل گیر می کند. تحقیقات در مورد مرگ دختر سام که "سارا" نام داشت، بصورت اتفاقی مامور سابق، "سام فیشر" را به سمت حقیقتی می کشاند که حاکی از این است که توسط گروه قبلی که برای آنها کار می کرده یعنی Third Echelon مورد خیانت واقع شده است ومرگ دختر وی تصادفی نبوده است. اکنون فیشر که راهی برای بازگشت ندارد خود را در جدالی با زمان برای خنثی نمودن نقشه ای تروریستی که میلیونها تن را تهدید می کند مواجه می بیند.

قابلیتهای منحصربفرد جدید بازی Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction :

  • معرفی مرحله ای کاملا جدید از اکشن برای سری بازی های Splinter Cell
  • ابداعاتی کاملا جدید و پیشرفته که به شما امکان حمله جناحی به دشمنان شما را با استفاده از سیستم گمراه کننده Last Known Position می دهد
  • برچسب گذاری و نابود کردن دشمنان خود به صورت ترتیبی با قابلیت جدید Mark and Execute
  • سبک بازگویی داستان منحصربفرد که شما را برروی جای خود میخکوب می نماید
  • قابلیت جدید بازجویی بصورت Real Time و با استفاده از اشیاء محیط اطراف برای حرف کشیدن
  • افزوده شدن حالت بازی گروهی Co-op برای انجام ماموریتهای کاملا مجزا و جداگانه

و…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر